Mistä ostatte levynne?

159 posts, 8 pages, 63,128 views

Progress

Posts: 955

#1 • • Progress
Elikkäs, laittasin kyselyn vetämään...
Ite ostan aina cd:t millo mistäki, mut vinyylit tilailen yleensä Streetistä.
*joo*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Rocca

Posts: 3,064

#2 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Vinyyleitä saa www.bangingtunes.com siel on vaiks mitä siel oon tilannu muutamia settejä cd:lle ja kaveri on tilannu vinyyleitä samaan aikaan mut se huono puoli siin on et sinne tarttee antaa pankkikortin numero mut onneks me saatiin kaverin ukkon frendin kautta se hommatuks ettei tarvinnu antaa sitä numeroo... Mut haluisin lisätä tähän viel yhe kysymyksen mist levy kaupasta saa polkka sinkkuja...*kuolaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Progress

Posts: 955

#3 • • Progress
Oon ite ainaki Streetistä löytäny polkkasinglejä...
Mut iteki haluisin tietää enemmän paikkoja.
Mun mieli musaani ovat Hard-NRG ja Hard-House. Vanhempi matsku kiinnostaa enemmän.
*joo*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
no jos mie ostan jotain esim jollekkin lahjaksi vinyylin niin mossosta.. se on ollu aika kätevää käydä.,., *hymy*
street beatista oon joksus ostanu jonkun cd:n..

netistä en oo viel tilannu kun minä käsi en oikeen tiiä osotteita jne...*blush*
Avatar
#6 • • ikj Guest

Rocca:
Mut haluisin lisätä tähän viel yhe kysymyksen mist levy kaupasta saa polkka sinkkuja...*kuolaa*



puhut siis varmaan cd'istä?
Howdy

Posts: 7,955

#7 • • Howdy Oldie
Kaupoissa on suhteellisen vähän sellaista mikä kiinnostaa, suurin osa on sellaista mitä DJ:t mixaa levyilleen, joten mieluimmin ostan levyt suoraan kyseisiltä herroilta itseltään. Joskus joutuu taipumaan imuroimaan netistä jos ei jotakin levyä muuten saa.
Mutta pääosin mielellään maksan artistille / DJ:lle itselleen sen mitä kyseinen herra / Rouva tuotoksestaan pyytää. harvemmin tulee levykaupoista mitään ostettua. Pitää joskus käydä vähän kaivelemassa *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

Viltsu

Posts: 2,010

#8 • • Viltsu noname
Tikkurilan kirpputoreilta..

*jiihaa*

helmilöytöjä vähällä rahalla, voiko muuta enää kaivata...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se

Viltsu:
Tikkurilan kirpputoreilta..

*jiihaa*

helmilöytöjä vähällä rahalla, voiko muuta enää kaivata...



ootko oikeesti löytäny sielt jotain? mä en oo ikinä löytäny mitään.. sä oot kummiskin kerenny viemään ne mun nokan edesta..*nauru*
Viltsu

Posts: 2,010

#10 • • Viltsu noname
en edes kerro, tukehdut vielä katkeruuteen *kuolaa*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Lumpy

Posts: 873

#11 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Divarist oon välil löytäny hyvii klassikoita. Ja tietysti Lontoossa on hyvii levykauppoja paaaaljon. Elikkä jos viitsii sijoittaa 46 RyanAirin lentoihin. niin pääsee Tampereelta Britteihin Suht edullisesti. *nauru*
Rocca

Posts: 3,064

#12 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Rocca:
Vinyyleitä saa www.bangingtunes.com siel on vaiks mitä siel oon tilannu muutamia settejä cd:lle ja kaveri on tilannu vinyyleitä samaan aikaan mut se huono puoli siin on et sinne tarttee antaa pankkikortin numero mut onneks me saatiin kaverin ukkon frendin kautta se hommatuks ettei tarvinnu antaa sitä numeroo... Mut haluisin lisätä tähän viel yhe kysymyksen mist levy kaupasta saa polkka sinkkuja...*kuolaa*



Tohon oisin viel lisänny ku se oli varmaan epäselvää ni cd singlejä...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

sts

Posts: 7,969

#13 • • sts Sama pyynti aitta!
ennen tuli ostettuu recreational record shopista, mut se meni nurin, nyt tulee ostettuu jotaki levyi octarinest (niitä mitä niil on siel ja mossost jotai psy:tä jos siel on jotai hyväksyttävää (liquidin kokkari lähti sielt joskus) ja free recordhopista kun siellä noita suomalaisia psy-artisteja on hyllyssä (ja tietenki ulkomaalaisia)

ahjoo ja intternet

[muokattu 11.1.2004 12:27]
Blue_Wabbit

Posts: 212

#14 • • Blue_Wabbit
Ei oo oikeastaa mitää vakkari paikkaa, joskus ostaa vaikka Anttilan Toptenistä jos hyvää settii löytyy eli ihan mistä vaa

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

alphamagic

Posts: 3,628

#15 • • alphamagic
Anttilasta löytää joskus OIKEESTI timantteja... niinku esim. Gary D:n D*tekno 6, aivan jumalaista hardbassmäiskettä.... *pihkassa**pihkassa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Rocca

Posts: 3,064

#16 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

alphamagic:
Anttilasta löytää joskus OIKEESTI timantteja... niinku esim. Gary D:n D*tekno 6, aivan jumalaista hardbassmäiskettä.... *pihkassa**pihkassa*



Nii ja siihen se sitten jääki *aplodit**hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#17 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

alphamagic:
Anttilasta löytää joskus OIKEESTI timantteja... niinku esim. Gary D:n D*tekno 6, aivan jumalaista hardbassmäiskettä.... *pihkassa**pihkassa*



Ne ovat siellä aleosastolla. Hinta pyörii siinä 5 hujakoilla.
enrapture

Posts: 117

#19 • • enrapture Cyberpunk
Winyylit hommaan www.vinylshop.com... *hymy* ja ceedeet sitte... hmm... samasta mestasta *hih*

--
Rave music aint what it used to be...

A-E

Posts: 528

#20 • • A-E Detroit Techno Militia
Streebeatistä ja jonkin verran tilaan levyjä Saksasta ja Briteistä.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May