päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,932 views

La Petite

Posts: 1,160

#8641 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
½tuntia salia ja ½ tuntia vesijuoksua = hullut lihaskivut *ding*

ei eilen tuntunut yhtään niin tehokkaalta

--
Rem tene, verba seqventur

AcidR

Posts: 521

#8642 • • Edited AcidR Serine (Distortion)
Latasinpa uuden a state of trancen. Ja kappas vaan-
2nd hour - Armin van Buuren - Live at Club Colors - Studio 51, Helsinki (Finland) [16-02-08]

o_O
-xx-

Posts: 5,001

#8643 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Pätkis, 24.2.2008 09:41:
Kello ei ole vielä edes kymmentä ja mä olen jo pessyt pyykkiä, siivoillut, vaihtanut kukille mullat... o_O jos eilen halusin vaan nukkua niin ilmeisesti se ainakin kannatti!


Niin se joskus menee *hihu*

Heräsin just 3h yöunilta ja nyt vähän väsyttää ... vaan ei nukuta o_O

--
kiitos ja anteeksi ^^

anniharha

Posts: 1,937

#8645 • • anniharha
Mitä mun päässä tapahtui? Oon ihan pimennossa itsestäni nyt.
Enkä saa nykyisin nukuttua yli kuutta tuntia millään o_O

--
and though my words could save the world they never come out right

ravec

Posts: 1,102

#8646 • • ravec

anniharha, 24.2.2008 13:07:
Enkä saa nykyisin nukuttua yli kuutta tuntia millään o_O



Forcen kekkereiden jälkeen, en ole nukkunut yli kuutta tuntia.
Paitti yhtänä yönä...mahataudin jälkeen.
Freja

Posts: 8,775

#8647 • • Freja Sihteeri
Menin perjantai-iltana M-junalla keskustaan. Samalta pysäkiltä tuli pariskunta istuun mua vastapäätä, ja mies luki Star Warsia.
Kuinka hemmetin friikkiä olikaan, ku äsken tulin Hämeenlinnasta IC-junalla, olin jäämäs Pasilas pois, ni näin että se sama hemmetin pariskunta oli mun kaa samas vaunus, mistä lie tulossa. Mies luki Star Warsia.

Tässä pohdinkin, et miksei ikinä, ei ikinä, käy sillee, et ku nään junas jonku komeen miehen jonka kans o silmäpeliä, että si se sama komee mies ois joskus toistekin samas junas? hmph.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

liikkuva muna

Posts: 2,652

#8648 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Eduskunnassa taas nostellaan palkkoja. Sanovat että "seurataan luonnollista palkkakehitystä, ettei jäädä jälkeen". Vittu mitä jeesustelua. Vaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D

Mikä helvetti noita vaivaa, vaalikoneessa tais olla alle 1% sitä mieltä, että palkkoja pitäs nostaa.

Vois äänestää ens kerralla rynnäkkökiväärillä.
wammi

Posts: 627

#8649 • • wammi
katottiin tossa viikolla yks ilta leffaa ja ilmeisen kovilla voluumeilla, ku postiluukusta tuli naapureilta noottia:

"vittu te soatte billeta halutan mukaan b27"

*nauru*
Tarsu

Posts: 2,449

#8650 • • Tarsu

alek száhalaVaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D



voi perkele et korpee ku tietää millasta ryhmää siä luumuilee..

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

m1kk3

Posts: 5,560

#8651 • • m1kk3 no-life

Tarsu, 25.2.2008 00:07:
---
alek száhalaVaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D
---


voi perkele et korpee ku tietää millasta ryhmää siä luumuilee..


No eiks noi seuraile ihan yleistä linjaa, tuossa kymmenen rosentin paikkeillahan noi korotukset on ollu kai muillakin aloilla >:D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Lyylikki

Posts: 2,975

#8652 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Join kahvitunnilla kaksi kuppia kahvia ja äsken meinasi tulla oksupoksu näppikselle *ding*

+ toi aurinko ilmeisesti on sekoittanut mun mielen ja ruumiin eli oikeestaan koko paketin. Aika hankalaa on nyt olla töissä ja yrittää käyttäytyä yhtään järkevästi.
akir0

Posts: 2,554

#8653 • • akir0 idleRPG champion 2009

alek száhala, 24.2.2008 18:36:
Eduskunnassa taas nostellaan palkkoja. Sanovat että "seurataan luonnollista palkkakehitystä, ettei jäädä jälkeen". Vittu mitä jeesustelua. Vaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D



Ihan linjan mukaiset korotuksethan noi on, eli seuraa yleistä palkkakehitystä.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#8654 • • liikkuva muna an egg on the move

akir0, 25.2.2008 14:50:
---
alek száhala, 24.2.2008 18:36:
Eduskunnassa taas nostellaan palkkoja. Sanovat että "seurataan luonnollista palkkakehitystä, ettei jäädä jälkeen". Vittu mitä jeesustelua. Vaatimattomat 277-510 euron korotukset taas, niinkun viime vuonnakin :D

---


Ihan linjan mukaiset korotuksethan noi on, eli seuraa yleistä palkkakehitystä.



Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.
akir0

Posts: 2,554

#8655 • • akir0 idleRPG champion 2009

alek száhala, 25.2.2008 15:43:
---
Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.



Mut toi on 4 vuoden pätkätyö, jossa työpaikan saannin edellytyksenä on pukkaa helvetisti rahaa kampanjaan, eikä toi työkään oo iha helppoo (vaikka se voi siltä näyttää).

Oma mielipide on edelleen se, että eduskunnassa pitää olla kilpailukykyiset palkat, jotta sinne hakeutuu vihjeellisiä ihmisiä edustajiksi.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#8656 • • liikkuva muna an egg on the move

akir0, 25.2.2008 15:46:
---
alek száhala, 25.2.2008 15:43:
---
Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.

---


Mut toi on 4 vuoden pätkätyö, jossa työpaikan saannin edellytyksenä on pukkaa helvetisti rahaa kampanjaan, eikä toi työkään oo iha helppoo (vaikka se voi siltä näyttää).

Oma mielipide on edelleen se, että eduskunnassa pitää olla kilpailukykyiset palkat, jotta sinne hakeutuu vihjeellisiä ihmisiä edustajiksi.



En kyllä usko, että innokkaiden eduskuntaan pyrkijöiden määrä tippuis, vaikka noi ois "palkkiot" ois pysynykin viime vuoden tasolla. Tuolla kuitenkin istuu älytön määrä kaikenlaisia hernepyssymiehiä ja kulahtaneita tv-kasvoja, jotka on menny tonne ainoastaan siitä syystä, että media ei niistä muuten ole kiinnostunut.

Mitä sitten oikeesti ansioituneihin, koulutettuihin ja päteviin edustajiin tulee, ne on ehkä ansainnukin korotuksensa, tai ainakin osan siitä.

Kuitenkin. Eniten mua huvittaa se, että presidenttiä myöten (mm. uudenvuoden puhe) paasataan tuloerojen kasvun synnyttämistä ongelmista, mutta silti niitä tuloeroja pyritään väen väkisin kasvattamaan noilla prosentuaalisilla "tasavertaisilla ja reiluilla" korotuksilla. Samalla kutistetaan eläkkeitä, aiotaan lakkauttaa poliisien virkoja ja kutistaa sairaalaverkostoa, että "säästyy" varmasti paljon rahaa. Ihmettelenpä vaan mihin nekin säästörahat käytetään.

No, ihan hyviä ratkaisuja siltä kannalta, että kohta suuret ikäluokat jää eläkkeelle. Sillonhan noi sairaalat ja eläkkeet on ihan turhia.

Meni nyt niin pahasti offtopikkiin että pakko lopettaa. Vähän vaan huolettaa tän maan tulevaisuus.
SamHard

Posts: 2,098

#8657 • • SamHard

alek száhala, 25.2.2008 16:18:
---
akir0, 25.2.2008 15:46:
---
alek száhala, 25.2.2008 15:43:
---
Mä ymmärtäisin ton täysin, jos elinkustannukset ois kanssa prosentuaalisesti suhteutettu ihmisten tulotasoon. Ts. maito maksais noille 5-6 euroo purkki.

---


Mut toi on 4 vuoden pätkätyö, jossa työpaikan saannin edellytyksenä on pukkaa helvetisti rahaa kampanjaan, eikä toi työkään oo iha helppoo (vaikka se voi siltä näyttää).

Oma mielipide on edelleen se, että eduskunnassa pitää olla kilpailukykyiset palkat, jotta sinne hakeutuu vihjeellisiä ihmisiä edustajiksi.

---


En kyllä usko, että innokkaiden eduskuntaan pyrkijöiden määrä tippuis, vaikka noi ois "palkkiot" ois pysynykin viime vuoden tasolla. Tuolla kuitenkin istuu älytön määrä kaikenlaisia hernepyssymiehiä ja kulahtaneita tv-kasvoja, jotka on menny tonne ainoastaan siitä syystä, että media ei niistä muuten ole kiinnostunut.

Mitä sitten oikeesti ansioituneihin, koulutettuihin ja päteviin edustajiin tulee, ne on ehkä ansainnukin korotuksensa, tai ainakin osan siitä.

Kuitenkin. Eniten mua huvittaa se, että presidenttiä myöten (mm. uudenvuoden puhe) paasataan tuloerojen kasvun synnyttämistä ongelmista, mutta silti niitä tuloeroja pyritään väen väkisin kasvattamaan noilla prosentuaalisilla "tasavertaisilla ja reiluilla" korotuksilla. Samalla kutistetaan eläkkeitä, aiotaan lakkauttaa poliisien virkoja ja kutistaa sairaalaverkostoa, että "säästyy" varmasti paljon rahaa. Ihmettelenpä vaan mihin nekin säästörahat käytetään.

No, ihan hyviä ratkaisuja siltä kannalta, että kohta suuret ikäluokat jää eläkkeelle. Sillonhan noi sairaalat ja eläkkeet on ihan turhia.

Meni nyt niin pahasti offtopikkiin että pakko lopettaa. Vähän vaan huolettaa tän maan tulevaisuus.



Varmaan tähän tyyliin asiat menny kautta aikojen. nykyään jotkut asiat on vaan läpinäkyvämpiä
ja helpommin tulkittavissa. Jotenkin tuli mieleen Helsingin sanomissa joku aika sitten ollut
artikkeli jossa joku (mikälie asuntopolitiikan tms. proffa) "keskiluokan asiat" hyvin
tunteva tyyppi sanoi, että lapsiperheet vaatikaa asumiselta/asumisen tasolta enemmän..
tuota noin missä on se keneltä voi vaatia ja miten voi vaatia. Miten tavallisen ihmisen mielipide
vaatiminen on ennenkään vaikuttanut. Eikä todellinen kiinnostus tavisten arkeen ole kuin
etääntynyt "kansanedustajilla".. mikä on melkee suoraan verrannollinen noihin palkankorotuksiin
asenteitten puolesta. Montahan työelämästä syrjäytynyttä nuortakin voitaisiin vuosittain ohjata
takaisin veronmaksajiksi noilla korotuksilla! Elämä on ilmeisesti pelkkää tilastoa ja lukuja
ja omien etujen haalimista pääosalla poliitikkoja.. pieni ot tähän väliin vitutuksen voimalla*pepsodent*
lostgone

Posts: 2,493

#8658 • • lostgone
Puolentoista vuoden aikana jo 4 luokkakaveria on ottanut mut sivuun ja kertonu, että kun ne alkaa yrittäjäksi, niin jokainen heistä tahtoisi minut mukaan.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Jone

Posts: 8,258

#8659 • • Jone Archibald Haddock
Oon ilmeisesti tyhjentänyt kommentit Klubbarin profiilistani 29.11.2003.

Tonne reippaaseen 3000 kommenttiin mahtuu aika hemmetisti suuria tunteita suuntaan ja toiseen sekä ihmisiä, jotka on vuosien saatossa kadonneet kuka minnekin ja ihmisiä, joita en muistanutkaan tunteneeni jo vuosia.

Erikoista. Tuli hassu olo tosta.

Juonpa kaljan ja poltanpa tupakan tolle.
Tarsu

Posts: 2,449

#8660 • • Tarsu
From Thomas Edison to American Idol, this is the complete history of the music that shaped and defined five generations. 3 million records and 300,000 CDs containing more than 6 million song titles. It's the undisputed largest collection of recorded music in the world. About half of the recordings are new and never played, and every genre of 20th century music is represented. There are countless rare recordings worth hundreds, or even thousands of dollars each on the collectibles market. Organized and cataloged, the collection is meticulously maintained and housed in a climate-controlled warehouse. The estimated value of this amazing collection is more than $50 million.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140206309501#description

ei muuta kun huutamaan :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham