päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,175 views

ella_

Posts: 1,329

#6181 • • ella_

Freja, 8.5.2007 19:32:

Kato et on oikeen nimet, jos sun nimes on ääkkösiä! Ite meinasin jäädä saksaan ku oli virheellinen viisumi :(



ei oo ääkkösiä! mut kato et sun viisumi on oikein kun tuut mukaan ;)

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#6182 • • Freja Sihteeri

ella_, 8.5.2007 19:54:
ei oo ääkkösiä! mut kato et sun viisumi on oikein kun tuut mukaan ;)



*tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#6183 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 8.5.2007 17:10:
Oon varmasti yks paskimmista kokeista ikinä.



Eli tarvitset siis miehen, joka tykkää siivota ja on hyvä kokkaamaan. Oon hyvä kaveri ja aloitan deitti.fi:stä etsimään sulle Sitä Oikeaa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

Posts: 2,975

#6184 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Lorealilta on tullut miehille kevyestä päivettävää naamavoidetta. Kaikkee ne keksii.
hallucinogen

Posts: 8,190

#6185 • • Edited hallucinogen Edain

KooKie, 8.5.2007 20:25:
Eli tarvitset siis miehen, joka tykkää siivota ja on hyvä kokkaamaan. Oon hyvä kaveri ja aloitan deitti.fi:stä etsimään sulle Sitä Oikeaa.


Sori mut me just sovittiin zennin kanssa tänään, että meikä menee pyytää sen dädiltä Zennin kättä :D



Heti vaan kun saan sen kartanon Westendistä :/

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#6186 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Zenni, 8.5.2007 17:10:
Tsissus, onnistuin just polttamaan pakastekeiton pohjaan. Oon varmasti yks paskimmista kokeista ikinä.



x) Meni hetki ymmärtämiseen. Ensimmäinen reaktio sanoihin "yksi paskimmista kokeista ikinä": Zenni on koe?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Timce

Posts: 5,381

#6187 • • Edited Timce
Huh huh...MTV3:n uutiset ja siellä oli joku asiantuntija, joka meni AIVAN lukkoon. :D Siis huh huh..Uutisankkuri kysyi siltä jotain ja tyyppi aloitti ihan luontevasti, kunnes muutaman sanan jälkeen unohti mitä oli sanomassa ja täysi hiljaisuus 5 sekuntia. Ja tämä tapahtui siis ainakin kolme kertaa. En kehdannut katsoa, oli niin murhaa. Haastattelija seivas..hiljaisuutta olis voinu kestää pitempäänkin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#6188 • • emppu Guest

Timce, 8.5.2007 22:09:
Huh huh...MTV3:n uutiset ja siellä oli joku asiantuntija, joka meni AIVAN lukkoon. :D Siis huh huh..Uutisankkuri kysyi siltä jotain ja tyyppi aloitti ihan luontevasti, kunnes muutaman sanan jälkeen unohti mitä oli sanomassa ja täysi hiljaisuus 5 sekuntia. Ja tämä tapahtui siis ainakin kolme kertaa. En kehdannut katsoa, oli niin murhaa. Haastattelija seivas..hiljaisuutta olis voinu kestää pitempäänkin.



Tää talous katto kans ja voi luoja mikä olo :D:D:D:D joutu käpertyy peiton alle nauraa oikee *lmao*
Andy

Posts: 1,019

#6189 • • Andy
OLI AEK PAHA TOI LUKKO :F

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Syce

Posts: 1,649

#6190 • • Syce
Oli kyl todella jäätävätilanne... mun myötähäpeä rikko kyl ennätyksiä*piis*
asdf

Posts: 3,155

#6191 • • Edited asdf

KooKie, 8.5.2007 20:25:
Eli tarvitset siis miehen, joka tykkää siivota ja on hyvä kokkaamaan. Oon hyvä kaveri ja aloitan deitti.fi:stä etsimään sulle Sitä Oikeaa.



Oot tosi ystävä. *hali*

Toisaalta oon huomannu match.com:in paremmaks. Ja oletan kans, et otat käyttöön sun mad skillz -photaritaidot mun nenän operoimiseksi. :D
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6192 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

emppu, 8.5.2007 22:13:
---
Timce, 8.5.2007 22:09:
Huh huh...MTV3:n uutiset ja siellä oli joku asiantuntija, joka meni AIVAN lukkoon. :D Siis huh huh..Uutisankkuri kysyi siltä jotain ja tyyppi aloitti ihan luontevasti, kunnes muutaman sanan jälkeen unohti mitä oli sanomassa ja täysi hiljaisuus 5 sekuntia. Ja tämä tapahtui siis ainakin kolme kertaa. En kehdannut katsoa, oli niin murhaa. Haastattelija seivas..hiljaisuutta olis voinu kestää pitempäänkin.

---


Tää talous katto kans ja voi luoja mikä olo :D:D:D:D joutu käpertyy peiton alle nauraa oikee *lmao*



Tääl tuli ihmeteltyä tota samaa... Ei varmaan mikään esiintymishaluisin tyyppi, ja paniikki iski suorassa lähetyksessä. Teki vähän pahaa :(( koht video pyörii youtubessa ja se mies muistaa ton varmaan loppuelämänsä..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

antonsonin

Posts: 2,712

#6193 • • antonsonin laserpoint.

Zenni, 8.5.2007 17:10:
Tsissus, onnistuin just polttamaan pakastekeiton pohjaan. Oon varmasti yks paskimmista kokeista ikinä.

Nimim. En oo koskaan keittänyt edes riisiä.



Oon onnistunut valuttamaan kahvit kahvinekittimestä ympäri keittiötä olemalla röökillä.

Terkkuja vaan sinne denikselle! :D
Jutu

Posts: 3,054

#6194 • • Jutu Blondi
Tää on vähän outoa sattumaa, mutta ukko on syntynyt 6.6. ja mä 12.12. Kaiken lisäksi meidän henkilötunnuksen loppuosa poikkeaa toisistaan hyvin vähän *ding*.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Freja

Posts: 8,775

#6195 • • Edited Freja Sihteeri
http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=8&id=1364171&ap=1

Hanna Pakarinen ei oikee osaa englantia.

No joo oli se lukos kun noin paljon kansainvälistä lehdistöö heittelee kysymyksiä mut silti, jotain ihan ihme muminoita ja ääntelyitä se päästeli eikä oikeen sujunut mallikkaasti tuo haastattelu, hävettää oikeestaan.

Ja nii ja se seuraava haastattelu meni jo hyvin mut silti :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Karski

Posts: 6,049

#6196 • • Karski Pomon kätyri

Freja, 9.5.2007 07:02:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=8&id=1364171&ap=1

Hanna Pakarinen ei oikee osaa englantia.

No joo oli se lukos kun noin paljon kansainvälistä lehdistöö heittelee kysymyksiä mut silti, jotain ihan ihme muminoita ja ääntelyitä se päästeli eikä oikeen sujunut mallikkaasti tuo haastattelu, hävettää oikeestaan.

Ja nii ja se seuraava haastattelu meni jo hyvin mut silti :D



Hämmästyttävää tossa on se, että a) sille ei
oltu järjestetty tulkkia b) sitä ei oltu ylipäätään
selkeesti mitenkään briifattu siitä et mitä on tiedossa.
Mun mielestä ainoo amatöörimäisyys tossa on
järjestäjien taholta, niiden pitäis järjestää omalle
edustajalleen kaikki mahdollinen tuki, eikä
heittää sitä susille tolla tavalla. Ihan käsittämätöntä
toimintaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Pätkis

Posts: 1,038

#6197 • • Pätkis Pikkis

Karski, 9.5.2007 07:41:
---
Freja, 9.5.2007 07:02:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=8&id=1364171&ap=1

Hanna Pakarinen ei oikee osaa englantia.

No joo oli se lukos kun noin paljon kansainvälistä lehdistöö heittelee kysymyksiä mut silti, jotain ihan ihme muminoita ja ääntelyitä se päästeli eikä oikeen sujunut mallikkaasti tuo haastattelu, hävettää oikeestaan.

Ja nii ja se seuraava haastattelu meni jo hyvin mut silti :D

---


Hämmästyttävää tossa on se, että a) sille ei
oltu järjestetty tulkkia b) sitä ei oltu ylipäätään
selkeesti mitenkään briifattu siitä et mitä on tiedossa.
Mun mielestä ainoo amatöörimäisyys tossa on
järjestäjien taholta, niiden pitäis järjestää omalle
edustajalleen kaikki mahdollinen tuki, eikä
heittää sitä susille tolla tavalla. Ihan käsittämätöntä
toimintaa.


Täysin samaa mieltä edellisen kanssa. Hirveet lööpit jostain helevetin kielitaidosta... Kyl on häpeeminen pienestä kiinni, jos ton puolesta hävettää. Muakin ihmetyttää, minkä takia ei auteta naista mäessä sen sijaan että vaan katellaan, että tossa se nyt pykii, kylläpä on noloa.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Freja

Posts: 8,775

#6198 • • Freja Sihteeri

Pätkis, 9.5.2007 08:42:
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa. Hirveet lööpit jostain helevetin kielitaidosta... Kyl on häpeeminen pienestä kiinni, jos ton puolesta hävettää. Muakin ihmetyttää, minkä takia ei auteta naista mäessä sen sijaan että vaan katellaan, että tossa se nyt pykii, kylläpä on noloa.



täällä postaillaan alituiseen hauskoja linkkejä tyypeistä jotka takeltelee kameran edessä. Mä nyt aattelin lisätä yhden. Ihan sama kun Leppilampi avasi suunsa jossain Euroviisupätkässä, ja sekin puhui ihan kummasti. Ja mua hävetti sen puolesta.

Kyllä, olen samaa mieltä Karskin kanssa, että tyypit mokas kun ei ollu tulkkia taikka briiffauksia pidelty taikka muutakaan, että H ois voinu olla vähän rennompi ja luontevampi.

Kyllä, mua hävetti Hannan puolesta ja uskon että sitäkin hieman nolotti kun ei osannut oikeen sanoa mitään ison lehdistön edessä.

Mua hävettää joskus ihmisten puolesta, onko se ny nii hemmetin kamalaa?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Pätkis

Posts: 1,038

#6199 • • Edited Pätkis Pikkis

Freja, 9.5.2007 09:04:

...Mua hävettää joskus ihmisten puolesta, onko se ny nii hemmetin kamalaa?


...ja mä jos toteen että on sunki häppee pienestä kiinni, ni sekö sitten on kamalaa?

edit: pieleen quottail

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

KooKie

Posts: 4,338

#6200 • • KooKie aka. Petress Pan
Pakarisen kielitaidon dissaamisesta toi puolisko sanoi eilen varsin osuvasti: "No mitä ne oikein häpeilee? Sehän edustaa Suomea tossa just mallikkaasti."

Et eipä tän koko kansankaan kielitaidoissa koulutustasosta huolimatta ole hirveästi kehumista. Tokkiinsa monissa muissa maissa ollaan vielä enemmän retuperällä, mut muihin luusereihin vertaaminenhan ei ole järin mairittelevaa. Ja Karski taas viisaasti kiteytti oikan mokan tossa ylempänä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!