päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,935,328 views

Tarsu

Posts: 2,449

#7501 • • Tarsu

RiD, ASS



haha :D
tollaset tilanteet o iha parhaita!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

larzizi

Posts: 1,661

#7502 • • larzizi
Tossa päivällä paikallisella Hesellä käydessäni törmäsin aika kummalliseen käytökseen tiskin toisen puolella. Ja kyse oli vielä vuoropäälliköstä. Ensin odottelin tiskin takana aika kauan, kun kaikki hääräili jossain muualla. Juuri jokin aika sitten ko. työpaikassa alottanut nuori poika oli hoitamassa drive-inin tilauksia ja silloin tämä vuoropäällikkö tuli pojan viereen ja alkoi valittamaan ihan kiitettävän kovaan ääneen, et "ettekö te nyt tajua laittaa näitä seteleitä oikein? mua ärsyttää niin paljon kun nää on ihan sekasin. kaikki samoin päin!" ja päälle kummallinen ärähdys. Kaupan kassalla työskennelleenä tiedän kyllä, että on kiva, jos kaikki tajuaa pistää setelit heti kassaan oikein päin, ettei tarvitse sitten laskuissa alkaa kääntelemään kaikkia. Mutta olis tämä vuoropäällikkö voinut sanoa asian joko vähän asiallisemmin tai edes huomioida maksavat asiakkaat ja huomauttaa asiasta vähän hiljaisemmalla äänellä.

Eikä se edes jäänyt tohon. Istuin pöytään odottamaan, että saisin ruokani mukaan. Tämä nuori poika oli palvellut minua, joten oli eri kassalla millä oli ensimmäisellä kerralla, kun vuoropäällikkö huomautti seteleistä. Sitten vuoropäällikkö tulee pojan viereen kassalle, avaa kassalaatikon ja alkaa taas valittamaan kovaan ääneen, että "LAITTAKAA NYT NE SETELIT SAMOIN PÄIN! EI SE OO NIIN VAIKEETA!" ja päälle jälleen kummallinen ärähdys.

Siinä vaiheessa kyllä säälitti tämä uusi poika todella paljon, etenkin kun poika huomasi, että kuulin vuoropäällikön sanat ainakin jälkimmäisellä kerralla. On se nyt aika noloa, että joutuu työpaikallaan asiakkaiden kuullen haukutuksi O.o Vähän asiallisempaa käytöstä vuoropäälliköltä olisi voinut odottaa.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Elmiira

Posts: 1,446

#7503 • • Elmiira
Bubi-huuhkaja (oletettavasti) kävi meidän
duunipaikan katolla ruokailemassa.

Kohtalaisen kokoinen lintu.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

blastic

Posts: 930

#7504 • • blastic ballistic ballstick
Firma joka mainostaa nettisivuillaan palveluita joita eivät kuitenkaan tarjoa... *ding*
larzizi

Posts: 1,661

#7505 • • larzizi
Mun telkkari sanoi itsensä äsken irti O.o En tiedä miten ihmeessä.. Ehkä se sitten on jo niin vanha, että päätti vaan pimahtaa tänään. Ei saa mukamas enää edes virtaa O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

lostgone

Posts: 2,493

#7506 • • lostgone
Unelmieni monivalintavaihtoehdot hammaslääkärissä:
Sain valita, että paikataanko reiät vai revitäänkö viisaudenhampaat eka.*nyyh* Jotta voittorivin valinta olisi tarpeeksi innostavaa, niin sain myös valita, että paikataanko kaikki reiät ja revitäänkö molemmat viisaudenhampaat kerralla. Jei.*igor*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#7507 • • Taika Guest

lostgone, 25.9.2007 20:57:
Unelmieni monivalintavaihtoehdot hammaslääkärissä:
Sain valita, että paikataanko reiät vai revitäänkö viisaudenhampaat eka.*nyyh* Jotta voittorivin valinta olisi tarpeeksi innostavaa, niin sain myös valita, että paikataanko kaikki reiät ja revitäänkö molemmat viisaudenhampaat kerralla. Jei.*igor*


kumman valitsit?*nauru*
kävin samaisen keskustelun eilen hammaslääkärini kanssa ja päädyin vain paikkaukseen, koska mielikuvat ala-asteella tapahtuneesta hampaan irroituksesta(milloin hammas jouduttiin hajoittamaan suuhun ennen kuin se saatiin irti ja verta tuli paljon*sars*) oli vielä turhan vahvoja. vasen alaleuka on vieläkin kipeä ja turvoksissa pelkästä tuosta paikkauksesta joten en mä tiedä voitinko mä tässä kovinkaan paljoa. samalla olisivat voineet repiä koko hampaan irti. pelkuri minä.*blush*
Kosaz

Posts: 109

#7508 • • Kosaz
Bussikuski ajaa ja puhuu kännykkään samaan aikaan (ei siis hands free) niin, että varmasti kaikki kyydissä olijatkin kuulee. Lisäksi ajoi pysäkistä ohi...ööööh *ding*

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

lostgone

Posts: 2,493

#7509 • • lostgone

Taika, 25.9.2007 22:07:
---
---

kumman valitsit?*nauru*
kävin samaisen keskustelun eilen hammaslääkärini kanssa ja päädyin vain paikkaukseen, koska mielikuvat ala-asteella tapahtuneesta hampaan irroituksesta(milloin hammas jouduttiin hajoittamaan suuhun ennen kuin se saatiin irti ja verta tuli paljon*sars*) oli vielä turhan vahvoja. vasen alaleuka on vieläkin kipeä ja turvoksissa pelkästä tuosta paikkauksesta joten en mä tiedä voitinko mä tässä kovinkaan paljoa. samalla olisivat voineet repiä koko hampaan irti. pelkuri minä.*blush*

Ai tommoinenkin: nääh, joku toinen kerta vaihtoehtoki ois olemassa?*ding* No mä päädyn tämmöiseen eka kaikki reiät yhdellä kerralla ja molemmat viisauden hampaat toisella kerralla - ratkaisuun. Mä aattelin, etten mä voi olla kauhean monta päivää puhekyvyttömänä ja q se lekuriin meneminen taitaa olla se kamalin osuus, ni kannattaa hoitaa mahd monta ongelmaa kerralla.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#7510 • • Taika Guest

lostgone, 25.9.2007 22:16:
---
Taika, 25.9.2007 22:07:
---
---
---
Ai tommoinenkin: nääh, joku toinen kerta vaihtoehtoki ois olemassa?*ding* No mä päädyn tämmöiseen eka kaikki reiät yhdellä kerralla ja molemmat viisauden hampaat toisella kerralla - ratkaisuun. Mä aattelin, etten mä voi olla kauhean monta päivää puhekyvyttömänä ja q se lekuriin meneminen taitaa olla se kamalin osuus, ni kannattaa hoitaa mahd monta ongelmaa kerralla.*joo*


toi vaihtoehto tulee vasta sitten kun pahin osuus hampaiden korjauksessa on ohitse ja jäljellä enää vain "pikku vikoja"*justjoo* tätä ennen mulle ei ole annettu juuri muita vaihtoehtoja kuin "suu auki ja pysy paikallasi"*nauru*

jospa sitä jatkossa vähän ryhdistäytyisi eikä välttelisi hammaslääkäriä aina ihan viimeiseen saakka, sen verta reilusti olen nyt rahallisesti sijoittanut vuoden aikana tuohon hammaskalustooni*igor*
RainChild

Posts: 909

#7511 • • RainChild

larzizi, 25.9.2007 20:28:
Mun telkkari sanoi itsensä äsken irti O.o En tiedä miten ihmeessä.. Ehkä se sitten on jo niin vanha, että päätti vaan pimahtaa tänään. Ei saa mukamas enää edes virtaa O.o



Luin eka et terkkari. Oli kyl päivän o_O-hetki.... p.s. kohta unille *nauru*

--
Rainchild is back home

larzizi

Posts: 1,661

#7512 • • Edited larzizi

RainChild, 25.9.2007 22:41:
Luin eka et terkkari. Oli kyl päivän o_O-hetki.... p.s. kohta unille *nauru*



Joo, ehkä on kyl parempi et meet vaan nukkumaan *nauru*

EDIT. Nyt kun luin ton mun ensimmäisen tekstin ajatellen koko ajan terkkaria, en voinut olla nauramatta *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

-V-

Posts: 587

#7513 • • -V-

Kosaz, 25.9.2007 22:16:
Bussikuski ajaa ja puhuu kännykkään samaan aikaan (ei siis hands free) niin, että varmasti kaikki kyydissä olijatkin kuulee. Lisäksi ajoi pysäkistä ohi...ööööh *ding*



Mä taas hyppäsin tänään bussiin, jossa kuskina oli neekeri ja se parin pysäkin päästä jäi pysäkille ihan rennosti odottelee, kunnes pari sen kaverii löntysteli ilman kiirettä bussiin. Päästi ne sisään, ei pyytäny maksua, ja alko kovaan ääneen kälättää niitten kanssa siinä samalla ku jatko matkaa... *toktok*
ezzy

Posts: 8,060

#7514 • • ezzy Droid-pappa
Rakastuin ensitreffeillä täysin unessani olleeseen kuvitteelliseen tyttöön. Harvinaisen paskamaista herätä unesta ilman häntä O_o
laeski^

Posts: 478

#7515 • • laeski^ LaiskaLäski

violet_angel, 25.9.2007 23:14:

Mä taas hyppäsin tänään bussiin, jossa kuskina oli neekeri ja se parin pysäkin päästä jäi pysäkille ihan rennosti odottelee, kunnes pari sen kaverii löntysteli ilman kiirettä bussiin. *toktok*




mitä sitä turhaa stressailee minuutti aikataulust *nauru*
Schimansky

Posts: 20

#7516 • • Schimansky


Mä taas hyppäsin tänään bussiin, jossa kuskina oli neekeri ja se parin pysäkin päästä jäi pysäkille ihan rennosti odottelee, kunnes pari sen kaverii löntysteli ilman kiirettä bussiin. Päästi ne sisään, ei pyytäny maksua, ja alko kovaan ääneen kälättää niitten kanssa siinä samalla ku jatko matkaa... *toktok*



Ihanko oikea NEEKERI ja vielä auton ratissa!? Kuinka oikein uskalsitkaan mennä kyytiin?

*dissaa*
-V-

Posts: 587

#7517 • • -V-

Schimansky, 26.9.2007 10:13:
---

Mä taas hyppäsin tänään bussiin, jossa kuskina oli neekeri ja se parin pysäkin päästä jäi pysäkille ihan rennosti odottelee, kunnes pari sen kaverii löntysteli ilman kiirettä bussiin. Päästi ne sisään, ei pyytäny maksua, ja alko kovaan ääneen kälättää niitten kanssa siinä samalla ku jatko matkaa... *toktok*

---


Ihanko oikea NEEKERI ja vielä auton ratissa!? Kuinka oikein uskalsitkaan mennä kyytiin?

*dissaa*



En oo rasisti, mutta tommonen toiminta rassaa... saman lailla olisin vittuuntunu jos olis valkoihinen toiminut samalla tavalla, silloin olisi neekerin tilalla mitä todennäkösemmin lukenu ääliö tai idiootti...

Täällä päin on paljon tummaihosia bussikuskeja ja suoraan sanottuna ne on monesti paljo ystävällisempiä kun valkoihoiset...

*dissaa* takas

elä ota vakavasti *vink*
Avatar
#7518 • • niomic Guest

violet_angel, 26.9.2007 11:05:
En oo rasisti, mutta tommonen toiminta rassaa... saman lailla olisin vittuuntunu jos olis valkoihinen toiminut samalla tavalla, silloin olisi neekerin tilalla mitä todennäkösemmin lukenu ääliö tai idiootti...

Täällä päin on paljon tummaihosia bussikuskeja ja suoraan sanottuna ne on monesti paljo ystävällisempiä kun valkoihoiset...



Eli tummaihoinen ääliö on sitten suoraan neekeri. Onpa vaikea kuvitella miten ko. sanalla on vieläkin niin kovat lataukset :F
-V-

Posts: 587

#7519 • • -V-

niomic, 26.9.2007 11:25:
---
violet_angel, 26.9.2007 11:05:
- - -
---


Eli tummaihoinen ääliö on sitten suoraan neekeri. Onpa vaikea kuvitella miten ko. sanalla on vieläkin niin kovat lataukset :F



Mä en taas ymmärrä miksi sana neekeri kolahtaa jonkun korvaan niin kalskeasti. Ihan sama, kun eräs saamelainen tuttuni suuttuu jos häntä kutsutaan lappalaiseksi. On kuulemma samanlainen haukkumasana, kuin neekerikin... *ding*

Mutta ihan sama, jos joku haluaa vetää asiasta herneen nokkaan ni vetäköön...

*piis*
sadesola

Posts: 409

#7520 • • sadesola Kettu mikä kettu
Igor oksensi sänkyyn.

Katinrontti osuu joka kerta
keskelle tyynyä.

Kaiken lisäksi tänään se
oli syönyt silakkaa.

*igor*

--
KABOOM!