1,979 posts, 99 pages, 1,332,591 views
...saa kyl hyvin humista päässä jotta lähtee tallustelemaan sinne valaisemattomalle tielle
jossa 80km/h rajoitusalueella kaikki Fernando Alonsot paahtaa 140km/h
muuseissaan..
Ns. "hovitaksin" hoitaminen kyllä kannattaa. Pyytää käyntikortin
ja ajelee sillä taksilla kaikki tarvitttavat ajot. silloin pystyy sopimaan
helposti paluu ajat yms. mikään ei vituta enempää ku se että
jonottaa yöllä 2 tuntia diskobussia / taksia.
sen ajan pörisee mielummin hotlalla / rannalla
KimmoKoo, 29.6.2006 17:06:
niin sillä jälkimmäisellä hotlalla vai? :D
Olihan se aika "elämys" päätyä tietämättään
saksalaiseen Gay-hotelliin
K
KimmoKoo, 29.6.2006 18:00:
joo, sit siin rannassa on ihan sairaan hyviä Taiwanilaisia ruokamestoja
mis on ainakin hinta / laatusuhde kohillaan.
Olisko 3 menun ruoka punaviinipullolla ollu jonku 5-7 e
mikä hakkaa 100-0 (vähän niinku argentina saksan) jotku
ranskiksia ja brittish breakfestejä tarjoilevat
ruokaläävät.
jonecky, 29.6.2006 16:17:
---
Anselmi K, 29.6.2006 13:23:
...mutta muuten saattaa varsinkin Ryanairilla olla ylläripylläreitä kenttä henkilökunnan kanssa. Easyjet osaa sitten kunnostautua lentoaikojen myöhästymisillä.
---
Meidän viime vuotinen reissu samoilla lentoyhtiöillä meni kyllä niin kitkatta kuin ikinä mennä voi, ihan onlinevarauksia ja -maksuja myöten. Eli itse en voi kuin suositella.
Voiskohan joku valaista, onko mitenkään mahdollista pärjätä saarella ilman minniinnäköisiä kulkupelejä, ts. tarkoitus olis vissiin elokuulle matkaa vielä järkätä, ja idea majoittua Ibiza towniin/lähiympäristöön. Tämä sen takia, että klubeista kiinnostaa lähinnä Pacha&Space ja mahd. Amnesia, ja käsittääkseni noihin ensimainittuihin ainaskin pääsee ihan jalkapelissä Ibiza Townin kieppeiltä (mitä nyt viime vuodesta jotain muistelen muistavani). Amnesia vissiin muutaman kilsan päässä ainakin mutta jos ei tarkoitus ole nähdä San Antonion kuramenoa vaan rantaa ja letkeää houssia, niin eikös ilman menopeliä pärjää (tietty poislukien airportilla meno-paluu taksit tavaroiden kans) ??
PS. Eihän kellään oo elokuulle (tai ehkä jopa syys) isompaa villaa tms varattuna jonne vielä pari reilua tyyppiä sopis jakamaan majoituskuluja ?
Anselmi K, 29.6.2006 13:23:
varsinkin Ryanairilla olla ylläripylläreitä kenttä henkilökunnan kanssa. Easyjet osaa sitten kunnostautua lentoaikojen myöhästymisillä.
Goldfinger, 30.6.2006 14:23:
Moro !
Olen kaverini kanssa lähdössä saarelle elokuun alussa. Ensimmäinen keikka saarella,joten
tarvisin tietoa HALVOISTA / hyvistä yöpymis mahdollisuuksista Ibiza Townin läheltä.
Elän uskomuksessa että Barcelonasta menee lautta Ibizalle päivittäin , pitääkö tämä
paikkansa ? Lennot on Hki-Barcelona 29.7 ....
Pikku poltot alkaa olee ...
THNX JO ETUKÄTEEN ....
Goldfinger, 30.6.2006 18:27:
Löytääkö saarelta elokuun alussa vaivatta halvan hotellin/hostellin jos vaan
karauttaa laivalla satamaan, ottaa taksin Ibiza Towniin ja alkaa metsästää ?
Oon vähän laiska surffaa netissä ja ettii hotelleja --->
Zapa, 30.6.2006 18:45:
---
Löytääkö saarelta elokuun alussa vaivatta halvan hotellin/hostellin jos vaan
karauttaa laivalla satamaan, ottaa taksin Ibiza Towniin ja alkaa metsästää ?
---
En suosittele. Itse tein tuon saman oisko ollu v.2000 ja kierrettiin varmaan 10 hostellia/hotellia, kaikki täynnä. Sit haettiin tourist infosta lista kaikista Ibiza Townin & lähistön yöpymispaikoista puh.numerot ja alettiin soittaa niitä läpi. Listalla varmaan 20-30 paikkaa ja vasta melkein viimeisestä saatiin sit huone. Hermot meni + tolkuttomasti aikaa jonka ois voinut käyttää paremminkin.
---
Oon vähän laiska surffaa netissä ja ettii hotelleja --->
---
Just, no sit kannattaa ehkä jättää menemättä jos ei jaksa ettiä