Overigoaa

9 posts, 1 page, 2,307 views

Lucky-13th

#1 • • Lucky-13th
Voiko tälläistä kuunnella bileissä?
www.mikseri.net/njah
toivoisin että TE voisitte kommentoida näitä mun kyhäämii settei ku ei kaverita tällänen kiinnosta

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

kilobitti

#2 • • kilobitti 1-2-3 techno
onko joku tietty biisi mitä pitäisi kuunnella/kommentoida? (jaksa noita kaikkia imuttaa..)

Njahdelicset:
+kiva kuulla goaa:)
-toi ”nostatus” on kamala. Se melodia on huono, ja tempon vaihdos ei mielestäni ole mitenkään kovin onnistunut idea..
-Basso/kicki ei potki
-biisin linja on vähän hukassa...tietty yhtenäisyys ja suunta puuttuu.

yritys hyvä, mutta sorvin ääreen;)

[muokattu 2.1.2004 15:55]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Andy

#3 • • Andy
..imutin kolme ..tuumin hetken ja totesin ..aika tasasta p..

Pahoittelen :(

[muokattu 2.1.2004 16:03]

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Lucky-13th

#4 • • Lucky-13th

kilobitti:
onko joku tietty biisi mitä pitäisi kuunnella/kommentoida? (jaksa noita kaikkia imuttaa..)

Njahdelicset:
+kiva kuulla goaa:)
-toi ”nostatus” on kamala. Se melodia on huono, ja tempon vaihdos ei mielestäni ole mitenkään kovin onnistunut idea..
-Basso/kicki ei potki
-biisin linja on vähän hukassa...tietty yhtenäisyys ja suunta puuttuu.

yritys hyvä, mutta sorvin ääreen;)

[muokattu 2.1.2004 15:55]

-Mikä antaa biisille leiman ”goa”?
-Musaa oon kyhänny kesäkuusta lähtien,konemusiikkia oon kuunnellu ala-asteelta lähtien
entien positiivista kommenttia on saanu ”Pyrykoru” kannattaisko yrittää kyhää jatko-osaa?
voisko joku joku vähän kokeneempi tehä urotyön ja kertoo mihin mun pitäis panostaa ja mikä multa sujuu? nii ja melkee kaikki biisit oon kyhänny tyylii korkeintaa viides tunnis..

[muokattu 3.1.2004 22:40]

--

kilobitti

#5 • • kilobitti 1-2-3 techno

Njah:
-Mikä antaa biisille leiman ”goa”?
-Musaa oon kyhänny kesäkuusta lähtien,konemusiikkia oon kuunnellu ala-asteelta lähtien
entien positiivista kommenttia on saanu ”Pyrykoru” kannattaisko yrittää kyhää jatko-osaa?
voisko joku joku vähän kokeneempi tehä urotyön ja kertoo mihin mun pitäis panostaa ja mikä multa sujuu? nii ja melkee kaikki biisit oon kyhänny tyylii korkeintaa viides tunnis..

Olit itse käyttänyt goa-nimikettä, joten käytin sitä lähinnä sen vuoksi psy:n sijaan. Psy/goa-genresuohon en lähde väittelemään. Käsittääkseni psy kehittyi goasta, mut erot ei kait ole mitenkään järkyttävän suuria.

Mua on auttanut ainakin seuraavat pointit: Kannatta miettiä sitä kuinka paljon matskua biiseihin tulee laitettua - niitä kaikkia ideoita ei o pakko änkeä siihen yhteen biisiin. Toinen mikä auttaa on loputon kärsivällisyys ja pinna, esim. kick/bassline-yhdistelmään kannattaa käyttää paljon aikaa. Teknisiä neuvoja siihen löytyy esim. tästä, mut helppoa se ei todellakaan ole. Mielestäni biisiä ei myöskään kannata lähteä rakentamaan eteenpäin ellei ole varsin tyytyväinen siihenastiseen - paskan päälle on vaikea lähteä rakentamaan mitään fiksua. Samalla kun pohjan saa toimimaan kunnolla, ni paljon yksinkertasemmat ideat rupeaa toimimaan*joo*

Pyrykorulle jatko-osa? Kunhan et rupea toistamaan itseäsi. En myöskään lähtisi muuttamaan sitä mitä haluat tehdä sen mukaan mistä kaverit sattuu tykkäämään*vink*

--

Lucky-13th

#6 • • Lucky-13th
katoskun ite mul ei oo hajuukaa et mihin genree näit biisei vois änkee, psyke on mun mielestä enemmän semmosta koskettavaa ja herkkää(hyvä esimerkki on infected mushroom ja hallucinogen)ja että psyke biiseis ois panostetty eniten niihin ääniin ja melodioihin!

onko texas faggot ja mandalavandalz psykeä?vai overiraivotusteknoa?mitä??neontaidetta!!

jatko-osalla tarkotin sitä että lähtisin sille linjalle,katos ku nää mun biisit on kaikki erinlaisia toisin ku joillain ku kuuntelee yhen biisin ni on jo kuullu koko albumin! ja jengihän tätänykyää kattelee pelkästää TOP-10 listoja ja kaikki mikä on sit vähemmän kaupallista,ei kelpaa kenellekkää..erittäin harmillista,yksikään artisti josta pidän ei ole varmaankaan ikinä ollu kymmenen suosituimman joukossa..KUINKA MONI ARTISTI NYKYÄÄN SUOSTUISI SOITTAMAAN BILEISSÄ ILMAN MITÄÄN KORVAUSTA?!

[muokattu 4.1.2004 14:36]

[muokattu 4.1.2004 15:22]

--

Andy

#7 • • Andy

Njah:
katoskun ite mul ei oo hajuukaa et mihin genree näit biisei vois änkee, psyke on mun mielestä enemmän semmosta koskettavaa ja herkkää(hyvä esimerkki on infected mushroom ja hallucinogen)ja että psyke biiseis ois panostetty eniten niihin ääniin ja melodioihin!

onko texas faggot ja mandalavandalz psykeä?vai overiraivotusteknoa?mitä??neontaidetta!!

jatko-osalla tarkotin sitä että lähtisin sille linjalle,katos ku nää mun biisit on kaikki erinlaisia toisin ku joillain ku kuuntelee yhen biisin ni on jo kuullu koko albumin! ja jengihän tätänykyää kattelee pelkästää TOP-10 listoja ja kaikki mikä on sit vähemmän kaupallista,ei kelpaa kenellekkää..erittäin harmillista,yksikään artisti josta pidän ei ole varmaankaan ikinä ollu kymmenen suosituimman joukossa..KUINKA MONI ARTISTI NYKYÄÄN SUOSTUISI SOITTAMAAN BILEISSÄ ILMAN MITÄÄN KORVAUSTA?!

[muokattu 4.1.2004 14:36]

[muokattu 4.1.2004 15:22]

...rauhotuppa vähäsen...*hih*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

kilobitti

#8 • • kilobitti 1-2-3 techno

Njah:

oman käsitykseni mukaan psyken määritelmä on ollut ja on edelleenkin aika laaja. Tällä hetkellä toimimattomalla http://goatrance.free.fr -sivustolla selostettiin, että alunpitäen goalla soitettu musiikki oli lähinnä sekoitus erilaisia friikkejä biisejä genrerajoista välittämättä. Luulen, että käsityksiä siitä mikä on gooaa, mikä psy:tä jne on yhtä paljon kuin vastaajiakin. Ja lisäksi molemmista löytyy vielä vaikka mitä variaatioita kuten full-on psy tai psy-tekno. Mutta onko sillä niin suurta merkitystä?

--

Lucky-13th

#9 • • Lucky-13th
okeihei kaverit annetaa nyt asian olla,näis taisteluis jokainen osanottaja on oikeessa:)
pääasia et saadaa hyvät kiksit! jep ja sit asiasta alkuperäiseen: kaipaisin kommentteja biiseistä, ”Jumissajossain” , ”Taxvärkkipäivä” , ”Pyrykoru” , ”Pawabuu” jos joku jaksais kuunnella ja jakaa mielipiteitään..kiitos

[muokattu 5.1.2004 20:18]

--