Säde <<hardcore>> 31.1.2004 31.1.2004 @ Helsinki

292 posts, 15 pages, 52,278 views

#241 • • Dig Bounce Guest
Bileet oli aivan loistavat! Criss pisti uskomattoman hyvän setin eikä Fishkää huonosti soittanu. Proteuksen setti oli sit kyl jo ehkä liianki nopee. Jos tempo on jossai 350:nes, ni siin kyl hävii hc:nki hienous. Genkin D`n`B setti piristi siihen väliin just sopivasti.

Valot ja kaikki muutki oheiskrääsät oli tehty säteen tyyliin taas tod.näyttäviks.
UnityF

#244 • • UnityF joo just se
Oli hauskaa ja mun hiukset pysy pystyssä jopa tähän aamuun saakka... niitä olikin kiva selvitellä..*justjoo*

meno oli loistava ja paikalla oli paljon tuttuja ja paljon uusia tuttavuuksiakin *plur*

Musiikki oli ihanaa ja välillä kävin tanssahtelemassakin..
Friikin setti *sydän*

Tres mä tosiaan missasin sun setin kun aika jotenkin hurahti kun jäin suustani kiinni.. *blush* yhtäkkiä pitikin olla jo jakamassa flaikkuja.. *hih* pitääpä laitailla tosta se nytten ja kuunella kun mun orja (toshbi) ylisti sitä niin paljon *joo*

Kiitos säteen tiimille kun järkkäsitte Hardcore tapahtuman *sydän*
patis

#245 • • patis 10

Samoinajattelija:
Rupinen livetallenne:
www.antenniosasto.net/Tres_live_31_01_2004.mp3

Kiitoksia tästä. Meni sen verran ohi itse tapahtumassa pelkästään juopumustilan takia, että tämä tuli tarpeeseen :) Nyt toista kertaa jo kuuntelussa ja täytyy todeta, että perkeleen hyvää matskua. Ainakin mukavan vaihtelevaa :)

Toi ”kiksu” on siis ilmeisesti toi 23 minsan kohdalla alkava. Tykkään. Onkos tolle annettu mitään nimeä? Toinen pirun hyvä on toi ”kävelinreunanyli” josta oli previkkaa samoin toi alotusbiisi maistuu.

Ei kukaan ois vielä vääntäny .cue-filee et tän vois laittaa siististi levylle?
Karski

#246 • • Karski Pomon kätyri

patis:
Toi ”kiksu” on siis ilmeisesti toi 23 minsan kohdalla alkava. Tykkään. Onkos tolle annettu mitään nimeä?

Kiksu on poikkeuksellisesti nimetty englanniksi,
sattuneesta syystä: Considering Parrish.

Biisin nimi saattaa aueta paremmin googlen
hakutuloksia tutkimalla, hakusanoina: Maxfield Parrish ^___^

tai sit vaan suoraan:
http://parrish.artpassions.net/

[muokattu 2.2.2004 14:35]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

or_neon

#247 • • or_neon mr2090
Tykkäsin... *pihkassa* Ei voi muuta sanoo!!! *slurps*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Kanifarmari

#248 • • Kanifarmari
vitutus oli suunnaton, koska en jalkani takia voinut tehdä muuta kuin istua*nyyh**nyyh*
kerrankin Lissu oli rauhallisesti*joo* hyvä meininki ja hyvä fiilis ja mielettömän hyvää musiikkia*sydän**sydän**sydän* kiitos SÄDE-porukalle, lisääääää*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

ja tresin setti oli mahtavaa katseltavaa ja kuunneltavaa*plur**aplodit*

[muokattu 2.2.2004 14:54]
diezel

#251 • • diezel -
- video poistettu -

[muokattu 3.2.2004 10:17]
efo

#252 • • efo Laserpoint

Jone:
Hyvin rajoitetun ajan saatavilla myöskin 11 megainen melko kuppainen MPEG-clippi Tresin setistä.

---> http://www.flammabul.com/temp/MOV09581.MPG

Näyttää ku ois night shotilla kuvattu*ding* onko?

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Jone

#253 • • Jone Archibald Haddock

efo:

Kyl. Kuvaan suurimman osan videoclipeistä se päällä valojen ja värien kustannuksella, mutta hahmot muuten paremmin erottaen.
Hixxy

#254 • • Hixxy HaroPup
Eipä ollu mitkään kovin kummoset bileet meikäläisen mielestä tällä kertaa, asiaan voi tosin vaikuttaa sekin että olin täysin selvin päin kuskina paikalla. Parhaan setin taas mun mielestä soitti Crissi, tresi setistä en ehtiny ku ns. intro kuulemaan ku kaverit jo repi pois, Genki setti ei oikee ollu mun makuu ja neoni setti ei paljoo säväyttäny myöskään, mieleenpainuvin hommeli tältä illalta tais olla unity(f)´n letti mikä oli aika loistavasti tötteröllä *nauru*.

Vähän aikaa tuntu jopa siltä että puolet paikalle saapuneista ihmisistä ei ollut hajuakaan että tän kertaisissa säteissä soitetaan hc´ta. Mutta onneksi loppu illasta paikka vähän tyhjenikin, mutta sitte oliki jo lähdön aika. Koskas meille järjestetään kunnon Hc jatkot. Mun puolesta semmone kävis mainiosti, alku illasta vähän nopeempaa musiikkia, ja aamusta sitte ainaki muutamaks tunniks kunno hc pauketta, ja sen jälkee ollaaki jo nii hajalla että voi suosiolla mennä vaikka nukkumaan. *hymy*
patis

#255 • • patis 10

Jone:
---
efo:

---

Kyl. Kuvaan suurimman osan videoclipeistä se päällä valojen ja värien kustannuksella, mutta hahmot muuten paremmin erottaen.

Night shot raiskaa kyl tunnelman aika huolella imo.
KaveriTavara

#256 • • KaveriTavara pyryharakka
ensimmäiset bileeni ja ei todellakaan jää viimeisiksi *hymy*
oli kyllä aivan sika hauskaa ja musiikki oli helkutin hyvää *joo*
tuli tavattua paljon uusia ihmisiä ja kaikkien nimiä en varmaan kyllä edes muista *blush*
tätä lisää *hymy*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Jone

#257 • • Jone Archibald Haddock

patis:

Niin tekee, mut minkäs teet? Toinen vaihtoehto on kuvata ilman ja ainakin mun kamerallani se tarkoittaa Säteen pippaloissa sitä, että clipissä ei näy yhtään mitään muulloin kuin strobon välähdyksien kohdalla.

Been there, tried that, didn't work.

Toivottavasti Typ0 saa Singaporesta tullessaan tehtyä kunnollisella digivideokameralla kuvaamansa Säde-pätkän valmiiksi kun näistä normidigikameroilla kuvatuista clipeistä ei yleensä oikein tule kuin vihaiseksi.
efo

#258 • • efo Laserpoint

Jone:
---
patis:

---

Niin tekee, mut minkäs teet? Toinen vaihtoehto on kuvata ilman ja ainakin mun kamerallani se tarkoittaa Säteen pippaloissa sitä, että clipissä ei näy yhtään mitään muulloin kuin strobon välähdyksien kohdalla.

Been there, tried that, didn't work.

Toivottavasti Typ0 saa Singaporesta tullessaan tehtyä kunnollisella digivideokameralla kuvaamansa Säde-pätkän valmiiksi kun näistä normidigikameroilla kuvatuista clipeistä ei yleensä oikein tule kuin vihaiseksi.

kyllä siihen kovalla työlla saa valoa lisätty ihan kivasti. Mutta fps taitaa olla jokatapauksessa siinä 16:n liepeillä ni anti olla*nauru*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

patis

#259 • • patis 10
Jeps, eipä noista still-kameralla otetuista pätkistä ole juuri muuhun kuin pieneen tunnelman välitykseen.

Oma kamerani osaa jotenkuten lukita videokuvan valotuksen valoisuuden mukaan, joten pimeässä kuvaaminen onnistuu välttävästi. Lisäksi divx-pakkaus tuo vähän lisää brightnessia ja voisihan tuota suht helposti lisätäkin pakkausvaiheessa virtualdubin filttereilllä.
enrapture

#260 • • enrapture Cyberpunk
*nukkuu* no juu ehkäpä toi tresin setti kovalla volyymillä on ihan kuunneltava... kun deathchant/rebelscum kama ei meikäläiseen ubboo *eiei*. Kivat pippalot kuitenkin

--
Rave music aint what it used to be...