302 posts, 16 pages, 156,443 views
DarkLabel:
Aivan rauhallista mökkiviikonloppua oltiin viettämässä, ei mitään epätavallista.
Mitä nyt 15 litraa boolia, 8 litraa viinaa, 6 koria kaljaa, 4 litraa viiniä ja 90 litraa jäitä... ihan normaali paketti 10 hengelle.

mutta, eiköhän siitäkin ajan mittaan pääse yli...*iihhih* mutta ketään en varmaan huomenna halua nähdä, koska häpeä on ainakin seuraavat pari päivää suuri, tuskinpa sitä kouluunkaan asti kehtaa mennää, suuret naurut vaan sitä päälle saa...
mutta mutta, kyllä tämä tästä... huomisen olotilan kuitenkin näkee sitten vasta kun on herännyt... iloisesti toivoen, että herää hyvällä mielellä, ja mahdollisimmän vähäisellä krapulalla
Haavissa ei vain ollut verkkoa...

I\'m sorry that it didn\'t work out...
.. tosin mielessa kavi myoskin et voi etta milta kaikelta oonkaa saastyny.. tai mita kaikkee oonkaa missannu ku en vissii oo ikina ollu jurrissa ku aina ma kaiken muistan vaikka jatkan on mun toilailuja aina jalkeenpain kertooki... esim poliisin kans on monesti keskusteltu mm. teil on ikkuna auki... lappaa... moottoritien varressa annettu ylen...
sit ku keksis miten ne saa jaamaan nii ois jees 
kAiStA:
Heräsin ystäväni vierestä sohvalta kasvot koristeltuna permanenttitussilla , kuvioina oli käytetty kirkkoveneitä ym. hassunhauskoja kuvia... Sääli vain että tajusin kyseisen asian vasta myöhemmin päivällä kun McDonaldsin myyjä repesi nauramaan päin naamaa. :D
Puistokemisti:
Hähä, toi sun listas on vielä kohtuullisen kesyä. Jos verrataan siihen mitä, ah niin ihanassa, luukin puuhamaassa touhutaan joka vuosi. Minä tiedän, asuin keskellä sitä helvetin esikartanoa 8 vuotta.
Kuvitelkaa päässänne kaikkein pahimmat tavat tyriä humalassa ja kertokaa se 100:lla
Kaiken sen olen nähnyt ja todistanut omilla silmilläni.
Ja voi pojat on tullut naurettua.