SKENE

265 posts, 14 pages, 87,351 views

diezel

#21 • • diezel -
kai ihan jees, vaikka tosiaan toi kuosaus aika keskeisenä olikin.

Olisihan tosta voinut paljon paremman vääntää, ehkä juuri noihin klubikohtauksiin olisi voinut enemmän panostaa ihan visuaalisella puolella, kun kuka nyt klubiskenestä mitään oikeellista noin huumeiden muun osalta veivaisi.
Jone

#22 • • Jone Archibald Haddock

meisi:
---
Jone:
PS. Oisko kellään essoi myydä?

---

mä myyn sulle vaik heti 200 kpl.

joopajoo *taputapu*

Onks ne ”tuolla perällä?” *justjoo*
Lothar

#23 • • Lothar

diezel:
kai ihan jees, vaikka tosiaan toi kuosaus aika keskeisenä olikin.

Olisihan tosta voinut paljon paremman vääntää, ehkä juuri noihin klubikohtauksiin olisi voinut enemmän panostaa ihan visuaalisella puolella, kun kuka nyt klubiskenestä mitään oikeellista noin huumeiden muun osalta veivaisi.

Eihän toi todellakaan ollut ”elokuva” klubeista vaan todellakin siitä kuosauksesta ja myymisestä. Se vaan sattu sijoittuun klubeille..

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

diezel

#24 • • diezel -

Lothar:
Eihän toi todellakaan ollut ?elokuva? klubeista vaan todellakin siitä kuosauksesta ja myymisestä. Se vaan sattu sijoittuun klubeille..

Tuskinpa ?ei-klubittaja? tätä eroa huomaa. Ja eihän tolla perusteella taida olla tehty yhtään bileleffaa (vrt. Human Traffic, Groove, Go, yms) ja pitihän tuolla parhaat bileleffat topiikissakin kai joku Unelmien Sielunmessua hyvänä bileleffana (vai muistankohan väärin)

Ja ei kai toi suuri huumeiden määrä bileissä ole oikeastaan mitään fiktiota.. lähinnä huumeiden leimaamista pelkästään klubiskenen ongelmaksi.

[muokattu 12.1.2004 23:06]
#25 • • yana Guest

idi:
. Enemmänkin se että tyylii 'tuleeks reiveissä oikeesti noin paskaa musiikkia?' eli jos tekee leffan klubi kultturista (tai noh, tässä tilanteessa ehkä enemmänkin huumeista) luulis musiikin olevan aika tärkee osa siitä.

tossahan oli loistopoppii :)

olis ollu kyl kaameeta jos siina ois soinu vaan amispolkka ja juustonen teinikiksu

[muokattu 12.1.2004 23:11]
UnityF

#26 • • UnityF joo just se

idi:
mäki voisin rupee diilaa et sais noin hienon kämpän*släp*

ruvetaax yhessä?
muutetaan kaivariin vähintään 200 neliön asuntoon.. jookosta kookosta..?
diili? *nauru*
x-stas

#27 • • x-stas
osti 30 10:llä eurolla myi ne ja muutti uuteen kämppään.....mäkin haluan!!!!*juonittel*just joo....ja ne 2000 euroo*kuolaa*mä olisin vaa vienyt ne siltä*pahis*
Jna

#28 • • Jna

X-stas:
osti 30 10:llä eurolla myi ne ja muutti uuteen kämppään.....mäkin haluan!!!!*juonittel*just joo....ja ne 2000 euroo*kuolaa*mä olisin vaa vienyt ne siltä*pahis*

Se osti kyl 10 kpl 100.. *pilkunnus**poks*
x-stas

#29 • • x-stas
he osti yhes 200 kpl - niist 30 hän otti ittelleen ja maksoi yhestä 10 euroo....
ravec

#30 • • ravec
Tuleekohan toi DVD-lätylle, niin pääsis kattoon extroja....

La tuli ohjaajan ja päähahmon haastattelu, jossa he kertoivat ottaneensa mallia ”jostain suomalaisten klubbaajien keskustelusivuilta” Sieltä oli löytynyt realistiset kuvaukset siitä miten tämä bisnes toimii klubeilla.

Ylen sivulta poimittu kuvaus:

Kotikatsomo: Skene
TV1 klo 21.20

Maanantai 12.1.
TV1 klo 21.20

KOTIKATSOMO: SKENE

Nuoret suomalaiset, joille tärkeintä elämässä on pitää hauskaa, ovat pääosassa TV1:n kaksiosaisessa Kotikatsomo-draamassa Skene. Realistisen ja suoraviivaisen kuvauksen nuorista huumeiden viihdekäyttäjistä on käsikirjoittanut Timo Varpio.
19-vuotias Ella (Pamela Tola) karistaa pikkukaupungin pölyt jaloistaan ja muuttaa Helsinkiin opiskelemaan kauppatieteitä. Opintojen lomassa Ella tutustuu piireihin, jotka tietävät, mistä löytyvät parhaimmat bileet ja cooleimmat tyypit. Hän ystävystyy opiskelijatoverinsa Siljan (Pihla Penttinen) kanssa ja bileiden jatkoilta löytyy myös poikaystävä Jokke (Ville Seivo).
Ella, Silja ja Jokke pyörivät Helsingin klubeilla ja ottavat vapaa-ajastaan kaiken irti. Meininkiin kuuluu ottaa ekstaasi-pillerit aina ennen klubiin menoa. Kaikkihan tekevät niin.
Vähitellen Ella huomaa, että esson kauppaaminen on paitsi todella helppoa, myös yllättävän kannattavaa. Poliisikin tuntuu olevan täysin kuutamolla siitä, mitä skenessä oikein tapahtuu.
Kolmikon ekstaasi-bisnes paisuu nopeasti. Rahaa tulvii, bileet paranee ja elämä maistuu. Kunnes...
Skenen on ohjannut mainoselokuvista tunnettu Jappe Päivinen. Musiikki on DJ Orkidean käsialaa. Kaksiosainen draaman on tuottanut Moskito Television Oy.
#31 • • kelasin Guest
mun mielest toi oli ihan hyvä, leffana, tosin: a) se eteni se diilaus vähä nopeesti (eka 10, 20, 200) ja b) ei mulle ainakaan, enkä oo nähnykkään klubeilla (suomessa) tollasta, et tuntemattomat tulee kyselee et haluutko essoi..

muuten ihan kivasti tehty
Riku

#32 • • Riku The Little Prince

hallaaa:
enkä oo nähnykkään klubeilla (suomessa) tollasta, et tuntemattomat tulee kyselee et haluutko essoi..

Kantsiiks sil nyt kehuu et sä tunnet kaikki diilerit`:(

--
Kyseenalaista aina kaikki.

DagO

#33 • • DagO häröö
Niin ja kuka oikeen menee sukulaisille viettää iltaa ja rupee syömään essoja ruokapöydässä???*jiihaa* Muuten oli ihan hyvä, parit hyvät naurutki sai.*iloinen**iloinen*
#34 • • ikj Guest

DagO:
Niin ja kuka oikeen menee sukulaisille viettää iltaa ja rupee syömään essoja ruokapöydässä??

joo se nyt oli kaiken huippu!*nauru*
[zuho]

#35 • • [zuho] Team Jorma
Hitsi !!! Mä en ehtiny nähä*uuh*. tietääk joku et tuleeks toi uusintana joskus ?

--
-Juho

#36 • • candyraver Guest
olihan se jo etukäteen tiedossa että ei tollaset ”tekemällä tehdyt” johonki tiettyyn skeneen viittaavat leffat oo koskaan kovin totuudenmukaisia...kautta uskottavia...
blaah...vähän jäi tyhjää käteen.. eipä sillä..en osais asiaa itse paremmin tehdä/tuoda julki.. *ding* hyvä yritys kuitenkin *aplodit*
Howdy

#37 • • Howdy Oldie

meisi:
---
Jone:
PS. Oisko kellään essoi myydä?

---

mä myyn sulle vaik heti 200 kpl.

joopajoo *taputapu*

Mulle kans *hih*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

#38 • • Howdy Oldie

Unity(f):
---
idi:
mäki voisin rupee diilaa et sais noin hienon kämpän*släp*

---

ruvetaax yhessä?
muutetaan kaivariin vähintään 200 neliön asuntoon.. jookosta kookosta..?
diili? *nauru*

Mä tuun messiin *iloinen* Unity *hih**vink*

--
Käpy vailla vertaa

diezel

#39 • • diezel -

[zuho]:
Hitsi !!! Mä en ehtiny nähä*uuh*. tietääk joku et tuleeks toi uusintana joskus ?

eiköhän divx:nä ainakin ilmesty *joo*
Henna

#40 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Olihan se katottava.