Heh-he, noin ky*vättömän harrastuksen omaavat voitaisiin vaikkapa "uudelleensijoittaa" esim. vastapainoiksi kuntosaleille ym. MIEHISEMPIIN lajivalintoihin. x)
11,982 posts, 600 pages, 4,638,097 views
Replying to päivän o_O:
Mietin että voisin mennä ensi keskiviikkona kaverin kanssa kaljalle, mutta muistin juuri, että olin päättänyt pitää tipattoman tammikuun, ja tammikuuhan on jo ensi viikolla ;O__o
Replying to päivän o_O:
Mietin että voisin mennä ensi keskiviikkona kaverin kanssa kaljalle, mutta muistin juuri, että olin päättänyt pitää tipattoman tammikuun, ja tammikuuhan on jo ensi viikolla ;O__o
Replying to päivän o_O:
---
---
miks sä sitten pidät tipattoman jos tekis mieli käydä kaljalla? eiks yhtä kaljaa voi ottaa?
Replying to päivän o_O:
Vielä ne mielenvikaiset jaksaa?
Hieman suurempaa myötähäpeää ks. vajaitten aikeista potee muutamat miljoonat muutkin, kuin mitä mm. tässäkin ymmärrettävästi hymähdellään.
Replying to päivän o_O:
---
---
Olutta on myös alkoholitonta
-- mariq
miks sä sitten pidät tipattoman jos tekis mieli käydä kaljalla? eiks yhtä kaljaa voi ottaa?
Mutta siis myöskään tuo alkoholiton olut ei toimisi, koska siis eihän mulla mitään humaltumista vastaan ole
Replying to päivän o_O:
---
---
It's called tipaton for a reason...ja kyse oli varmaan vuodenvaihteen unohtumisesta, ei niinkään pakonomaisesta tarpeesta pitää tipatonta vastoin tahtoaan :D
Sanoi vielä, että ilmoittaa asiasta huomenna lisää kun saa tulokset labrasta ja että se että tässä kestää niin pitkään vihjaa siitä että se olis sit joku pöpö ja saisin antibiootit. Noh, tämäpä hyvä kun olin jo viime to - su kotona peiton alla ja nyt on 95% terve olo :D mutta katsotaan mikä on tuomio :P
Replying to päivän o_O:
Tikkurilan Anttila lopettaa toimintansa helmikuun puolenvälin tietämillä, kuluvaa vuotta.
Replying to päivän o_O:
---
Tikkurilan Anttila lopettaa toimintansa helmikuun puolenvälin tietämillä, kuluvaa vuotta.
---
oho, mikäköhän sille tuli O_o Jumbot ja muut tehny turhaks?
Replying to päivän o_O:
---
---
---
oho, mikäköhän sille tuli O_o Jumbot ja muut tehny turhaks?
---
Sikäli mikäli sen tavuakaan oikein oikoluin, kun asiasta allekirjoittaneelle avauduttiin niin ainakin yhdeksi varsin ratkaisevaksi osatekijäksi keskustelussa nousi - ohikiitävän hetken ajaksi - mm. toptenin "kannattavuus", joka sinällään hämmensi(?) varsin tehokkaasti eikä vähiten siksi, että vuoropuhelun toinenosapuoli sattui olemaan ks. kohteen myymälävastaava.
Jep-jep, niin tahi näin niin kyrsiihän tuo, ei käy kieltämän.
Mukavasti aina dösällä kuljettu, kun lähes ovelta ovelle tuo ja vie.
Jumbolla en ainakaan henk.koht. ks. korvaa.
Replying to päivän o_O:
---
---
---
---
cut
---
cut
---
Mun tietääkseni se koko talo menee remppaan ja kesko päätti ettei vuokraa siitä enää tiloja.
! Ja sitten voikin mennä nukkumaan 
.