SKENE

265 posts, 14 pages, 87,353 views

leenuliinu

#241 • • leenuliinu Kenen kaveri

peepe, 4.7.2006 10:05:
---
SyndroDome, 4.7.2006 09:02:
Pihla penttinen lämmittää kyllä aina sydäntä *pihkassa* sopii vaan niin sairaan hyvin tommosiin rooleihin. Esim sairaan kauniissa maailmassahan se pörrää myöskin vähän saman aiheen ympärillä...

---

Joo Pihla on kyl ihana!

Musta se on heikoin lenkki molemmissa tuotoksissa HANDS DOWN niinku junkkamies sanois.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

John

#242 • • John Lauma
Pamela on söpö, leffa oli huonompi kuin muistin, äiti arvosti; "siis... syökö kaikki noissa juhlissa tollasia pillereitä?" ja "kauheeta, kun noikin on ihan tavallisen näköisiä nuoria ja tekee tuollaista!"

Klubikulttuuri kiittää ja kumartaa, hienoa mainosta.

--
Fancy some cheese, Gromit?

peepe

#243 • • peepe

John, 4.7.2006 11:03:
Pamela on söpö, leffa oli huonompi kuin muistin, äiti arvosti; "siis... syökö kaikki noissa juhlissa tollasia pillereitä?" ja "kauheeta, kun noikin on ihan tavallisen näköisiä nuoria ja tekee tuollaista!"

Mitä ihmeen mainosta? Jos joku haluaa tehdä aiheesta elokuvan, niin kai sen olis hyvä olla edes jonkin verran totuudenmukainen.

Ja luulis et mutsis tajuaa että ei, kaikki eivät tee niin.
kml

#244 • • kml Keyhole Markup Language
Tosiaan melkosen ennalta-arvattava ja tollai, mut silti mä kyl vähän tykkäsin.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

akir0

#245 • • akir0 idleRPG champion 2009
Oli se imo edelleen ihan viihdyttävä!
Jussi Soro

#246 • • Jussi Soro choon!

Väitätkös nyt Jontte ihan tosissas et bileissä _ei_ olis tollasta?
John

#247 • • John Lauma

JussiS, 4.7.2006 12:15:
Väitätkös nyt Jontte ihan tosissas et bileissä _ei_ olis tollasta?

En väitä, turhan huumekeskeistä tuntuu monella olevan. Mielestäni tässä leffassa vaan annetaan turhan yksipuolisen kuvan koko touhusta. Suuri(n?) osa jengistä kuitenkin menee bileisiin kuuntelemaan musaa, kun Skenessä annetaan enemmän tai vähemmän ymmärtää että koko touhu pyörii huumeiden ympärillä.

Ymmärrän kyllä että tämä on tarkoitettu huumeleffaksi joka sattuu sijoittumaan klubimaailmaan, kuten vastaavasti sijoittuivat 70- ja 80-luvuilla diskokulttuuriin. Ulkopuolisen silmin vaan helposti näyttää siltä että bileissä kaikki vetää, varsinkin kun valitettavan moni edelleen luulee että konemusaa ei voi kuunnella ilman huumeita.

Ja jos itse leffasta kritiikkiä niin mielestäni on otettu liikaa ideoita esim. Human Trafficista, pari kertaa tuli sellainen olo että "öö... oon nähnyt tän aikasemmin, mutta englanniksi ja huumorilla höystettynä".

--
Fancy some cheese, Gromit?

TonySt

#248 • • TonySt mediamoguli

Kyseessähän ei kuitenkaan ollut dokumentti.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Dj_Johanna

#249 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
Mulle jäi vähän paska maku suuhun tuosta.

Oon nähny sen ennemminkin ja sillon tykkäsin. Nyt ku tiedän asioista enemmän niin *eiei*

Mielestäni tässä leffassa vaan annetaan turhan yksipuolisen kuvan koko touhusta. Suuri(n?) osa jengistä kuitenkin menee bileisiin kuuntelemaan musaa, kun Skenessä annetaan enemmän tai vähemmän ymmärtää että koko touhu pyörii huumeiden ympärillä.

Tätä mieltä minäkin.*joo*

--
*Dj_Johanna*

vinsku

#250 • • vinsku huba huba
Loppupeleissähän tossa ei kamalasti tätä bilepuolta ollut. Alussa enemmän, lopussa tää "skene" oli vaan pelkkää diilaamista. *eiei* mut ihan hyvää jälkeä suomalaisilta, vähän meni ehkä yli.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Sixtus

#251 • • Sixtus
Musta toi on/oli ihan ok, varsinkin näin suomituotannoks.

Pamela <3
akir0

#252 • • akir0 idleRPG champion 2009
Pakko kommentoida sama ku sen jälkeen kun näin ekan kerran.

Mielestäni toi loppu vähän typerästi, koska jäi täysin avoimeksi miten se päähuumediileri selvitti ton rahojen katoamisen, kun Ella joutu vankilaan.
#253 • • infiana Guest
Joo... ainakin se pääs vankilaan turvaan, he he. Ella sano broidilleen vankilassa: Haluutsä maksaa mun velat vai? Puhuuks se niistä huumeveloista?

Ihan hauska pätkä, mutta ihan ku joku lande yht-äkkii diilais niin paljon että se vois asuu 150-neliöses kämpässä missä on taulu tvt jms. Ei kauheen realistista. Jos se noin ois niin mäkin oisin huumediileri.
akir0

#254 • • akir0 idleRPG champion 2009

infiana %), 11.7.2006 19:54:
Joo... ainakin se pääs vankilaan turvaan, he he. Ella sano broidilleen vankilassa: Haluutsä maksaa mun velat vai? Puhuuks se niistä huumeveloista?

Mä ainakin ymmärsin, että se puhu veroveloista.
#255 • • infiana Guest
Ai... Ok.
#256 • • + Guest
voihan kakkeli. unohdin kattoo tuon toisen osan :( tyhmistä.
POSER

#257 • • POSER Wimp and Poser

Dj_Johanna, 11.7.2006 13:35:

Oon nähny sen ennemminkin ja sillon tykkäsin. Nyt ku tiedän asioista enemmän niin *eiei*

Siis petyit, kun meno ei ollutkaan todellisuudessa kuin Skenessä?

--
Keppiä Jehoville!

Steven Hoaks

#258 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

POSER, 13.7.2006 13:27:
---

---

*lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Dj_Johanna

#259 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*

POSER, 13.7.2006 13:27:
---

---

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat *whaat*

Mut jos tarkotat että petyin kun meno ei ollutkaan samanlaista kun skenessä niin oot väärässä. Petyin koska tuo Skene vääristää aika paljonkin todellisuutta. Todellisuus on paljon parempaa.

--
*Dj_Johanna*

sts

#260 • • sts Sama pyynti aitta!

Dj_Johanna, 25.7.2006 14:38:
Mut jos tarkotat että petyin kun meno ei ollutkaan samanlaista kun skenessä niin oot väärässä. Petyin koska tuo Skene vääristää aika paljonkin todellisuutta. Todellisuus on paljon parempaa.

Nii, todellisuudes olis sen kämpän ja tauluteeveen lisäks saanu viel ferrarin.