Säde <<hardcore>> 31.1.2004 31.1.2004 @ Helsinki

292 posts, 15 pages, 51,113 views

Damien

Posts: 2,882

#221 • • Damien [tr3ox]

Jone:


Oliko toi olevinaan jotain säälittävää vittuilua? Kiitos suuresti mm. ulkonäköön menevästä kommentoinnista, siitä tietää et miehellä on kaikki kotona ja vehkeen pituus kohdillaan. Pahoitteluni myöskin siitä, että nuorelle herralle ei kelpaa tapani viettää bileitä. Ohjeistuksen ”teh oikeasta tavasta (tm)” voi laittaa vaikka privaan perustelujen kera. Pyynnöstä voin myöskin ensi kerralla sekunttikellon kanssa kirjata ylös ajan, jonka vietän tanssien ja raportoida siitä kaikille niille, joille asia kuuluu, eli ilmeisesti ensisijaisesti sinulle.



Jeesus sentään et voi olla tosissasi, tätä varten ne hymiöt on keksitty mutta taisi silti mennä herne nenukkiin?
No ensinnäkin tarkoitukseni oli skidisti palauttaa tätä keravan katu-uskottavaa tietäjä gurua, joka on tämän topic:n tiimoilta itse jakanut ”oikeaoppisuutta” vallan tarpeeksi.

Jone:
Ehkä HC on niin ”äärigenre”, että jokaisella naapurin Jaskalla on oltava siitä vahva ja ”ainoa oikea” mielipide, vaikka kokemukset olisivatkin hyvin rajoittuneella pohjalla.



Välillä musta vaan tuntuu siltä että pidät itseäsi jonain ”Grand Old Man -of techno, olin siellä ennen sua siispä tiedän enemmän kuin sinä”, tyyppisenä kaverina. Aina niin viiltävästi käy Jonen sanan säilä, jos jollain on eriävää mielipidettä. ”Missä ne Reivit oli?...” Avaa itse vähän mieltäsi ja sulata muidenkin kommentit.

Anteeksi kun nyt menin loukkaamaan sun tunteitasi, tarkoitus oli vain tosiaan pikkaisen näpäyttää sormille. En rehellisesti usko että otitkaan tämän niin vakavasti, ominainen luonteenpiirteesi tuskin vain antoi periksi. Eli ei tehdä tästä mitään juupas/eipäs taistelua, vastaisuudessa pidän huumorini kurissa ettei se pääse loukkaamaan sinua enempää (muut varokoot, saatan piilovittuilla joku kerta juuri sinulle).

-Peace Out-

[muokattu 2.2.2004 05:44]

[muokattu 2.2.2004 05:56]
Jone

Posts: 8,258

#222 • • Jone Archibald Haddock

Damien:
Jeesus sentään et voi olla tosissasi, tätä varten ne hymiöt on keksitty mutta taisi silti mennä herne nenukkiin?



Erm, ensin siis väität tässä lauseessa ettei tarkoituksesi ollut avautua mistään ja kuitenkin myöhemmin samassa kirjoituksessa myönnät juuri vittuilun olleen tarkoituksesi? Koita nyt hyvä mies päättää, you can't have it both ways.

Damien:
No ensinnäkin tarkoitukseni oli skidisti palauttaa tätä keravan katu-uskottavaa tietäjä gurua, joka on tämän topic:n tiimoilta itse jakanut ”oikeaoppisuutta” vallan tarpeeksi.



Näytäs kohta, jossa teen mitään muita väitteitä kuin ton leikkimielisen letkautuksen tanssimisesta. Mitä tulee Keravan katu-uskottavuuteen, niin kyseessä oli viittaus ko. kaupungista tulevaan porukkaan, esim. Folioon, ei itseeni.

Damien:
Välillä musta vaan tuntuu siltä että pidät itseäsi jonain Grand Old Man -of techno, olin siellä ennen sua siispä tiedän enemmän kuin sinä”, tyyppisenä kaverina.



Mielenkiintoinen käsitys, olenhan aloittanut bileissäkäymisen vasta muutama vuosi sitten ja tietoni eri asioista tähän aihepiiriin liittyen ovat siten hyvin rajalliset. En myöskään käsittääkseni ole koskaan koittanut muuta väittää, mutta toki toisinkin saa todistaa.

Damien:
Aina niin viiltävästi käy Jonen sanan säilä, jos jollain on eriävää mielipidettä. ”Missä ne Reivit oli?...” Avaa itse vähän mieltäsi, sulata muidenkin kommentit.



Eli sä oot nyt vetänyt herneet nenääsi siitä, että sun tulkintaasi bileiden musiikista ei arvostettu? Well, cry me a river. Käsittääkseni mielipiteensä saa ilmaista suuntaan jos toiseenkin ja mielellään perusteiden kanssa, niin tässä kuin muissakin topiceissa.

Damien:
Ja pyydän vielä kerran anteeksi marttyyri herralta (jos mä kerran olen se ”nuori herra”) kun nyt menin loukkaamaan sun tunteitasi, tarkoitus oli vain pikkaisen näpäyttää sormille.



Pyydät _vielä kerran_ anteeksi? Missäs se ensimmäinen anteeksipyyntö oli? ...ja mikä tekee musta marttyyrin jos avaudun takaisin sun ”oot ruma”-tasoiseen vittuiluusi? IMO marttyyrin orjantappurakruunu sopii paremmin sun päähäsi kun nyt lähdet nillittämään kokeneesi vääryyttä kun sait takaisin sormillesi melalla siitä näpsystä.

Damien:
En rehellisesti usko että otitkaan tämän niin vakavasti, ominainen luonteenpiirteesi tuskin vain antoi periksi. Eli ei tehdä tästä mitään juupas/eipäs taistelua, vastaisuudessa pidän huumorini kurissa ettei se pääse loukkaamaan sinua enempää (muut varokoot, saatan piilovittuilla joku kerta juuri sinulle).



Siinä vaiheessa kun ryhdyt dresscode-poliisiksi ja teet ulkonäkööni ja/tai pukeutumiseeni liittyviä kommentteja, niin kyse on mun mielestäni hyvin nihkeästi ”huumorist” tai sitten voin ihan hyvillä mielin sanoa että huumorintajunne on äärimmäisen paska, hyvä herra.

Damien:
-Peace Out-



Jos raahaat itse pyssyt rajalle, niin älä tule mulle rauhaa huutelemaan.

[muokattu 2.2.2004 07:32]
Damien

Posts: 2,882

#223 • • Damien [tr3ox]
Ei ei ei näin. Ilmeisesti käyt aina quataamassa virkeet ja kirjoitat puhtaaksi muualla, editoin tota omaa postausta tossa äsken ja muokkasin siitä just noi epäkohdat pois. Yleisilme oli tosin aluksikin aika peacfull.
Make love man not war, yritä ystävä ymmärtää että alkuperäinen kommentti mistä pulttasit oli aivan vastaavanlaista pikkuvittuilua mitä kylvät itsekkin täällä joka kerta. Kysessähän siis oli sarkasmi. Puhuin pipopäässä seisoskelusta ja sinä puhut:

Siinä vaiheessa kun ryhdyt dresscode-poliisiksi ja teet ulkonäkööni ja/tai pukeutumiseeni liittyviä kommentteja, niin kyse on mun mielestäni hyvin nihkeästi ”huumorist” tai sitten voin ihan hyvillä mielin sanoa että huumorintajunne on äärimmäisen paska, hyvä herra.



Menikö liian lähelle omia angsteja, ethän sä ole ruma vaikka kauneus katsojan silmässä onkin.
Seuraavasta lähdetään sitten tasaselle...
Jone

Posts: 8,258

#224 • • Jone Archibald Haddock

Damien:
Ei ei ei näin. Ilmeisesti käyt aina quataamassa virkeet ja kirjoitat puhtaaksi muualla,



Eips. Mulla on vaan nopeat sormet.

Damien:
editoin tota omaa postausta tossa äsken ja muokkasin siitä just noi epäkohdat pois. Yleisilme oli tosin aluksikin aika peacfull.



Jos kirjoitat mulle ja esität kommentteja musta, niin silloin kirjoituksesi sävyn tulkkaukseen on suurin oikeus mulla. Jos pahoitan mieleni kirjoittamastasi, niin sitä ei muuta enää mikään siten, että kerrot kirjoituksen olleen ”peacefull.”

Damien:
Make love man not war, yritä ystävä ymmärtää että alkuperäinen kommentti mistä pulttasit oli aivan vastaavanlaista pikkuvittuilua mitä kylvät itsekkin täällä joka kerta. Kysessähän siis oli sarkasmi. Puhuin pipopäässä seisoskelusta ja sinä puhut:


---
Siinä vaiheessa kun ryhdyt dresscode-poliisiksi ja teet ulkonäkööni ja/tai pukeutumiseeni liittyviä kommentteja, niin kyse on mun mielestäni hyvin nihkeästi ”huumorist” tai sitten voin ihan hyvillä mielin sanoa että huumorintajunne on äärimmäisen paska, hyvä herra.
---


Menikö liian lähelle omia angsteja, ethän sä ole ruma vaikka kauneus katsojan silmässä onkin.
Seuraavasta lähdetään sitten tasaselle...



Kyse on siitä, että ainakaan toistaiseksi en ole vielä katsonut mulla olevan oikeutta esittää mitään kommentteja ihmisten ulkonäöstä (jonka osa pukeutuminen on) ja hyvin harvoissa tapauksissa edes siitä, miten bileissä sitä aikaa vietetään. Sulla siihen kuitenkin tuntuu olevan täysi oikeus, tosin tolle tasolle sortuvat yleensä lähinnä ne ihmiset, jotka eivät muutakaan sanottavaa enää sana-arkkunsa pohjia kaapimalla löydä.
Damien

Posts: 2,882

#225 • • Damien [tr3ox]
Hei haista nyt jo vitunvitunvitunvitu'vitun-vittu ja mene juomaan aamukahvia. Eihän tossa kilaroinnissa oo enää mitään järkeä, kuinka vitun monta kertaa pitää pyytää anteeksi ”leikkimielisestä letkautuksesta”-jone?
Jone

Posts: 8,258

#226 • • Jone Archibald Haddock

Damien:
Hei haista nyt jo vitunvitunvitunvitu'vitun-vittu ja mene juomaan aamukahvia. Eihän tossa kilaroinnissa oo enää mitään järkeä, kuinka vitun monta kertaa pitää pyytää anteeksi ”leikkimielisestä letkautuksesta”-jone?



Montas kertaa katsot pyytäneesi anteeksi? Monta niistä vakavissasi jos tämäkin viesti alkaa haistattelulla ja toimintaohjeilla siitä, mitä _mun_ pitäis tehdä?
Damien

Posts: 2,882

#227 • • Damien [tr3ox]

Monta niistä vakavissasi jos tämäkin viesti alkaa haistattelulla ja toimintaohjeilla siitä, mitä _mun_ pitäis tehdä?



Tämä viimeisin olikin selkeä haistatus, mutta kaksi kertaa ja katsoin sen riittävän siksi latoinkin viittauksen tasaselle viestin loppuun. Eli en enää ole pahoilani vaan hyvilläni jääräpäisestä käytöksestäsi, sillä meilläpäin tuo on itsensä nolaamista.
Jone

Posts: 8,258

#228 • • Jone Archibald Haddock

Damien:
Tämä viimeisin olikin selkeä haistatus, mutta kaksi kertaa ja katsoin sen riittävän siksi latoinkin viittauksen tasaselle viestin loppuun. Eli en enää ole pahoilani vaan hyvilläni jääräpäisestä käytöksestäsi, sillä meilläpäin tuo on itsensä nolaamista.



Kaksi kertaa? Missäs? IMO olet yhden kerran sanonut ”anteeksi vielä kerran” viitaten siihen, että jossian olisi aikaisempikin anteeksipyyntö, vaikka sellaista ei missään käsittääkseni ole ellet kirjoita Klubbarille jollain spy-musteella, joka ei näy keravalaisille. Teilläpäin tämä saa olla ihan mitä tahansa, koska jos teilläpäin käytös on tota luokkaa, niin teikäläisten kredibiliteetti on luokkaa 0.
Avatar
#229 • • pipa Guest
oli kivaa... kai..?
Viltsu

Posts: 2,010

#230 • • Viltsu noname

Jone:
Vielä pitää sanoa, että hc:tahan on ehkä maailman helpointa tanssia, koska sitä voi tanssia oikeastaan ihan miten vaan; ton tyylinen tavara antaa myöten melkein minkälaiselle tulkinnalle tahansa.



No tottis mitä tahansa musiikkia voi tanssia kuinka päin vain, mutta ainakin mulle ne fiilikset on aika laimeita jos ei edes tunnu siltä että hallitset tanssia vaan tarvitsee korjata rytmiä joka toinen sekuntti.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Euphoria

Posts: 542

#231 • • Euphoria 4 everyone
ihan loistavaa...meitsi diggas ainaki genkin, neonin ja crissin seteistä..
Ihan *piipisti* lisää tälläst..*pahis*
+muutama vaan raiskas temmolla hc:n aika kybäl....]*eiei*

[muokattu 6.2.2004 08:28]
ämsee

Posts: 722

#232 • • ämsee

-xx-:
Oli kivaa *känni* ja kai siellä jotain musiikkiakin soi *iihhih*



Just! *nauru* Tuttujakin näkyi jonkin verran*ding*

--
hyvä yritys

Avatar
#234 • • Taika Guest

-xx-:
Oli kivaa *känni* ja kai siellä jotain musiikkiakin soi *iihhih*


*heiii* ... *blush*
Oli kiva nähdä teitä kaikkia piiiiiitkäääään tauon jälkeen*hali*
genki

Posts: 872

#235 • • genki
kah vaan täällähän nää kaikki kommentit bileistä on!

isot kiitokset kaikille jotka nosti polvea siellä, hyvä porukka tanssimassa ja vaik PA nyt ei ollut ihan niin reipas kun mitä se ois voinu olla (limitterit paukkas pahasti punaselle mun setin aikana - liikaa bassoa kun kamat oli säädetty HC:lle..), ja siin tuli sellasta efektiä et kun bassot tuli sisään niin se koko soundi vaimeni ja sit saatto kuulostaa vähän vammaselta kun just intros ollu kaikki niin lujalla..

anywayz, oli hemmetin hauskaa olla mestoilla ja Säteen porukalle iso hatunnosto!!!

--
crop circles in the carpet

styrOx

Posts: 485

#236 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Joo Genki sun settis oli sopiva piriste siin välis.

ehkä parhaiten jäi mieleen alun fish&retard kumpi sitten olikaan se toinen.

myöskin friikki rokkas kokonaisuutenaan loistavat bileet.

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party &#039;till you die... I stick to my style!

hoocee

Posts: 34

#237 • • hoocee
Sattuiskohan jostain löytymään enemmänkin kuvia kuin nuo muutamat?
-P

Posts: 4,972

#238 • • -P

hoocee:
Sattuiskohan jostain löytymään enemmänkin kuvia kuin nuo muutamat?



eiköhän viimeistään tänään tai huomenna tule

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Karski

Posts: 6,049

#239 • • Karski Pomon kätyri

Damien:
Setti puski siltikin välillä yli hilseen ja omassa lokerossani pidän tätä enemmän ”kuuntelu”-tyyppisenä matskuna kuin tanssimiseen tarkoitettuna. Jää koneelle ;)



*piis*

Olet kyllä oikeassa siinä, että osa noista
jopa 'vaatii' sitä että jää kuuntelemaan
eivätkä siksi olleet ihan ykkösmatskua
livesettiin, mutta toisaalta halusin itse fiilistellä
noita kulmikkaampiakin ralleja kunnon
PA:lla joten sääli yleisön kannalta tällä kertaa *plur*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#240 • • Karski Pomon kätyri

Individual:
Ainoota oikeata hooceeta on Kohu-63 ja Terveet Kädet! *pahis**nauru*

T:Tero



mä olin just tällasten puristien takia jopa
samplannu CMX:n Raivo -EP:tä. *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.