päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,905 views

Freja

Posts: 8,775

#5561 • • Edited Freja Sihteeri
Menin päikkäreille, ja laskin että 1h 13 min kuulostaa hyvältä ajalta nukkua. Laitoin siis kellon herättämään 6:03PM. Sitten tuossa äsken heräilin, ja kummastelin että oho, olempas nukkunut vähän ja silti pirteä olo kun herään, tämähän on loistavaa. Kunnes katsoin kelloa. Se oli 6:52, ja mulla oli känny torkkuherätyksellä koko ajan. Jossain vaiheessa siis (eli 3 yli 6) kello on herättänyt, ja mä oon ottanut kännyn käteeni ja avannut sen läpän, jolloin torkku jää "puoliksi päälle", eli ruudussa näkyy kyllä koko ajan että 'torkku', mutta kello ei äänellisesti enää herätäkään (joka on muuten helvetin huono homma noissa läppäpuhelinten herätyksis).

o_On tästä tekee se, että mulle ei ole hajuakaan siitä että känny olis herättänyt, saatikka että olisin siirtänyt sen yöpöydältä sängylle viereeni. Ja mulla on _aina_ edes jonkinlainen haju tai muistikuva! Taisin sitte olla väsynyt ja unen tarpeessa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5562 • • Peikkotyttö
Suihkusta ei tule lainkaan lämmintä vettä. Olipa kiva saada äsken,muutenkin palelevana niskaan ikävän viileää vettä. *hrr*

--
Groove is in the Heart

T0mbstone

Posts: 728

#5563 • • T0mbstone The Process.
Tenttiin luvun suuri sisäistettävä tietomäärä.

Alkaa ajatus naksua vaihtosuuntajan kytkinten, sekä saha-aallon ja kontrollisignaalin tahdissa. (tietenkin 3-vaiheisena 120° vaihesiirrossa) *justjoo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Sinza

Posts: 2,227

#5564 • • Sinza

Peikkotyttö, 20.2.2007 20:19:
Suihkusta ei tule lainkaan lämmintä vettä. Olipa kiva saada äsken,muutenkin palelevana niskaan ikävän viileää vettä. *hrr*


Juu täällä vähän sama juttu *ding*. Normaalisti tulee tarvittaessa tosi kuumaa vettä hanoista, nyt tuli vaan tollasta ihan hailakkaa : /

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Dave

Posts: 1,750

#5565 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Sinza, 20.2.2007 21:15:
---
Peikkotyttö, 20.2.2007 20:19:
Suihkusta ei tule lainkaan lämmintä vettä. Olipa kiva saada äsken,muutenkin palelevana niskaan ikävän viileää vettä. *hrr*

---

Juu täällä vähän sama juttu *ding*. Normaalisti tulee tarvittaessa tosi kuumaa vettä hanoista, nyt tuli vaan tollasta ihan hailakkaa : /


Vantaalla on kaukolämpöputki vauroitunu. www.vantaanenergia.fi -> Tänään 20.2.07 noin kello 18.00 Vaskivuorentiellä oleva kaukolämpöputki vaurioitui. Sen seurauksena kaukolämmön toimitus keskeytyi lähes koko Vantaalla.

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5566 • • Peikkotyttö

Dave^, 20.2.2007 22:02:
---
Sinza, 20.2.2007 21:15:
---
Peikkotyttö, 20.2.2007 20:19:
Suihkusta ei tule lainkaan lämmintä vettä. Olipa kiva saada äsken,muutenkin palelevana niskaan ikävän viileää vettä. *hrr*

---

Juu täällä vähän sama juttu *ding*. Normaalisti tulee tarvittaessa tosi kuumaa vettä hanoista, nyt tuli vaan tollasta ihan hailakkaa : /

---

Vantaalla on kaukolämpöputki vauroitunu. www.vantaanenergia.fi -> Tänään 20.2.07 noin kello 18.00 Vaskivuorentiellä oleva kaukolämpöputki vaurioitui. Sen seurauksena kaukolämmön toimitus keskeytyi lähes koko Vantaalla.


Loistavaa! Ois paree korjaantua melko vikkelään*hmph*

--
Groove is in the Heart

Amuck

Posts: 2,396

#5567 • • Amuck dub-i-dub
Tuoksuvia autonrenkaita Kumholta. o_O Kyllä mä ainakin hommaan pösöön tuollaiset ihanat laventelintuoksuiset! ^_^

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#5568 • • Rujo Mutantti Guest

2la, 21.2.2007 00:27:
Tuoksuvia autonrenkaita Kumholta. o_O Kyllä mä ainakin hommaan pösöön tuollaiset ihanat laventelintuoksuiset! ^_^


Kiitos
Nyt tiedän mitä ostan vaimokkeelle lahjaks. :D

"Hyvää xxxx kulta, kiitä 2la:a"
Kit^

Posts: 798

#5569 • • Kit^ ihme höpöttäjä
mä en saa unta.. oon nukkunu ehkä 2 tuntia koko yönä eikä enää nukuta ollekaa.. *ding*
ihan salettii ku pitäs parin tunnin päästä lähtee luennolle ni sit alkaa nukuttaa..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

La Petite

Posts: 1,160

#5570 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ulkona on _todella_ kylmä ja SILTI varmaan puolet ihmisistä, jotka näin työmatkalla oli ilman minkäänlaista päähinettä *ding*
ei pysty ymmärtää *eiei*

--
Rem tene, verba seqventur

Freja

Posts: 8,775

#5571 • • Freja Sihteeri

La Petite, 21.2.2007 07:35:
Ulkona on _todella_ kylmä ja SILTI varmaan puolet ihmisistä, jotka näin työmatkalla oli ilman minkäänlaista päähinettä *ding*
ei pysty ymmärtää *eiei*



No ku tucca menee, kampaus menee!!!11½!

(itse olen pipoihmisiä vielä keväisinkin, täytyy olla reilusti yli 10 astetta ennenkuin pipo menee kaappiin)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#5572 • • crissy
Näin ihan vitun hämärää unta!!! Siin oli Bill Cosby!??!!??!!!!!!!!!!!!!! hahahahhahah!!!!

ja sit sovittiin et meidän hääpäivä olis 19.11 siis siinä unessa!! ja mitä helvettiä!
Pätkis

Posts: 1,038

#5573 • • Edited Pätkis Pikkis

La Petite, 21.2.2007 07:35:
Ulkona on _todella_ kylmä ja SILTI varmaan puolet ihmisistä, jotka näin työmatkalla oli ilman minkäänlaista päähinettä *ding*
ei pysty ymmärtää *eiei*


Mä painelin taas tänäänkin ilman. Mun työmatka on sellainen jossa joutuu liikkumaan ulkona maksimissaan kymmenen minuuttia, yleensä ei sitäkään. Siinä ajassa mulle tulee pipossa ainoastaan kuuma*hymy* Harva niistä jotka ilman pipoa tuolla huitelee, kovin pitkää matkaa ulkoilmassa viettää. Luulisin.

Edit: Mä en tosin käytä hanskojakaan ellei ole ihan pakko, tyyliin pulkkamäessä tai tallilla kun on suojattava kädet muutenkin. Joten oon ehkä väärä henkilö tätä kommentoimaan*justjoo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

La Petite

Posts: 1,160

#5574 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Well, mä luulen et jos mua joku kävelee vastaan keskuspuistossa, se on takuulla kauemmin ulkona kuin 10min. Mut kukin tyylillään, toki. -Freedom of Choice.

Tässä linkissä kuitenkin faktaa miks just pää pitäis suojata http://www.aamulehti.fi/teema/saa/8697.shtml

Tietty se on sit eri asia jos "ponnari lyttääntyy" *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur

pirpeli

Posts: 5,533

#5575 • • pirpeli

La Petite, 21.2.2007 07:35:
Ulkona on _todella_ kylmä ja silti...



Sama homma pikkuliisojen vaatetuksen kanssa. Kaulat avonaisina napaan saakka, toisaalta myös sitten takit ulottuvat juuri ja juuri tissien alle. Housut, joiden alle ei mahdu varmasti pitkiä kalsareita, ja kädet ilman hanskoja. Mun tekis _hyvin_ usein mieli tehdä lastensuojeluilmotus. Eikö ne perkeleet tajua, että nyt on talvi. Ja oikeasti kylmä. Ja omalla terveydellä ei kannata leikkiä. Muilla jutuilla voi sitte leikkiä(useiden noista kannattas leikkiä vielä nukeilla..).

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Tiinuliinu81

Posts: 510

#5576 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Pätkis, 21.2.2007 09:40:
---
La Petite, 21.2.2007 07:35:
Ulkona on _todella_ kylmä ja SILTI varmaan puolet ihmisistä, jotka näin työmatkalla oli ilman minkäänlaista päähinettä *ding*
ei pysty ymmärtää *eiei*

---

Mä painelin taas tänäänkin ilman. Mun työmatka on sellainen jossa joutuu liikkumaan ulkona maksimissaan kymmenen minuuttia, yleensä ei sitäkään. Siinä ajassa mulle tulee pipossa ainoastaan kuuma*hymy* Harva niistä jotka ilman pipoa tuolla huitelee, kovin pitkää matkaa ulkoilmassa viettää. Luulisin.



Niinpä. Mä asun ihan juna-aseman vieressä ja duunikin lähellä junaa, että oon todella vähän aikaa ulkona. Toki, jos junat myöhästelevät niin aika olisi pidempi mutta vielä ei sitä ole tapahtunut.
Tukka vaan menisi sähköiseksi ja lätistyisi*enkeli*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Verano

Posts: 4,649

#5577 • • Verano Merituuli
Yks myös mitä en ihan kässää on se, että vedellään 10+ sentin piikkikoroilla silloin kun kadut on melkeinpä kokonaan jään peitossa. En ite lähtis niskojani taittelee, mut eihän sitä tiiä josko jotkut on niin harjaantuneita tossa lajissa et tietävät varmuudella etteivät lipoja vedä. Tai sit ne korot ajaa luiden edelle.
crissy

Posts: 1,958

#5578 • • crissy

Verano, 21.2.2007 11:02:
Yks myös mitä en ihan kässää on se, että vedellään 10+ sentin piikkikoroilla silloin kun kadut on melkeinpä kokonaan jään peitossa. En ite lähtis niskojani taittelee, mut eihän sitä tiiä josko jotkut on niin harjaantuneita tossa lajissa et tietävät varmuudella etteivät lipoja vedä. Tai sit ne korot ajaa luiden edelle.




jotkut kun ajattelee et "kauneuden eteen pitää kärsiä" nii kaipa sitte vaikka katkenneen nilkan kanssa...... *justjoo*
Avatar
#5579 • • niomic Guest

La Petite, 21.2.2007 10:18:
Well, mä luulen et jos mua joku kävelee vastaan keskuspuistossa, se on takuulla kauemmin ulkona kuin 10min. Mut kukin tyylillään, toki. -Freedom of Choice.

Tässä linkissä kuitenkin faktaa miks just pää pitäis suojata http://www.aamulehti.fi/teema/saa/8697.shtml

Tietty se on sit eri asia jos "ponnari lyttääntyy" *tirsk*



No voi heha:
"Ilman päähinettä kulkeva menettää jopa 80 prosenttia kehon lämmöstä paljaan pään kautta."

Ja paljas pää on varmaan täs kontekstis just höylällä klaniks ajettu kuula + paljon tuulta :) Enkä kyllä muutenkaan ymmärrä tuota pointtia ollenkaan. Jos sun kehon lämmöstä häviäis yhtäkkii vaan 80% ku ei oo pipo päässä ni kaikki kuolis heti ulos päästyään >;)

Itselläni nyt on vähän enemmän lettiä, mutta suurimmat ongelmat ovat kuitenkin olleet kasvot + kädet. Kasvoja nyt ei jaksa pahemmin yleensä suojata ja narikka just hukkas kalliit hanskat eikä niitä saa samassa koossa enää kaupasta ni oon sit ilman :)

Toki on hyvä käyttää järkevää kerrospukeutumista ja varsinkin ulkona urheillessa joku pipo onkin jo huomattavasti tärkeämpi olla päällä. Ihminen nyt ei kuitenkaan kovin usein tule oikeasti kipeäksi kylmän takia. Flunssat sun muut tulee kyl parhaiten talvella just sen takia et jengii on niin simona sisätiloissa räkimässä ympäriinsä, siin ei kylmällä ole muuta roolia kuin juuri sisään ajaminen.
blastic

Posts: 930

#5580 • • blastic ballistic ballstick

niomic, 21.2.2007 11:35:
No voi heha:
"Ilman päähinettä kulkeva menettää jopa 80 prosenttia kehon lämmöstä paljaan pään kautta."

Ja paljas pää on varmaan täs kontekstis just höylällä klaniks ajettu kuula + paljon tuulta :) Enkä kyllä muutenkaan ymmärrä tuota pointtia ollenkaan. Jos sun kehon lämmöstä häviäis yhtäkkii vaan 80% ku ei oo pipo päässä ni kaikki kuolis heti ulos päästyään >;)



Oliskohan tossa ollut himan huonosti muotoiltu lause? Itse käsittäisin asian niin, että kaikesta haihtuvasta lämmöstä 80% haihtuu pään kautta.