www.mikseri.net/njah
toivoisin että TE voisitte kommentoida näitä mun kyhäämii settei ku ei kaverita tällänen kiinnosta
9 posts, 1 page, 2,299 views
kilobitti:
onko joku tietty biisi mitä pitäisi kuunnella/kommentoida? (jaksa noita kaikkia imuttaa..)
Njahdelicset:
+kiva kuulla goaa:)
-toi nostatus on kamala. Se melodia on huono, ja tempon vaihdos ei mielestäni ole mitenkään kovin onnistunut idea..
-Basso/kicki ei potki
-biisin linja on vähän hukassa...tietty yhtenäisyys ja suunta puuttuu.
yritys hyvä, mutta sorvin ääreen;)
[muokattu 2.1.2004 15:55]
Njah:
-Mikä antaa biisille leiman goa?
-Musaa oon kyhänny kesäkuusta lähtien,konemusiikkia oon kuunnellu ala-asteelta lähtien
entien positiivista kommenttia on saanu Pyrykoru kannattaisko yrittää kyhää jatko-osaa?
voisko joku joku vähän kokeneempi tehä urotyön ja kertoo mihin mun pitäis panostaa ja mikä multa sujuu? nii ja melkee kaikki biisit oon kyhänny tyylii korkeintaa viides tunnis..
Njah:
katoskun ite mul ei oo hajuukaa et mihin genree näit biisei vois änkee, psyke on mun mielestä enemmän semmosta koskettavaa ja herkkää(hyvä esimerkki on infected mushroom ja hallucinogen)ja että psyke biiseis ois panostetty eniten niihin ääniin ja melodioihin!
onko texas faggot ja mandalavandalz psykeä?vai overiraivotusteknoa?mitä??neontaidetta!!
jatko-osalla tarkotin sitä että lähtisin sille linjalle,katos ku nää mun biisit on kaikki erinlaisia toisin ku joillain ku kuuntelee yhen biisin ni on jo kuullu koko albumin! ja jengihän tätänykyää kattelee pelkästää TOP-10 listoja ja kaikki mikä on sit vähemmän kaupallista,ei kelpaa kenellekkää..erittäin harmillista,yksikään artisti josta pidän ei ole varmaankaan ikinä ollu kymmenen suosituimman joukossa..KUINKA MONI ARTISTI NYKYÄÄN SUOSTUISI SOITTAMAAN BILEISSÄ ILMAN MITÄÄN KORVAUSTA?!
[muokattu 4.1.2004 14:36]
[muokattu 4.1.2004 15:22]
Njah:
onko texas faggot ja mandalavandalz psykeä?vai overiraivotusteknoa?mitä??neontaidetta!!