SKENE

265 posts, 14 pages, 87,144 views

Lothar

#81 • • Lothar

JussiS:
Samaa mäkin ihmettelen. Osuiskohan tää vaan liian omaan nilkkaan tietyille ihmisille?

Ei tää ohjelma pilaa skenen mainetta, vaan ne tyypit jotka tekee sitä samaa oikeessa elämässä kun mitä tässä näytetään.

Veit jalat suustani.. On hieman kummastuttanut muutama kommentti mitä täällä on ollut. Tuntuu kuin joidenkin mielestä koko elokuva olisi tehty vain pelkästään henkilökohtaiseksi vittuiluksi heille.

[muokattu 13.1.2004 16:26]

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

diezel

#82 • • diezel -

Lothar:
Veit jalat suustani.. On hieman kummastuttanut muutama kommentti mitä täällä on ollut. Tuntuu kuin joidenkin mielestä koko elokuva olisi tehty vain pelkästään henkilökohtaiseksi vittuiluksi heille.

Vähän sama fiilis jäi.. vaikka vähän yli olikin lyöty homma, niin luulenpa että aika oikean kuvan kuosimmasta klubiskenestä ainakin tosta sai. Eihän kaikki vedä, mutta niin moni kuitenkin.

[muokattu 13.1.2004 16:30]
sts

#83 • • sts Sama pyynti aitta!

Puistokemisti:
---
sts:

Btw puistokemisti, esiinnyit tuossa leffassa :D

---

Ui jee meitsi on niin skene et skenekin tarvii mua ollakseen skenempi.

Levitä genre eteenpäin niin mä skenetän sut.
Vai skeneks sä mua oikein luulet?

*aplodit**lmao**taputapu**jiihaa**plur**nauru*

Mun genre on isompi ku sun scene yhteensä. *pahis*
-P

#84 • • -P

pHaze:

Kantsiiks sil nyt kehuu et sä tunnet kaikki diilerit`:(

mä tiedän sut ja tiedän että oot jaellut nitä 16-17v tytöille että oisit saanut seksiä *pahis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

TonySt

#85 • • TonySt mediamoguli

JussiS:
---
leenuliinu:
Enpähän kyllä ymmärrä, missä kulttuurissa TE elätte, jos piditte tuota pätkää kovinkin epärealistisena kuvauksena..

---

Samaa mäkin ihmettelen. Osuiskohan tää vaan liian omaan nilkkaan tietyille ihmisille?

Hassu juttu muuten, että plattarin puolella porukka on pääosin tykänny leffasta, vaikka täällä moni on sen ampumassa suohon.

Ei tää ohjelma pilaa skenen mainetta, vaan ne tyypit jotka tekee sitä samaa oikeessa elämässä kun mitä tässä näytetään.

Nyt ollaan oikeilla jäljillä ! I agree *joo*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Uhuu

#86 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
...toisaalta, kun lueskelin tässä mielipidettäni uudestaan tajusin, että puolet on vielä näkemättä... eli ehkä se kaikki negatiivinen (laskut, velat, torpparit ja lopulta rangaistus) onkin vasta toisessa jaksossa. tämän keskustelun jälkeen heräsi mielenkiinto katsoa elokuva loppuun, vaikka olin sen jo lähes haudannut.

ja tuskin tuota pätkää kukaan täällä henkilökohtaisesti ottaa. jokainen kokee asian eri tavalla ja juuri mukava keskustelu ja erilaiset mielipiteet avartavat aihetta. toiset näkevät aiheen ja esitystavan räikeän ylikorostettuina, toiset taas ruusunpunaisten lasien läpi... ja sitten on varmasti joku/joitakin, jotka ahdistuvat aiheesta kokiessaan sen liian omakohtaiseksi.

oli niin taikka näin, mutta keskustelu on kivaa...

-outofskeneuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Hupsu

#87 • • Hupsu

Uhuu:
...toisaalta, kun lueskelin tässä mielipidettäni uudestaan tajusin, että puolet on vielä näkemättä... eli ehkä se kaikki negatiivinen (laskut, velat, torpparit ja lopulta rangaistus) onkin vasta toisessa jaksossa. tämän keskustelun jälkeen heräsi mielenkiinto katsoa elokuva loppuun, vaikka olin sen jo lähes haudannut.

Tottakai YLE rahoittaa huumeista positiivista kuvaa antavaa leffaa...

Pikkasen tutkin mistä ja paljon tää projektin on massii saannu. Elokuvasäätiö heivannu ainaski 100 000 euroa (Lähde: http://www.ses.fi/dokumentit/SESinfo_012003.pdf) ja kyseinen lafka saa massinsa RAY:n tuloista sekä opetusministeriöltä.

Elokuvasäätiön toimintasuunnitelma vuodelta 2002: (lähde: http://www.ses.fi/dokumentit/toim2002.doc) Tavoitteena on kolmen vuoden aikana tuottaa viisi 50-70 minuutin draamaelokuvaa vuosittain noin 350.000 euron tuotantokohtaisella budjetilla, josta puolet rahoitetaan tukivaroilla ja puolet televisioyhtiön ennakko-ostolla

----
Elikkäs valtion rahottama opetusfilkka tää o ja eiköhän se salettii tuu ilmi vikassa osassa.

Ps. Vittu huomaa, et mullon ollu ainaki tylsää. *nauru*

--
Päivän mietelause?

kovas

#88 • • kovas Kristo
Oli kyl hyvä toi eka puolikas. Parasta suomalaista tuotantoa hetkeen.
ja leenuliinu on oikeessa :)
UzU

#89 • • UzU [33100]

pupuankka:
kovasti ruusuisen kuvan antoi siinä mielessä... *hmph*

Ymmärtääkseni toisessa osassa tulee sitten vähän lunta tupaan..

JussiS:

TODELLAKIN!

Vaikka kuinka mediaa syytetään maineen pilaamisesta on se mediakin jostain sen alun siihen aiheeseen saanut. Ja kyllä se tulee ihan tuolta kuosaavista bilepiireistä!

JussiS:
Tapsan musat rokkas, ja se pääosan esittäjä oli aika pincee *plur*

.. todella pincee *kuolaa*

Ja ennenkuin kukaa tulee sanoo että kyllä niitä aineita on muuallakin. Todellakin on. Itse tainnut vuosien varrella nähdä enemmän huumeita Provinssirockissa kuin bileissä...

[muokattu 13.1.2004 18:51]
HaPsULi

#90 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
itse henkilökohtaisesti pidin sarjasta...
olihan siin miinus kohtia esim. tyrkyttäminen...jota tuskin diilaajat klubeilla tekee...
aika paljon täs sarjas ”tiedettiin asioista” :)

IHAN KIVA SARJA...toista jaksoa odotellessa...

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

JayVee

#91 • • JayVee FINRG / Supercharged

Rx:
.. mitä vitun kiksu-polkaa...? *reps* *kivatsulle*

sitä mäki vähän ihmettelin =)

--
FINRG / Supercharged

seollaQ77

#92 • • seollaQ77 sauvasekoitin
Kiva sarja.

Ei ehkä niin toden tuntunen ”ei o mulle tultu ainakaan tyrkyttää” ja kyllähän sitä voi muuttaa maalta ja alkaa diileriksi jopa ekoissa bileissä. *jiihaa**aplodit*
leenuliinu

#93 • • leenuliinu Kenen kaveri

JayVee:
---
Rx:
.. mitä vitun kiksu-polkaa...? *reps* *kivatsulle*

---

sitä mäki vähän ihmettelin =)

No kuunnelkaa jotain Friikkii. :)

Onpas vitun vaikee uskoa, että joku puristisempi jäbä sanois jotain raivostuttavaa hardtrancea kiksupolkaksi. Itse ainakin olen niin tehnyt.. Vaikka en nyt tiedä kuinka puristinen sitten olen. :) Dissatahan sen tarkoitus siinä oli eikä analysoida jonkin hard-genren nyansseja..

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Gnizhak

#94 • • Gnizhak iku

idi:
nyt menee vähän pilkunnussimiseks *nauru* mutta miten ella jakso yhellä essolla minkä hän otti ennen illan bileitä ja jatkoilla oli viellä aikamoisissa vauhdeissa? koska ymmärsin ainakin ite niin (ja olihan siinä leffassa puhettakin siitä) että se oli yleensä yhden nipsun voimalla bilettämässä jne. (joo mulla on tylsää)*släp*

joo, usko tai älä mä jaksan ILMAN NIPSUJA!! :)*jiihaa**aplodit**täh**aplodit**nauru**iihhih**lohduttel**lohduttel**lmao**hymy**nyyh*

jos toi ois ollu klubiskeneä niin purismi puuttu kokonaan. Vähintään yks kaveri siinä ois pitäny olla joka ylistää sitä teknoa mitä se DJ Patteri siinä alussakin mainosti (force tracksia, shitkatapulttia etc.) eikä koskekaan niihin nappeihin tjsp.

Ja mikä mua eniten häiritsi oli kyllä musat. Musat oli jotenki mitäänsanomattomat, ei koko pätkän aikana saanu mitään irti siinä soineesta tavarasta. Orkidean osakkeet kyl vaan tippu tuosta mun mielestä. Ei oikeen tavottanut mitään tunnelmia.
Sitten tuo ajan käsittely pätkässä oli kans aika syvältä. Ei oikeen ottanu selvää montako viikkoa tohon touhuun meni jne. Vähän harkitsemattomasti tehdyn olonen mun mielestä.

--
Don't Just Stand There

Wintermute

#95 • • Wintermute peacemaker

UzU:
Vaikka kuinka mediaa syytetään maineen pilaamisesta on se mediakin jostain sen alun siihen aiheeseen saanut. Ja kyllä se tulee ihan tuolta kuosaavista bilepiireistä!

\”Moi, mä oon Jussi Ahde...\” *iloinen*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

milla

#96 • • milla
mä näyin siin ainaki noin 1.34 sekuntia. et älkää pilkatko.
lumen

#97 • • lumen lumelääke
ihan joo... dokumentti huumeksista, en osaa ottaa kantaa kuinka todenmukaista *ding*

mut pileilyn kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä
- paitsi et näin siel fallen angelin livahtavan ainaki yhes kohassa *nauru*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

noemi

#98 • • noemi
Kun tämä vielä joskus päästä Helsinkiin klupille ni tämä ei edes ajatella jotai nappi tämä vain tanssa niin paljosti jotta... *jiihaa*

[muokattu 13.1.2004 22:31]

[muokattu 13.1.2004 22:31]

--
Oikeutta koneille!

Duris

#99 • • Duris lil L

milla:

nii mäki

--
*pupu*

keisha

#100 • • keisha bullet with butterfly wings

milla:

Sä kyl pelastit sen leffan *nauru*
Vilahdan kuulema itsekin siinä*piis*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)