11,982 posts, 600 pages, 3,986,334 views
Replying to päivän o_O:
Tässä just vitutuksen maksimoinniksi laskeskelin, että mun "pikkaisen" putken aikana on mennyt jotain 1300 pottua bisseä....kas, sillä lailla....
Replying to päivän o_O:
Mulle taidettiin just tarjota duunia cape townista!
Kiehtova ajatus tietty, joskin ei ehkä kuitenkaan tee mieli muuttaa stadia pienempään kaupunkiin josta ei pääse mihinkään lentämättä puoltapäivää.
Replying to päivän o_O:
Kiehtova ajatus tietty, joskin ei ehkä kuitenkaan tee mieli muuttaa stadia pienempään kaupunkiin josta ei pääse mihinkään lentämättä puoltapäivää.
Replying to päivän o_O:
---
---
http://www.iol.co.za/news/crime-courts/44-murders-in-one-bloody-cape-weekend-1.1540425
Replying to päivän o_O:
Kappas, syyskuussa tullut 10v täyteen siitä kun rekisteröidyin Klubitukseen.
o_O ja =)
Replying to päivän o_O:
Mitä vittua tarkoittaa " o_O "?. Onko tämäkin tätä helvetin nörtti kieltä?
Toivottelee sorvin äärestä vanha punkkari( Nykyisin tosimies hevari ja siinä välissä ailahdus reivariks, mikä onneksi sitä aikaa kesti vain 3 vuotta, kun en saanut pillua yheltä karvakenkä huoralta niin vaihdoin takasin OIKEAN musiikin puolelle).
Replying to päivän o_O:
Mitä vittua tarkoittaa " o_O "?. Onko tämäkin tätä helvetin nörtti kieltä?
Toivottelee sorvin äärestä vanha punkkari( Nykyisin tosimies hevari ja siinä välissä ailahdus reivariks, mikä onneksi sitä aikaa kesti vain 3 vuotta, kun en saanut pillua yheltä karvakenkä huoralta niin vaihdoin takasin OIKEAN musiikin puolelle).
Ei näemmä nörtille metalli_miehellekään pillua heru, kun pitää tyhjällä klubitus-forumilla trollata. Surullista touhua.