päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,794,792 views

ezzy

Posts: 8,060

#11921 • • ezzy Droid-pappa

Replying to päivän o_O:

Mitähän nyt taas mahtaa tapahtua kun käytän montaakin saitttia samaan aikaan auki mutta auta armias kun laitan youtubesta jotain niin kaikkii hyytyy/kaatuu. Oliskohan mitään järki selitystä tälle, hähmitätäh?



Riippuu vähän netin nopeudesta ja tuubin videolaatuasetuksesta, josko se on se syy. Toki jos on todella vanha konekin, niin se saattaa hyydyttää.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#11922 • • Aurinkoneiti

Replying to päivän o_O:


---

---
Mitähän nyt taas mahtaa tapahtua kun käytän montaakin saitttia samaan aikaan auki mutta auta armias kun laitan youtubesta jotain niin kaikkii hyytyy/kaatuu. Oliskohan mitään järki selitystä tälle, hähmitätäh?
---


Mahdollisesti kyllä, ko täälläkin tapahtuu sellaista. Youtube myös hidastaa toimintaa :)
---


kun se 21.12 ei vissiin koko maailma loppunut niin kyllä ne saakutin inkat oli oikeassa oli, että jotain kuitenkin näköjään tapahtuu...=D



Niin, ei kannata täysin luottaa netin toimivuuteen :)
KeijoK

Posts: 1,495

#11923 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän o_O:


---
Mitähän nyt taas mahtaa tapahtua kun käytän montaakin saitttia samaan aikaan auki mutta auta armias kun laitan youtubesta jotain niin kaikkii hyytyy/kaatuu. Oliskohan mitään järki selitystä tälle, hähmitätäh?
---


Riippuu vähän netin nopeudesta ja tuubin videolaatuasetuksesta, josko se on se syy. Toki jos on todella vanha konekin, niin se saattaa hyydyttää.



Läppäri ei ole kuin alta vuoden vanha ja ihan täynnä potkua, että ei se ainakaan siihen kompastu....netin nopeus on kymppi megainen systeemi...eli paketti pitäisi olla ihan kunnossa raudan suhteen mutta tää on varmaan taas joku ihan joku oma stroori....btw...eihän kovalevyn vaihto jonka suoritin pitäisi muuttaa koko pakettia niin että kaikki on mettässä (pakko kysyä kun mä en näistä vehkeistä ymmärrä mitään)....=)

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

M.a.S.A

Posts: 109

#11924 • • M.a.S.A
Aina kun luulen että elämä asettuu uomiinsa alkaa mulla tulla ihan hirveä tarve lähteä vetämään kolmipyörälläni kohti auringonlaskua. Mikä mua vaivaa?*ding*
sapeli

Posts: 11,768

#11925 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän o_O:

Aina kun luulen että elämä asettuu uomiinsa alkaa mulla tulla ihan hirveä tarve lähteä vetämään kolmipyörälläni kohti auringonlaskua. Mikä mua vaivaa?*ding*



Ei siellä uomissa ehkä oikein pääse kokemaan ja oppimaan uutta.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

M.a.S.A

Posts: 109

#11926 • • M.a.S.A

Replying to päivän o_O:


---
Aina kun luulen että elämä asettuu uomiinsa alkaa mulla tulla ihan hirveä tarve lähteä vetämään kolmipyörälläni kohti auringonlaskua. Mikä mua vaivaa?*ding*
---


Ei siellä uomissa ehkä oikein pääse kokemaan ja oppimaan uutta.



No eipä niin. Ja just nyt tuntuu että hukun tähän uomaan.
tommib

Posts: 3,204

#11927 • • tommib
Siis enää ei voi myydä käytettynä pc pelejä? Jos peliavain on kerran käytetty, ei sitä voi uudelleen käyttää vastaa Steamin asiakaspalvelu. Ei nyt kuulosta ihan lailliselta ja mitä mieltä enää on kaupasta/käytettynä ostaa pelejä, jos kerran niitä ei voi uudelleenkäyttää.
roberto

Posts: 251

#11928 • • roberto
Silent Servant perjantaina Adamsissa??
Ei herranjestas oishan näistäkin kekkereistä voinu ees jossain ilmottaa... Onneks kuulin dsh @ basso, toivottavasti ei oo liian myöhästä säätää duunit kuntoo... PRKL
M.a.S.A

Posts: 109

#11929 • • M.a.S.A
Nuoret ihmiset kyllä jaksaa säätää ja sortua omaan nokkeluuteensa.*ding*'
Olinkohan mäkin saman ikäisenä yhtä paha? Taisin kyllä olla vielä pahempi.*justjoo*
tommib

Posts: 3,204

#11930 • • tommib
Ex vaimon mielikuvitus ja asianajajansa kyky irroittaa asiat kontekstistaan on suorastaan hämmästyttävä. Sai viikonlopun naurut, kun luki toisen vaatimuslistaa huoltajuuskiistassa.
Jago

Posts: 4,039

#11931 • • Jago un-trained monkee
Voi hyvä perse!! tajusin just, että enää 3 viikkoa lähtöön*pökr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tommib

Posts: 3,204

#11932 • • tommib
Vietnamiin ei saa kirjeenä lähettää mitään tavaraa. Postin sivulta tietoa:

Vietnam ei ota vastaan tavaraa tai esineitä sisältäviä kirjelähetyksiä.
Rajoitukset Vietnamin kulttuuriministeriön luvalla: maalaukset, kuvat, kirjat, elokuvat, valokuvat, äänilevyt, taide, leikkikalut. Desinfioimistodistus käytetyille vaatteille ja jalkineille. Luovuttaminen vain vastaanottajalle henkilökohtaisesti: sallittu kirjatuille kirjeille.
kinderi

Posts: 1,783

#11933 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Heräsin tänään puolisen tuntia ennen kellon rimpausta, eikä edes väsyttänyt!? This is almost too strange, oonko mä niin vanha että musta tulee vaivihkaa aamuihminen? *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jago

Posts: 4,039

#11934 • • Jago un-trained monkee
Meidän pakastelokerossa ei oo takakantta. Se on siis avonainen jääkaappiin. Ei ihme, että puolet jääkaapista oli jäässä(ennenkun sulatin sen).
Saas nähä pystyykö siellä marjoja säilöä. On kyllä muutenkin niin pieni, että tarttee olla pakko vaan ostaa seuraavan ja saman päivän käyttöön anyways

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

noena

Posts: 3,138

#11935 • • Edited noena first breath after coma
"D e a r S i r ,

G o o d d a y .

W e a r e a g o l f p r o d u c t s s u p p l i e r f r o m S h a n g h a i , C h i n a .

I f y o u a r e i n t e r e s t e d i n o u r p r o d u c t s, p l e a s e r e p l y t o m e f o r m o r e i n f o r m a t i o n .



B o b"


Thanks Bob, but I'm all set... :D spämmimailit on vaan aina niin outoja :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jago

Posts: 4,039

#11936 • • Edited Jago un-trained monkee
Englannninkieliset tittelit kuulostaa niin hienoilta, ettei meinaa uskaltaa avaa työpaikkailmotusta, kun luulee, että ne hakee jotain asiantuntijaa*nauru*
En oikeen tajua joidenkin executive ja manager tittelien suomenkielisiä vastineita ollenkaan näköjään*blush*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#11937 • • Jago un-trained monkee
Täällä käy bileissä yks pariskunta missä toinen osa puolli näyttää ihan multa ja toinen ihan eksältä. Juttein niiden kanssa yhissä bileissä vuosi sitten.

Nyt näköjään tää eksän näkönen käy mun kaa samalla salillla. Jotenkin jännää olla samassa huoneessa ihmisen kanssa joka näyttää niin tältä ihmiseltä, jonka kanssa ei ole väleissä. Tekee mieli mennä kysymään siltä kuuulumisia ja keskustella asioista, jotka ei siihen liity mitenkään*ding**nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#11938 • • Edited Jago un-trained monkee
Ostin liput sensation whiteihin hetken mielenjohteessa. En vielä tiiä meenkö vai enkö, mutta onpahan 2 llippua ni voi päättää sitten lähempänä*hymy*
eit luku =D

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

M.a.S.A

Posts: 109

#11939 • • M.a.S.A

Replying to päivän o_O:

Ostin liput sensation whiteihin hetken mielenjohteessa. En vielä tiiä meenkö vai enkö, mutta onpahan 22 llippua ni voi päättää sitten lähempänä*hymy*



22 lippua? Eikös noi ole aika kalliitakin?
Jago

Posts: 4,039

#11940 • • Edited Jago un-trained monkee
Oon ollu 3 kertaa biettämässä tän viikon aikana. Oon myös päätyny lähes joka pv salille.
Nyt heräsin just ja kiitn onneani, että olo on näin mahtava, meinaan kohta mahdollisen tulevan duunin 1vuotispäiville tutustumaan työntekijöihin ja asiakkaisiin*hihu*

Edit. Olin kai eilen treffeillä *ding* En perjaatteessa harrasta sellasia, joten aika jänskä juttu

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe