SKENE

265 posts, 14 pages, 87,317 views

sts

#221 • • sts Sama pyynti aitta!

astaroth, 3.7.2006 22:22:
mut ethän sä voi olla goottikaan ilman päivittäistä rusakon uhraamista, ranteiden viiltelyä, sekä parhaan kaverin perselihaksen syömistä :(

Nii :( Pakko uhraa rusakoita, ku niitä neitsyitä on niin saatanan vaikeaa löytää nykyää :(
Jone

#222 • • Jone Archibald Haddock

Jone, 12.1.2004 22:32:
PS. Oisko kellään essoi myydä?

Eikö vieläkään? Pyynö on surullinen. :(
Jone

#224 • • Edited Jone Archibald Haddock

Android, 3.7.2006 22:28:
Ne on edelleen "tuolla perällä".

En mä uskalla tollasissa ghettoröttelöissä asioida, mut jos jollain olis jossain vähän paremmilla mestoilla, niin yhteyttä vaan et mäkin saan vuokran maksettua.

PS. Haluun sit just niitä vitun isoja neonkeltaisia kiksunaksuja - muut ei futaa nyt q oon nähnyt et sellasiakin on.
superwoman

#225 • • superwoman toinen jalka jo...
Onneks en vieläkään maksa tv-lupaa.

--
...just visiting...

tomii

#226 • • tomii kallion herttua
No... ei toi kyllä niin hirveän epärealistinen minisarja ole. Tunnen ihmisiä, joille toi homma kävi tutuksi about juuri samalla tavalla. Eräs näistä tyypeistä itseasiassa kehaisikin tuota Skeneä silloin, kun se tuli ekaa kertaa. Mut toi näyttely on kyllä... no jätän sanomatta :D

--
reivaan kunnes kuolen

-P

#228 • • -P
KYTÄT!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Mongolia

#229 • • Mongolia truenörth
Älkää itkekö.
Avernian

#230 • • Avernian Kerettiläinen
Mut on se Pamela Tola silti aika ihku *pihkassa*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

AlexS

#231 • • AlexS kummasetä

Avernian, 3.7.2006 22:54:

Totta turiset. Harva suomalainen missiblondi pärjää PT:lle :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

#232 • • Edited + Guest

Avernian, 3.7.2006 22:54:

tottis *sydän*

mut ei kellään olis nipsui?
Mar6

#233 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Enpä taas nähny. Mikä tilanne mistä löytää?*hihu*

--
-Where there is house there is a home-

-Kerttu-

#234 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Hitto.. Telkku.. tai siis antenni tilttas jotenkin ensimmäisen 5 minuutin jälkeen. Niinpä alusta jäi näkemättä sellainen puoli tuntia! *grr* No mä olen onneksi ton nähnyt ennenkin, mut muiden meillä olijoiden puolesta harmittaa.. *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#235 • • Norb Guest
Jeah, Pamela <3 Ehdottamasti yksi mun lemppari näyttelijöistä! (Jos ajattelee suomalaisia näyttelijöitä)
phear

#236 • • phear &lt;X&gt;
Jos ajattelee tätä ohjelmaa hybridinä kaikesta typeryydestä, mitä on vuosien varrella tullut nähtyä, niin olihan tuo tavallaan realistinen.

Monessa kohtaa tuli naureskeltua ja manattua epärealistisuutta, eli hyvää viihdettähän tää oli, kun nauramaan ja manaamaan pääsi. *nauru*

Ja Pamela on superhot!
Steven Hoaks

#237 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä katoin tämän pätkän viimeks myös pari vuotta sitten ja tykkäsin kyllä *joo* Mun mielestä tollainen tapaus on mahdollinen miten tytön kävi mutta kuitenkin "vähän" nopeutetussa versiossa... Muutaman vuoden aikana toi on kyl ehkä mahdollistakin... Ei välttämättä kuitenkaan suomessa *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

SyndroDome

#238 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Alusta missasin ekan kymmenen minsaa, mutta muuten tuli kyllä zekattua. Ihan jees pätkä ja ok viihdettä *joo*

Pihla penttinen lämmittää kyllä aina sydäntä *pihkassa* sopii vaan niin sairaan hyvin tommosiin rooleihin. Esim sairaan kauniissa maailmassahan se pörrää myöskin vähän saman aiheen ympärillä...

--
Life is full of choises.

peepe

#239 • • peepe

SyndroDome, 4.7.2006 09:02:
Pihla penttinen lämmittää kyllä aina sydäntä *pihkassa* sopii vaan niin sairaan hyvin tommosiin rooleihin. Esim sairaan kauniissa maailmassahan se pörrää myöskin vähän saman aiheen ympärillä...

Joo Pihla on kyl ihana!
tumpsi

#240 • • tumpsi rekisteröitymätön
sääli että kaikki suomalaiset huumeleffat on niin vitun kliseisiä ja ennalta arvattavia :(

mut ihan hyvää yritystä on havaittavissa!
ehkä meikäläisetkin onnistuu joskus,

nimim _|ordi-goat-satan-1983^^^_