Heh-he, noin ky*vättömän harrastuksen omaavat voitaisiin vaikkapa "uudelleensijoittaa" esim. vastapainoiksi kuntosaleille ym. MIEHISEMPIIN lajivalintoihin. x)
11,982 posts, 600 pages, 4,011,349 views
Replying to päivän o_O:
Mietin että voisin mennä ensi keskiviikkona kaverin kanssa kaljalle, mutta muistin juuri, että olin päättänyt pitää tipattoman tammikuun, ja tammikuuhan on jo ensi viikolla ;O__o
Replying to päivän o_O:
Mietin että voisin mennä ensi keskiviikkona kaverin kanssa kaljalle, mutta muistin juuri, että olin päättänyt pitää tipattoman tammikuun, ja tammikuuhan on jo ensi viikolla ;O__o
Replying to päivän o_O:
---
---
miks sä sitten pidät tipattoman jos tekis mieli käydä kaljalla? eiks yhtä kaljaa voi ottaa?
Replying to päivän o_O:
Vielä ne mielenvikaiset jaksaa?
Hieman suurempaa myötähäpeää ks. vajaitten aikeista potee muutamat miljoonat muutkin, kuin mitä mm. tässäkin ymmärrettävästi hymähdellään.
Replying to päivän o_O:
---
---
Olutta on myös alkoholitonta
-- mariq
miks sä sitten pidät tipattoman jos tekis mieli käydä kaljalla? eiks yhtä kaljaa voi ottaa?
Replying to päivän o_O:
---
---
It's called tipaton for a reason...ja kyse oli varmaan vuodenvaihteen unohtumisesta, ei niinkään pakonomaisesta tarpeesta pitää tipatonta vastoin tahtoaan :D
Replying to päivän o_O:
Tikkurilan Anttila lopettaa toimintansa helmikuun puolenvälin tietämillä, kuluvaa vuotta.
Replying to päivän o_O:
---
Tikkurilan Anttila lopettaa toimintansa helmikuun puolenvälin tietämillä, kuluvaa vuotta.
---
oho, mikäköhän sille tuli O_o Jumbot ja muut tehny turhaks?
Replying to päivän o_O:
---
---
---
oho, mikäköhän sille tuli O_o Jumbot ja muut tehny turhaks?
---
Sikäli mikäli sen tavuakaan oikein oikoluin, kun asiasta allekirjoittaneelle avauduttiin niin ainakin yhdeksi varsin ratkaisevaksi osatekijäksi keskustelussa nousi - ohikiitävän hetken ajaksi - mm. toptenin "kannattavuus", joka sinällään hämmensi(?) varsin tehokkaasti eikä vähiten siksi, että vuoropuhelun toinenosapuoli sattui olemaan ks. kohteen myymälävastaava.
Jep-jep, niin tahi näin niin kyrsiihän tuo, ei käy kieltämän.
Mukavasti aina dösällä kuljettu, kun lähes ovelta ovelle tuo ja vie.
Jumbolla en ainakaan henk.koht. ks. korvaa.
Replying to päivän o_O:
---
---
---
---
cut
---
cut
---
Mun tietääkseni se koko talo menee remppaan ja kesko päätti ettei vuokraa siitä enää tiloja.