Jone:
Oliko toi olevinaan jotain säälittävää vittuilua? Kiitos suuresti mm. ulkonäköön menevästä kommentoinnista, siitä tietää et miehellä on kaikki kotona ja vehkeen pituus kohdillaan. Pahoitteluni myöskin siitä, että nuorelle herralle ei kelpaa tapani viettää bileitä. Ohjeistuksen teh oikeasta tavasta (tm) voi laittaa vaikka privaan perustelujen kera. Pyynnöstä voin myöskin ensi kerralla sekunttikellon kanssa kirjata ylös ajan, jonka vietän tanssien ja raportoida siitä kaikille niille, joille asia kuuluu, eli ilmeisesti ensisijaisesti sinulle.
Jeesus sentään et voi olla tosissasi, tätä varten ne hymiöt on keksitty mutta taisi silti mennä herne nenukkiin?
No ensinnäkin tarkoitukseni oli skidisti palauttaa tätä keravan katu-uskottavaa tietäjä gurua, joka on tämän topic:n tiimoilta itse jakanut oikeaoppisuutta vallan tarpeeksi.
Jone:
Ehkä HC on niin äärigenre, että jokaisella naapurin Jaskalla on oltava siitä vahva ja ainoa oikea mielipide, vaikka kokemukset olisivatkin hyvin rajoittuneella pohjalla.
Välillä musta vaan tuntuu siltä että pidät itseäsi jonain Grand Old Man -of techno, olin siellä ennen sua siispä tiedän enemmän kuin sinä, tyyppisenä kaverina. Aina niin viiltävästi käy Jonen sanan säilä, jos jollain on eriävää mielipidettä. Missä ne Reivit oli?... Avaa itse vähän mieltäsi ja sulata muidenkin kommentit.
Anteeksi kun nyt menin loukkaamaan sun tunteitasi, tarkoitus oli vain tosiaan pikkaisen näpäyttää sormille. En rehellisesti usko että otitkaan tämän niin vakavasti, ominainen luonteenpiirteesi tuskin vain antoi periksi. Eli ei tehdä tästä mitään juupas/eipäs taistelua, vastaisuudessa pidän huumorini kurissa ettei se pääse loukkaamaan sinua enempää (muut varokoot, saatan piilovittuilla joku kerta juuri sinulle).
-Peace Out-
[muokattu 2.2.2004 05:44]
[muokattu 2.2.2004 05:56]