En tiedä minkälaisiin dokumenttielokuviin sinä olet tottunut, mutta ei tuo minun mielestäni täyttänyt sellaisen tuntomerkkejä. Dokumenttielokuva pyrkii tarjoamaan objektiivista faktaa jostain aiheesta ja Skenessä oli kyse fiktiivisestä elokuvasta, jonka malli oli otettu elävästä elämästä. Nicht wahr?
Epailija:
En tiedä minkälaisiin dokumenttielokuviin sinä olet tottunut, mutta ei tuo minun mielestäni täyttänyt sellaisen tuntomerkkejä. Dokumenttielokuva pyrkii tarjoamaan objektiivista faktaa jostain aiheesta ja Skenessä oli kyse fiktiivisestä elokuvasta, jonka malli oli otettu elävästä elämästä. Nicht wahr?
Idi hei:
Jaksaisitko heitää tuonne alkuun galluppin, vaikka kouluarvosanoilla 4-10 tai 0-5, niin päästäis arvostelemaan kokonaisuutta numeroilla.
Edit:
Miksihän se tummahiuksinen (ei nyt voi muistaa nimeä) meni laulamaan kaverinsa? Ja vielä vain sen Ellan?
Voi tieten olla et nuudeleiden syöminen häiritsi keskittymistä mut sain sellaisen vaikutelman, ettei polliisi tiennyt tummahiuksisen muijelin teoista mitään.
ote \'ravintolaskenestä\' 44:26 - 44:52
Tyttö: Ennen ku sanon mitään niin mä haluan tietää mitä tästä mulle seuraa. <- Oliko tyttö jääny jossain vaiheessa kiinni? Vai menikö se ihan vittuilessa ilmiantamaan kamunsa?
Polliisi: Se riippuu siitä että mitä sä oot tehny <- Kyl sedillä on todistusaineistoa jos ne nappaa kiinni. Ei niille tarvi kertoa enää mitään - senhän tietää jokainen kansalainen.
Tyttö: Mä olin pelkkä apulaineni <- So? Siltikin diileri
J-Tone:
Niitä pystyy myymään uskomattomia määriä jopa Provinssissa, jonne ydinposse aikoi mennäkin. Tällä maininnalla Provinssiin menosta oli varmasti tarkoitus lievittää sitä, ettei keskityttäisi vain ja ainoastaan yhteen kulttuuriin. Älkää hei olko noin kapeakatseisia
Hmm.. tarkoitettiinko tässä nyt provinssilla kehä III ulkopuolista aluetta vai tunnettua rock-festaria (jossa huumeita liikkuu uskomattomat määrät. 3 kertaa siellä ollut.)
Itse ymmärsin että kyse oli puhekielisestä ilmaisusta jolla tarkoitettiin maaseutua.
UzU:
--- J-Tone:
Niitä pystyy myymään uskomattomia määriä jopa Provinssissa, jonne ydinposse aikoi mennäkin. Tällä maininnalla Provinssiin menosta oli varmasti tarkoitus lievittää sitä, ettei keskityttäisi vain ja ainoastaan yhteen kulttuuriin. Älkää hei olko noin kapeakatseisia
---
Hmm.. tarkoitettiinko tässä nyt provinssilla kehä III ulkopuolista aluetta vai tunnettua rock-festaria (jossa huumeita liikkuu uskomattomat määrät. 3 kertaa siellä ollut.)
Itse ymmärsin että kyse oli puhekielisestä ilmaisusta jolla tarkoitettiin maaseutua.
Huomaa toki Iso Alkukirjain, joka suomen kielessä tarkoittaa Erisnimeä
Ei ainakaan vajaa pari vuotta sitten intissä ollut tietoakaan tietovalistuksesta, samaa kuraa viemärissä hengaavista nisteistä jotka myi persettä tms saadakseen douppia
Helmi filkka oli. Todellist pelottelutaktiikkaa... Mutta kaikkein paras oli kukkakaalipenisdia. Tuli konkreettisesti huono olo.
jeesboks:
oon miettinyt et kun ilmenee kauheesti kommenttia, että ei realistinen ja bla bla...niin miks jengi ei tee omaa realistisempaa lehvaa?
siis äh, täähän oli täysin fiktiivinen elokuva, jonka oli tarkoitus olla _viihdyttävä_ fiktiivinen katselukokemus, eikä mikään dokkari, vaikka tähän olikin huomattavan paljon tehty pohjatyötä. Ei voi tajuta miks jengi nillittää jostain käsittämättömistä pikkufiboista ja sananmuodoista. Ekaa kertaa telkkarista tuli _mitään_ klubikansalle suunnattua ohjelmaa, ja samantien puolet jengistä lyö sen maan rakoon, kun nipsut on väärän värisiä, ja junkkadj:n rastat ei oo uskottavan näköset.
Vai ottaiskohan vaan joitain ihmisii tää hiukkasen turhan läheltä ;)
jeesbox: siis ymmärsin joo mitä tarkotit tolla lauseellas, mut quottasin silti :)
Näin kyseisestä minisarjasta ikävä kyllä vain ensimmäisen osan ja diggasin aika kybällä. Tosin suurena syynä voi olla se, ettei televisiosta ole ainakaan liikaa tullut klubi kulttuurin viittavaa tuotantoa! Eli, odotan innolla kakkos osan ilmestymistä nenäni eteen ja että pääsen siitä nauttimaan..
Varaudu siihen että lataus on hidas ja kestää, jos edes alkaa ollenkaan. Jos ei toimi noi linkit voin itse pistää jakoon, tai vaihtoehtoisesti multa voi ladata jollain p2p-softalla, tyyliin Soulseek.