Mistä ostatte levynne?

159 posts, 8 pages, 63,168 views

Nepenthe

Posts: 141

#121 • • Nepenthe
EBM/futurepop-addiktion myötä jäi vinyyli, viimeaikoina ollut lähinnä cyberware ja ehkä hieman yllättäen amazon UK, jolla on ainakin Metropoliksen levyjä varsin hyvin.

/N
cosmic

Posts: 389

#122 • • Edited cosmic :D
Lähinnä Streetbeatista ja Decksistä tullut tilattua levyjä. Kummassakaan ei pahemmin valittamista. CDJShopista olen tilannut kerran. Se on melko uusi kauppa ja aluksi siellä oli vain muutamia labeleita kuten Anjunabeats, Monster Tunes mutta nyt sieltä löytyy jo yli sadan labelin julkaisuja ja lisää tulee edelleen. Siellä on CD-sinkkujen lisäksi myös vinyyleitä ja mp3:sia. Itseltäni löytyy Nordean Visa Electron ja se ihme kyllä kävi tuonne, vaikka Worldpay maksut hoitaakin. Toki piti ensin käydä verkkopankin kautta laittamassa verkkokäyttö päälle: Kortit -> Verkkokäyttö -> Visa Electron.

Lainaus Worldpayn FAQista:

WorldPay can accept Visa Electron UK issued Debit Cards ONLY IF the Visa Electron logo is displayed on the payment page for the store from which you wish to make a purchase and payments can only be made in pounds sterling only.



Nähtävästi sitten Electron toimii normaalina Visana Worldpayssa. Eikä tuossa maksuprosessissa ollu mitään Verified by Visa -juttua eikä sen logoa ole CDJShopin sivulla. Eli siis Nordean Electron toimii nettikaupoissa luultavasti ihan yhtä hyvin nykyään kuin Sammon Electron.



edit: Kokeilin tilata Junosta Electronilla mutta eipä onnistunut. Mutta ilmeisesti Sammon Electron kuitenkin toimii siellä? Jos toimii niin voisi harkita toisenkin Electronin hankkimista *pepsodent*

--
:D is an unproductive condition.

sale

Posts: 1,235

#123 • • Edited sale
Milloin mistäkin sattuu jotain kivaa löytymään...

-Juno
-Chemical-records
-Decks
-Psy-shop
-Street beat

Näistä ei ainakaan mitään moitittavaa omalla kohdalla ollut

Tänään tuli sit ekaa kertaa tilattua Hard to find recordsilta / Pakettia odotellessa :)
Thumpson

Posts: 41

#125 • • Thumpson
ebay ja discogs.
uusia levyjä ostan todella harvoin joten ei tule varsinaisia levykauppoja pahemmin käytettyä
Tropico

Posts: 246

#126 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Decks.de:
Tuolta tulee tilattua muutamia kertoja vuodessa isompia mällejä kerralla, yleensä kavereiden kanssa kimppatilauksena (pienemmät postikulut). Loistava tarjonta, halvat hinnat, nopea toimitus. Ainoa miinus levyjen saatavuudesta, loppuvat siis suht nopeasti varastosta.

Streetbeat: harvemmin täältä, yksittäisiä 12" tai seedeitä.

Anttila: Halpoja löytöjä :D


Käytettynä tekee joskus loistavaa löytöä asevelihintaan, seuraavaks vois kokeilla tilata Junosta, kunhan jaksais hommata sen luottokortin joskus.

edit:
unohtu mainita http://www.funrecords.de/ . Kyseessä saksalainen divari josta kerran oon tilannu. Kama on siis käytettyä, ja hinnat sen mukaisia. Tuolta voi tehdä todella kovia löytöjä.
villelope

Posts: 2,846

#129 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Secondhandia ollut vuoden päivät.

Toisaalta voisi tehdä sellaisen 100+ euron vuosi 2006 vinyylijättitilauksen.
Duukkis

Posts: 627

#131 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Mateus, 1.2.2006 14:59:
Tietääkö kukaan toimiiko Chemical Recordsissa visa electron. Niiden sivuilla lukee että electron käy maksu välineenä, mutta mun tilaus ei kyllä onnistunut.
Voi hyvin olla, että vika löytyy musta ja mun taidoista.


Ei toiminut mullakaan Nordean Visa Electronilla.
Timce

Posts: 5,381

#133 • • Timce
Nykyään 95% levyistä tulee hommattua gemm.com:ista.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

laeski^

Posts: 478

#134 • • laeski^ LaiskaLäski
onkos porukka tilannu täält levyi http://www.bangingtunes.com ?

miten o pelittäny? ennakkoon pitää vissiin maksaa, koska en omista mitään kummallisii korttei *hih*


ja vähän OT, mites noi tulli/posti tai jotku maksut? jos tilaan esim 5 viyylii kerral.
blastic

Posts: 930

#135 • • Edited blastic ballistic ballstick

laeski^, 26.9.2007 01:03:
ja vähän OT, mites noi tulli/posti tai jotku maksut? jos tilaan esim 5 viyylii kerral.



Eipä tuolta brittilästä taida tulliin mitään jäädä. Mulle on jo hetken tullut 8-16 vinyylin paketteja Junosta melkein jatkuvalla syötöllä eikä niiden kanssa ole ollut mitään ongelmia.
serotonot

Posts: 3,137

#136 • • serotonot Paul Easy

blastic, 26.9.2007 01:33:
---
laeski^, 26.9.2007 01:03:
ja vähän OT, mites noi tulli/posti tai jotku maksut? jos tilaan esim 5 viyylii kerral.

---


Eipä tuolta brittilästä taida tulliin mitään jäädä. Mulle on jo hetken tullut 8-16 vinyylin paketteja Junosta melkein jatkuvalla syötöllä eikä niiden kanssa ole ollut mitään ongelmia.


Miten briteistä vois jäädä tulliin mitään (laillista) tavaraa? Sehän on eu-maa

http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenkilot/03_Tavaran_tilaaminen_ulkomailta/index.jsp

Toisesta EU-maasta Suomeen ostetusta tavarasta
ei tarvitse maksaa tullia. Arvonlisäverotusta
EU:n sisäkaupassa hallinnoi ja ohjaa verohallinto. Verohallinnon Internet-osoite on http://www.vero.fi.
Kun EU-maasta myydään tavaroita toisen EU-maan kuluttajille, arvonlisävero kannetaan pääsääntöisesti myyntimaassa. Poikkeuksen pääsääntöön muodostaa ns. kaukomyynti jäsenvaltiosta
toiseen.
laeski^

Posts: 478

#137 • • laeski^ LaiskaLäski

blastic, 26.9.2007 01:33:

Eipä tuolta brittilästä taida tulliin mitään jäädä. Mulle on jo hetken tullut 8-16 vinyylin paketteja Junosta melkein jatkuvalla syötöllä eikä niiden kanssa ole ollut mitään ongelmia.



eiku mä tarkotin et tuleeks jtn ylläri maksui ku käy hakee pakettii postitst..


serotonot, 26.9.2007 02:27:

---

Miten briteistä vois jäädä tulliin mitään (laillista) tavaraa? Sehän on eu-maa

http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityishenkilot/03_Tavaran_tilaaminen_ulkomailta/index.jsp

Toisesta EU-maasta Suomeen ostetusta tavarasta
ei tarvitse maksaa tullia. Arvonlisäverotusta
EU:n sisäkaupassa hallinnoi ja ohjaa verohallinto. Verohallinnon Internet-osoite on http://www.vero.fi.
Kun EU-maasta myydään tavaroita toisen EU-maan kuluttajille, arvonlisävero kannetaan pääsääntöisesti myyntimaassa. Poikkeuksen pääsääntöön muodostaa ns. kaukomyynti jäsenvaltiosta
toiseen.




eli ei vissiin tarvii varautuu et posti vaatii jonku 20e lisä maksuu paketist... koska joku tietty painoraja o ylittyny..
toivotaa viel et tuol bangintunesis o joku kohta minne voi syöttää Y-tunnuksen, ni ei tarvii sit alvistkaa välittää mitää *hymy*
blastic

Posts: 930

#138 • • blastic ballistic ballstick

laeski^, 26.9.2007 09:42:
eiku mä tarkotin et tuleeks jtn ylläri maksui ku käy hakee pakettii postitst.

eli ei vissiin tarvii varautuu et posti vaatii jonku 20e lisä maksuu paketist... koska joku tietty painoraja o ylittyny..



Muista kaupoista en tosiaan osaa sanoa, mutta ainakin luottokortilla maksettaessa Junosta tulee ihan tavallisia lähetyksistä, joissa kaikki maksut on veloitettu ostotapahtuman yhteydessä. Tarkemmin sanottuna lähetykset taitavat olla maksikirjeita tjsp, koska ne pyritään toimittavaan suoraan kotiovelle. Harvemmin kuitenkin tulee oltua kotona postinjakoaikaan, joten käytännössä aina odottaa se "teille on suurikokoinen kirje" -lappu.

Eli mulle ei ihan heti tule mieleen mitä "yllärimaksuja" voisi olla luvassa.
DJuiceD

Posts: 652

#139 • • DJuiceD Club destination promouter.
Yleensä streetbeatista...mut sit sattuma ostot teen mis nyt hyvää sattuu tärppää händyyn...*pepsodent*

--
club destination will chill your week, once in a month!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#140 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
ei tuu paljon levyjä tilailtua enää, koska posti ei ole
tässä osassa maailmaa kovin luotettava, mutta onneksi
täällä on yksi ihan loistava levyliike: La Cajita! <3

--
dasinoaisnvs