Steven Hoaks, 29.6.2005 21:16:
---
Onko minusta tulossa vaimo?
Joo Stefu, mennään naimisiin!!
Saat heti alkutöikses siivota koko mun kämpän ja tehdä mulle hyvää ruokaa ja mitähän kaikkea kivaa sitä keksis... *juonittel*
11,982 posts, 600 pages, 4,021,406 views
Steven Hoaks, 29.6.2005 21:16:
---
Onko minusta tulossa vaimo?
noena, 29.6.2005 02:35:
Jotenkin mun aivot tuntuu siltä että ne olis jotenki oudosti mössönä. o__O
arrgh*grr*
Verano, 1.7.2005 10:30:
Eilen ku kävelin koiran kaa sateisessa Alppipuistossa niin kyllä hiukan hieraisin silmiä. Jo kauempaa kuului aika hooceeta ja ihmettelin et onks tääl jotku kemut vaiks välil sato kaatamalla. Sit ku näin sen puiston alemman huvimajan niin joo.. joku jätkä siellä yksin veti kädet ilmassa ku viimestä päivää. Vähän olin kahden vaiheilla et pitäskö mennä kyselemään vointia, mut jätin sen sitten tanssimaan.
Verano, 1.7.2005 10:30:
Jo kauempaa kuului aika hooceeta ja ihmettelin et onks tääl jotku kemut vaiks välil sato kaatamalla. Sit ku näin sen puiston alemman huvimajan niin joo.. joku jätkä siellä yksin veti kädet ilmassa ku viimestä päivää.
Hyzenthlay, 1.7.2005 18:51:
---
pitäsköhän pistää joku age of love soimaan ja mennä yksin heiluun sinne alppariin pinkit kixukarvat jalassa hmm.. *juonittel*
mayah, 6.7.2005 12:31:
---
Mimir, 6.7.2005 12:29:
Mä olen ollut töissä 2½ tuntia eikä puhelin ole soinut vielä kertaakaan. Ihan käsittämätöntä [ja samalla käsittämättömän ihanaa], oon jo pari kertaa soittanut siihen ite ihan vaan testatakseni, että onko siinä jotain vikaa
Tietty nyt ku uskaltaudun sanomaan näin ni kohta se alkaa soida jatkuvasti.
---
RingRing *puhelimellasoittel*
Mulla on kans ollu ihan mielettömän hiljanen päivä. Ehkä jotain 5 postipakettia ja 4 puhelinsoittoa. Se on tää heinäkuu...
mekaanikko, 6.7.2005 12:35:
Goldenpalace.com taas vauhdissa: http://www.goldenpalaceevents.com/auctions/foreheadgoldie01.php