Edes muista milloin viimeksi nähnyt koirankikkareita Töölössä, saatika sitten jalkakäytävällä.
11,982 posts, 600 pages, 3,993,793 views
Replying to päivän o_O:
$, 7.8.2009 11:12:
Noh, tämä tapahtui aamuyöstä tänään. Kuinka paljon pahaa karmaa vaaditaan, että kun laittaa upouudet kengät ensimmäistä kertaa jalkaan, astuu koirankakkaan 200 metrin sisällä?
Replying to päivän o_O:
Real Charly, 8.8.2009 02:50:
Pelasin Witcheriä. Meni hermot näyttiksen tuulettimen rahinaan ja (mm.) tästä syystä otin koneesta kiinni (virrat päällä!) ja paiskasin sen karhunhalauksella lattiaan (kone on lattiatasolla!) muutaman kerran, jonka johdosta kone sammui (ei niinkään ylläri). Koneen käynnistymisen jälkeen tuli windows virheilmoitus joka ilmoitti jotain loki-tiedoston puuttumista. WTF?! Luulin että vika oli fyysinen, mutta TEMPit poistettuani kone toimi kuin rasvattu. Tämän jälkeen kokeilin olisiko koneeni lämpötilat nousseet jonka johdosta peukaloni osui powercooleriin ja veisti sormeen soman haavan. Kone kosti takaisin. o_O
Replying to päivän o_O:
kindertin, 9.8.2009 01:25:
Jotenkin taas tuntuu aavistuksen siltä et oon tekemässä virheen.
Helvetti soikoon, joskus olis kyl kiva jos ei tarttis ihan kaikkea päättää ite..
Replying to päivän o_O:
Kolera, 9.8.2009 02:41:
---
Helvetti soikoon, joskus olis kyl kiva jos ei tarttis ihan kaikkea päättää ite..
---
tee se. noni päätin puolestas
Replying to päivän o_O:
kindertin, 9.8.2009 12:27:
---
---
---
---
Ok, asia selvä! Kiitos
Replying to päivän o_O:
ezzy, 9.8.2009 12:29:
---
kindertin, 9.8.2009 12:27:
---
---
---
---
Ok, asia selvä! Kiitos
---
ja mä sanon, että älä helvetissä kuuntele Koleraa :D
Replying to päivän o_O:
Chatte, 9.8.2009 13:02:
Miulla darra. Ja ihan parasta a-ryhmääkin vielä. Outo vieras tässä kehossa - onneksi. Lähti mukaan ulkomailta. Ou nou!
Replying to päivän o_O:
Funktion, 9.8.2009 17:09:
Muutin opiskelujen perässä Outokumpuun, ja nyt täytyy sanoa että VOI VITTU MIKÄ PAIKKA! O_o
Missään pienellä paikkakunnalla en oo nähny näin uskomattoman..krhm, anteeksi ilmaisu.. junttia väkeä. Siis ihan vakavissaan tuntuu että täällä lisäännytään enemmälti suvun kesken, sen verran retardia väkeä on liikenteessä.
City of Weird Hill, city of fucking WEIRD people!
Replying to päivän o_O:
ezzy, 9.8.2009 17:19:
---
Funktion, 9.8.2009 17:09:
Muutin opiskelujen perässä Outokumpuun, ja nyt täytyy sanoa että VOI VITTU MIKÄ PAIKKA! O_o
Missään pienellä paikkakunnalla en oo nähny näin uskomattoman..krhm, anteeksi ilmaisu.. junttia väkeä. Siis ihan vakavissaan tuntuu että täällä lisäännytään enemmälti suvun kesken, sen verran retardia väkeä on liikenteessä.
City of Weird Hill, city of fucking WEIRD people!
---
Mitä helvettiä oikeen odotit :DDD
Tunnen yhden tyypin outokummusta, se on kyl ihan ok :D
Replying to päivän o_O:
Chatte, 9.8.2009 13:02:
Miulla darra. Ja ihan parasta a-ryhmääkin vielä. Outo vieras tässä kehossa - onneksi. Lähti mukaan ulkomailta. Ou nou!
Dave^, 9.8.2009 16:11:
Miten muna voi?