Itselleni tuttu on sellainen, jonka tietää vain nimeltä, ja jota moikkaa, mutta siinä se.
Kaveri on sellainen jonka kanssa keskustelee enemmän ja säännöllisemmin ja josta tietää enemmänkin kuin nimen.
Ystävä on sitten jotain paljon enemmän.
51 posts, 3 pages, 18,526 views
No en mä nyt ihan noin tarkkaa lajittelua kysynyt ihan vain mielenkiinnosta kuinka kukin mieltää tutun tai kaverin tai ystävän eron.
huomattavasti enemmän kavereita ja tuttuja.
ystävä on se, jonka tunnen ihan oikeasti ja joka tuntee minut ihan oikeasti.
kavereita muut. Kaverit on kivoja ja ihania, mutta kun on oikein tiukkaa niin kyllä sitä tulee sille ystävälle soitettua!
Tutut on tuttuja!
Tuttu, kaveri, ystävä = sama asia ei noita voi lokeroida mitenkään erityisesti!!!!
Noi sasun luokittelemat jutut pitää paikkaansa aika hyvin. Ainakin mun kohdalla. Mun ystävä on sellainen joka, joutuu kuuntelemaan mun huolia ja murheita, mutta myöskin kuulee mahdollisista "ilouutisita" ensimmäisenä. Minulla ei ole kovinkaan montaa "ystävää", koska en uskalla päästää ihmisiä "liian" lähelle. Ne jotka ovat päässeet lähelle mua, niin kiitos heille. Tosi ystävä auttaa ja tukee kun on vaikeaa ja onneksi omaan ne pari ystävää, muuten en olisi täällä kirjoittelemassa tätä juttua, vaan varmaankin tuonelassa katumassa tekojani pahoja.
Mutta haluan vielä painottaa sitä, että ihmisten tuntemus menee näin (kait ja varmaan aika itsestään selvääkin joillekkin, joten älkää nurisko): Tuntematon -> tuttu -> kaveri -> YSTÄVÄ!