WiiWii, 1.8.2007 13:57:
Siis mä oon täällä ihan hukassa kun uusi olen... Kyselin jo tästä aiheesta jo muualla ja mitä tarkottaa lukkoon meneminen..no anyway =)
Kukaan ei voi enää postata luomaasi viestiin. Ibiza-aiheinen viestiketju (juuri tämä) oli jo olemassa, eikä ole siis tarvetta hajauttaa saman aiheen alla olevaa keskustelua usempaan paikkaan.
Ibizalle siis menossa Alicantesta käsin, ja pitäs lautta aikatauluja saada kun yhden löysin ja käsitin että se menee vain kerran päivässä, voiko olla mahdollista...?
Voi.
Barcelonastakin muistaakseni kulkee lautta kerran päivässä. Tosin, matka on pitkä ja lautallakin on kokoa jonnin verran. Kyseessä ei siis ole mikään saaristolossi, vaan merenkulkukelpoinen alus.
Ja sitten jotain tosi edullista majapaikkaa, sieltä jostain. Amnesiaan ollaan menossa ni jos kellään mitään tietoo lähellä olevista majapaikoista ni kiitos ja kumarrus!
Elokuun on Ibizalla kalleinta aikaa, paikallisien (ja mannerespanjalaisten) lomakausi on alkamassa. Mikäli löydät vielä jostain mukavan majapaikan kohtuu hintaan, jos nyt yleensäkään niitä on vielä vapaana, kannattaa se ottaa paikasta huolimatta.
Amnesia sijaitsee suurinpiirtein Ibiza Townin sekä San Antonion puolivälissä. Disco Bus kulkee puolen tunnin välien molemmista paikoista Townin ja San Antonion väliä, ja tekee pysähdyksen Amnesian ja Privilegen kohdilla. Hintaa bussilla on noin 2 euroa. Taksilla jos lähtee matkaamaan, niin hintaa matkalle tulee noin 10-15 euroa, suuremmalle porukalle hintaeroa ei juurikaan pääse kertymään.
Toivottavasti tästä infosta on sinulle apua, ja jaksat kahlata koko viestiketjun läpi. Onnea majoituksen ja matkajärjestelyjen hoitamiseen.