812 posts, 41 pages, 243,224 views
Katzcu, 20.1.2009 20:35:
Juu, tipaton tammikuu ja kenties helmikuukin. Ei yhtään tee mieli juoda ja örveltää kaameassa kunnossa jonkun baarin vessassa. Rahaa säästyy ja kalorit pysyy kohillaan Hauskaa voi pitää ilman viinaakin, se on moneen kertaan todettu.
gerry, 20.1.2009 21:26:
---
Kerranki joku on samaa mieltä.... Harmi vaan ku on noit juoppomuusikkokavereita..... Pitäisi varmaa liittyä johonki uskontoon ja ruveta soittamaan gosbelia sunnuntaisin....
Katzcu, 20.1.2009 22:18:
Mä kävin reilu vuosi sitten usein bileissä selvinpäin ja ihan yhtä hauskaa jollei hauskempaakin on ollu ku kännipäissään, mikä yllätti ekoilla kerroilla ja kannusti tietty lähtemään useamminkin liikenteeseen selvänä. Muistaa kaikki keskustelut ja muut jutut bileistä seuraavana aamuna, ei oo aamulla morkkista eikä darraa, rahat on säästyny ja bileistä päässy yleensä vielä inhimilliseen aikaan kotiin nukkumaan ja aamulla herää virkeenä ja koko päivä on aikaa tehä vaikka mitä
Katzcu, 20.1.2009 22:18:
---
gerry, 20.1.2009 21:26:
---
Kerranki joku on samaa mieltä.... Harmi vaan ku on noit juoppomuusikkokavereita..... Pitäisi varmaa liittyä johonki uskontoon ja ruveta soittamaan gosbelia sunnuntaisin....
---
Mä kävin reilu vuosi sitten usein bileissä selvinpäin ja ihan yhtä hauskaa jollei hauskempaakin on ollu ku kännipäissään, mikä yllätti ekoilla kerroilla ja kannusti tietty lähtemään useamminkin liikenteeseen selvänä. Muistaa kaikki keskustelut ja muut jutut bileistä seuraavana aamuna, ei oo aamulla morkkista eikä darraa, rahat on säästyny ja bileistä päässy yleensä vielä inhimilliseen aikaan kotiin nukkumaan ja aamulla herää virkeenä ja koko päivä on aikaa tehä vaikka mitä
Physics, 20.1.2009 22:04:
tipaton tammikuu on tyhmin keksintö ikinä. Jos haluaa vähentää alkoholin käyttöä, voi sen tehdä tasaisesti, eikä silleen et sit kun helmikuu alkaa dokaa viikon putkeen..
plink, 20.1.2009 22:29:
itse olen saanut sen kuvan, että tipaton tammikuu on alkoholistien tapa osoittaa, ettei heillä (muka) olisi alkoholiongelmaa.
Muikku, 21.1.2009 10:56:
Syyttäkää äitiä :Å
Niin ja raskaan olevat, tehkää lapselle palvelus: syökää terveellisesti ja olkaa juomatta, ei edes lasillista
http://tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3640