tipaton tammikuu

812 posts, 41 pages, 240,498 views

Katzcu

Posts: 215

#781 • • Katzcu
Juu, tipaton tammikuu ja kenties helmikuukin. Ei yhtään tee mieli juoda ja örveltää kaameassa kunnossa jonkun baarin vessassa. Rahaa säästyy ja kalorit pysyy kohillaan *hih* Hauskaa voi pitää ilman viinaakin, se on moneen kertaan todettu.

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

gerry

Posts: 979

#782 • • Edited gerry

Katzcu, 20.1.2009 20:35:
Juu, tipaton tammikuu ja kenties helmikuukin. Ei yhtään tee mieli juoda ja örveltää kaameassa kunnossa jonkun baarin vessassa. Rahaa säästyy ja kalorit pysyy kohillaan *hih* Hauskaa voi pitää ilman viinaakin, se on moneen kertaan todettu.



Kerranki joku on samaa mieltä.... Harmi vaan ku on noit juoppomuusikkokavereita..... Pitäisi varmaa liittyä johonki uskontoon ja ruveta soittamaan gosbelia sunnuntaisin....

--
by B.C.S

Physics

Posts: 831

#783 • • Physics Radio - suckers never play me!
tipaton tammikuu on tyhmin keksintö ikinä. Jos haluaa vähentää alkoholin käyttöä, voi sen tehdä tasaisesti, eikä silleen et sit kun helmikuu alkaa dokaa viikon putkeen..
Katzcu

Posts: 215

#784 • • Katzcu

gerry, 20.1.2009 21:26:
---

Kerranki joku on samaa mieltä.... Harmi vaan ku on noit juoppomuusikkokavereita..... Pitäisi varmaa liittyä johonki uskontoon ja ruveta soittamaan gosbelia sunnuntaisin....



*nauru* Mä kävin reilu vuosi sitten usein bileissä selvinpäin ja ihan yhtä hauskaa jollei hauskempaakin on ollu ku kännipäissään, mikä yllätti ekoilla kerroilla ja kannusti tietty lähtemään useamminkin liikenteeseen selvänä. Muistaa kaikki keskustelut ja muut jutut bileistä seuraavana aamuna, ei oo aamulla morkkista eikä darraa, rahat on säästyny ja bileistä päässy yleensä vielä inhimilliseen aikaan kotiin nukkumaan ja aamulla herää virkeenä ja koko päivä on aikaa tehä vaikka mitä *hymy*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Takyon

Posts: 2,945

#785 • • Edited Takyon Möwkö

Katzcu, 20.1.2009 22:18:
*nauru* Mä kävin reilu vuosi sitten usein bileissä selvinpäin ja ihan yhtä hauskaa jollei hauskempaakin on ollu ku kännipäissään, mikä yllätti ekoilla kerroilla ja kannusti tietty lähtemään useamminkin liikenteeseen selvänä. Muistaa kaikki keskustelut ja muut jutut bileistä seuraavana aamuna, ei oo aamulla morkkista eikä darraa, rahat on säästyny ja bileistä päässy yleensä vielä inhimilliseen aikaan kotiin nukkumaan ja aamulla herää virkeenä ja koko päivä on aikaa tehä vaikka mitä *hymy*



Mä oon tässä vajaan yhdeksän vuoden aikana ollu bileissä kännissä ehkä just sen kahden käden sormilla laskettavan määrän, ja kaikista noista kerroista on pelkkää huonoa kerrottavaa.. Sen yhden bissen voi maistella alkuun mut sit mennään vesi- ja limulinjalla, yleensä on oikein kivaa :)

Ja aiheeseen liittyen: en ole koskaan harrastanut enkä harrasta tulevaisuudessakaan tipatonta tammikuuta, se nyt vain on aika tarpeetonta tällä mun alkoholin käytöllä. Ja muutenkin koko tipaton on jo ideanakin aika naurettava. Tai siis ei se että pidetään taukoa vaan se että sillä oikeutetaan sitten 11kk holtitonta dokaamista *eiei*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

gerry

Posts: 979

#786 • • Edited gerry

Katzcu, 20.1.2009 22:18:
---
gerry, 20.1.2009 21:26:
---

Kerranki joku on samaa mieltä.... Harmi vaan ku on noit juoppomuusikkokavereita..... Pitäisi varmaa liittyä johonki uskontoon ja ruveta soittamaan gosbelia sunnuntaisin....

---


*nauru* Mä kävin reilu vuosi sitten usein bileissä selvinpäin ja ihan yhtä hauskaa jollei hauskempaakin on ollu ku kännipäissään, mikä yllätti ekoilla kerroilla ja kannusti tietty lähtemään useamminkin liikenteeseen selvänä. Muistaa kaikki keskustelut ja muut jutut bileistä seuraavana aamuna, ei oo aamulla morkkista eikä darraa, rahat on säästyny ja bileistä päässy yleensä vielä inhimilliseen aikaan kotiin nukkumaan ja aamulla herää virkeenä ja koko päivä on aikaa tehä vaikka mitä *hymy*



Toi on uskomaton taito.... Itselläni palaa käämit tönimiseen, toisten örvellyksien seuraamiselle, ylikovalla paskalle ravintolamusiikille..... Noo siis lähes kaikkeen;D

Sitten selvinpäin kun on liikenteessä tuntuu kun oikein otsassa lukisi että "Moi, minä olen selvinpäin, hauatko tulla haastamaan riitaa?!".

Niin ja sitten ne ylimukavat jotka tyrkyttävät lämmintä kouraa aivan jatkuvalla syötöllä "jeeah, duut, oot hyvät jätkä heei... örr" tuollaisia ei kyl kestä....

--
by B.C.S

plink

Posts: 1,405

#787 • • plink team paska

Physics, 20.1.2009 22:04:
tipaton tammikuu on tyhmin keksintö ikinä. Jos haluaa vähentää alkoholin käyttöä, voi sen tehdä tasaisesti, eikä silleen et sit kun helmikuu alkaa dokaa viikon putkeen..



juuh, monista tutkimuksista lukenut, että tipaton tammikuu oikeesti rasittaa elimistöä paljon pahemmin kuin tasainen hallittu alkoholinkäyttö. maksakin alkaa parantumaan alkoholioireista vasta 6 viikon dokailemattomuuden jälkeen, joten yksi tipaton kuukausi voi auttaa korkeintaan taloudellista tilannetta. itse olen saanut sen kuvan, että tipaton tammikuu on alkoholistien tapa osoittaa, ettei heillä (muka) olisi alkoholiongelmaa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Takyon

Posts: 2,945

#788 • • Takyon Möwkö

plink, 20.1.2009 22:29:
itse olen saanut sen kuvan, että tipaton tammikuu on alkoholistien tapa osoittaa, ettei heillä (muka) olisi alkoholiongelmaa.



Toi muuten on aika osuvasti sanottu.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

twitch

Posts: 6

#789 • • twitch Totuuden etsijä
Samaa mieltä olen muiden kanssa, tipaton tammikuu on aikas turha.
Kuukausi ollaan ilman ja sit kuitenki sama meno jatkuu helmikuussa.
Tietysti sit helmikuun ekalla ryyppyreissulla otetaan tammikuunkin puolesta.

Tasaisesti ja kohtuudella ympäri vuoden.
gerry

Posts: 979

#790 • • Edited gerry
Huvittava lukea kun porukkaa yirttää itselleen sekä muille perustella miks ei pidä tipatonta tammikuuta...

Okei, olkoon se tipaton tammikuu alkoholistien tapa osoittaa et pystyvät olemaan edes kuukauten ilman alkoholia. Mutta näköjään jotkut eivät pysty olemaan edes sitä kuukautta ilman vaan keksivät toinen toisia hienomppia tekosyitä dogata 12 kuukautta vuodessa joka ikinen viikonloppu vedoten loiventavaan dogaamiseen elimistön kannalta (JOKA muuten on alkoholistin riippuvuuden merkki;)

--
by B.C.S

Katzcu

Posts: 215

#792 • • Katzcu
No mä en ole ikinä juonut edes kovin paljoa useana päivänä/viikonloppuna putkeen, joten alkoholinkäyttö on aina ollut suht hillittyä ja kohtuullista. Joten en oo tipatonta viettänyt siksi, että olisi pakko antaa elimistön levätä, vaan lähinnä siks, että se on hyvä tekosyy olla ottamatta sitä yhtäkään jos nyt jotain kissanristiäisiä tulee. Mutta tota mäkään en ymmärrä, että hyvitellään tipattomalla tammikuulla sitten koko vuoden ryyppyrällästys.

Muikku, 21.1.2009 10:56:
Syyttäkää äitiä :Å

Niin ja raskaan olevat, tehkää lapselle palvelus: syökää terveellisesti ja olkaa juomatta, ei edes lasillista

http://tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=3640



Olen täydellisen samaa mieltä. Jos pitää paksuksi tulla, niin sillä muksulla on enempi ku oikeus olla altistumatta edes yhelle röökille tai sille siiderille/kaljalle, puhumattakaan muista aineista. Jos ei lastaan rakasta sen vertaa, että vois olla dokaamatta ja polttamatta raskaus- ja imetysaikaa, ei mun mielestä sitä lasta ansaitse. Lapsi on maailman paras syy lopettaa päihteiden käyttö ja muu idiotismi.

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Kolera

Posts: 4,256

#793 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Eipä tää kuukaus kyl oo vaikee ollu, mut eipä tästä mitään hyötyjä oo huomannu myöskää. Ehkä toi elintaso tippuis helpommin pois, kun tätä nyt muutenki jatkaa maaliskuun loppuun saakka. Saa nähä mimmonen kankkunen iskee sit ekojen lärvien jälkee.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ETJ

Posts: 1,229

#794 • • ETJ Failed specimen
Juu ei ole edes tehnyt tiukkaa. Vähän on kyllä välillä jääkaappia raottaessa tehnyt mieli ottaa bisseä, ku niitä siellä kuitenkin puolkeissiä on. Sen siitä saa, ku lainaa autoa kaverille :C
terraluna

Posts: 1,270

#795 • • terraluna Agentti
Tuntuu et tipattomalle ryhdytään usein vain siks, et se voitas rikkoo mahdollisimman näyttävästi. "Ei prkl, taas tuli otettuu.."

Oma kämppis teki aika komeet ku toissaviikonloppuna lauantai-iltana se vielä uhos ku tarjosin bissee olevansa tipattomal. Näin sen sit 02 maissa Redrumiin jonottaes viilettävän keskustan suuntaan ja aattelin et nyt lipsu. Sunnuntaiaamuna olikin mukava herätä kun pojat laulaa karaokee Raybanit silmillä :D

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Individual

Posts: 10,942

#797 • • Individual HYPNO!
Viime vuonna tuli kaksi kertaa vietettyä tällainen maaginen n. kuukauden alkoholiton jakso, mutta kyllähän se niinkin on, että aika hukkaan toi tipaton ihmisillä menee, jos ei pysty omaa keitottamistaan tarkastelemaan kokonaisuutena. Eli jos tuntuu siltä, että nyt vaatis hetkeksi täysstopin, niin ei siinä ongelmanratkaisussa yksi tipaton kuukausi auta mitään, ellei sinä aikana tai sen pohjalta pysty tekemään kauaskantoisempia ratkaisuja omissa päihdetottumuksissaan. Eli sen tipattoman aikana esim. etsii uusia harrasteita, joiden parissa sitten viihtyisi myöhemminkin sen sijaan, että on taas sen tutun baarin nurkkapöydässä parantamassa maailmaa.
Euphoria

Posts: 542

#798 • • Euphoria 4 everyone
Turha, ku joulukuusi ilman neulasia:P
RiD

Posts: 2,817

#799 • • RiD Nukemi
Alkoholia voi olla ilman hauskaakin!

Tipaton/vähäalkoholinen alkuvuosi meni ihan reisille taas moneen otteeseen. Jos taas perinteikkäästi viettelis sitte tipatonta maaliskuuta niinku 2 edellisenä vuotenakin.

--
*super* *possu*

peikkolapsi

Posts: 1,180

#800 • • peikkolapsi miisa the maskotti
semitipaton;
juomingeille 31.pvä eli hilkulle menee.
en varsinaisesti päättäny, että olen tipattomalla. on tässä vaan ollu joka vkonloppu töitä ja loppuvuonna tuli kyllä otettua ihan riittämiin. sama ens kuun alkuun tulee heti viikon sisään neljä rymyreissua.
ajattelin tän kuun sillain, et jos ny jotain varteenotettavaa tulee, ni sit mennään... jos ei ni mitä suotta. ja ei tullut mitään ottamisen aihetta. *hellokitty*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla