Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 70,031 views

Kate

#441 • • Kate
Oikein hauskaa oli ja tanssittua tuli niin, että jalat vieläkin kipeet*hihu*
Porukkaa oli vähän, mutta ei se menoa haitannut, olipahan tilaa tanssahdella...

Kiitos järjestäjille hyvistä ja hauskoista pileistä piiiitkästä aikaa*iloinen*

P.S Hinta vois olla vähemmän suolainen ens kerralla*hihu*
cheat

#442 • • cheat
Herääpä taas kysymys että minkä takia jengi käy bileissä, kun kommentit on laatua ”bisse liian kallista, tultiin vasta kahdelta ja sit ei aatu mitä haluttiin, trapetsitytsy olis voinu tehtä jotain muutakin kun keinua...” vittu hajotkaa nyt ihan oikeesti.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Orfeus

#443 • • Orfeus
Olipas kemut! Pääareenan valotsydeemit oli näyttävät ja äänentoisto kuulosti hyvältä!
Yllättävän hyvää matskuu tuli britti pojilta ja yllätyin postitiivisesti kaikkiin setteihin*joo*

Illasta teki loistavan hyvä seura joten kiitos kaikille kamuille ja kiitos etenkin loistavista lahnailu etkoista*joo*

Aamu jatkoilla oli mageet decot ja fiilis katossa...mee likes*plur*
P.S. toi aleksin tapaus kyl sukkaa*dissaa* ja se et piiska luokiteltiin lyömä aseeks ja pyydettiin toimittaan autolle/narikkaan*lmao*
#444 • • niomic Guest

cheat:
Herääpä taas kysymys että minkä takia jengi käy bileissä, kun kommentit on laatua ”bisse liian kallista, tultiin vasta kahdelta ja sit ei aatu mitä haluttiin, trapetsitytsy olis voinu tehtä jotain muutakin kun keinua...” vittu hajotkaa nyt ihan oikeesti.

cheat, kyl bileis jotain vikaa pitää olla kun tulee tämmöstä palautetta, yleensähän porukka on yberplur'o'kram'o'nus

Se on eri asia et miten eri ihmiset ilmaisee ja näkee bileiden puutteet =/
sapeli

#445 • • sapeli jokukukamikä?

alek száhala:
Enemmän koiria ja vaikka jotai testejä kun tommosta vitun syyttelyä ”joo kyl nyt oot liikkunu vähän epäilyttävästi täällä ja on noi pupillitkin vähän isot.. mennääs tonne alas ja riisutaan vaatteet ja sit pengotaan laukku ja pistetään vähän tavaroita paskaks siinä sivussa ja todetaan että oho ei tällä ollukaan mitään ja ei ne pupillit ollukaan isot..”

Juu, tätä tais käydä aika monellekin - eikä todennäköisesti keltään edes löytynyt mitään. Minkäs sille mahdat kun tykkää trancesta (tai käy ulkona moikkaamassa kavereita tai käy haukkaamassa raitista ilmaa) ja sitten on kavereita toisella puolella ja niitäkin haluaa nähdä... Tai jos haluaa vähän alkomaholia (mitä ei pannuhallista saanut, kuin ei myöskään esim. batteryä).

Tosin enemmän mua ne koirat olis häirinnyt (säikky allergikko), joten samapa tuo. Mutta täällä on nyt ainakin kolme sanonut joutuneensa tarkastukseen, ja varmasti ainakin kymmenen kertaa enemmän joutui mutta ei postittele täällä.

Ja sit geneerisestä valittelusta: se on turha vetää keskusteluun mukaan ulkomaiden bileiden hintoja, koska eiköhän meistä suurin osa vertaa Trinityjä muihin Suomessa pidettäviin klubeihin... Itse en ole koskaan valittanut ettei isoja bileitä olis (niitähän on melkein kerran kuussa!), mutta todellakaan meno ei ollut (IMO) 4x kovempaa ja hienompaa kuin normaaleissa 5e klubeissa. Ehkä 2x hienompaa, mutta kuten sanottu, hinta tuntui tarjontaan nähden aika korkealta.

Silti täydet kiitokset kaikille järjestäjille (toivottavasti ette jääneet pahasti miinukselle), mutta näyttää siltä että Suomen klubbaajat on enemmän kotonaan pienemmissä klubeissa joissa on ehkä yksi ulkomaalainen julkkis-DJ kerrallaan (ja onhan ne meidän omatkin DJ:t tosi hyviä). Minä itse olen ainakin pihi, muista en osaa sanoa. *hihu*

(Ja vielä loppukommentti: yks iso osatekijä on yleensä hyvät kaverit mitä aina näkee näissä bileissä, ja niitä on yhtälailla niissä pienemmissäkin. )

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nemes

#446 • • Nemes Balearium
oli kyl tosi kivat bileet ja musiikki annista pidin pää areenalla... ainut mikä bileissä häiritti oli et kokoajan ne järejestymiehet kyyläs...
blender

#447 • • blender Arcade | KAIKU

niomic:
---
cheat:

---

cheat, kyl bileis jotain vikaa pitää olla kun tulee tämmöstä palautetta, yleensähän porukka on yberplur'o'kram'o'nus

Se on eri asia et miten eri ihmiset ilmaisee ja näkee bileiden puutteet =/

hmm... en oo itse ollu paikalla mutta monen suusta on tullut se korkea ennakkoluulo...

eli uskoisin että kun odotukset on niin vit*n korkealla niin sitte tuntuu pahalta vaikka bileet olisikin hyvät...
NextAce

#448 • • NextAce Alienated

climate:
---
NextAce:
Tapahtuipa kaverilleni, järkkärit vei naaman perusteella sinne alas ja riisuunnutti alasti ja otti kaikki tiedot ylös. Vittu mitä toimintaa taas*dissaa*

---

Eikös tälläisessä tapauksessa tarkastuksen kohde voi kieltäytyä k.o. ilosta ja pyytää paikalle lisävahvistuksia? En mä perkele rupee ainakaan riisuuntumaan vaikka mikä horsti käskis. Kun ei oo näyttöä, niin ei saa suorittaa tollasta - näin MUTU-tuntumalta? :-D

Kai noi poliisit sai siitä jonkinasteista tyydytystä.

--
-Alienation-

-----

sapeli

#449 • • sapeli jokukukamikä?

climate:
Kun ei oo näyttöä, niin ei saa suorittaa tollasta - näin MUTU-tuntumalta? :-D

No kyllähän ne kovasti selitti että ”järjestyksenvalvojat on raportoinu että sä oot käyttäytyny oudosti - ja miks sä oot rampannu tota väliä niin usein?”... Onhan toikin jonkinlainen näyttö - 'reasonable doubt'? Kuka tietää.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dancer

#450 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Trinity yllätti kyllä ihan positiivisesti meikäläisen, sil oli hieman epäilyksiä lähtiis, mut ne kyllä karisi paikalle päästesssä*joo* Musiikki oli suurimmaksi osaksi ihan minun makuun päälavalla ja tanssittua tulikin taas jonkin verran. Guffyn setistä tuli missattua hieman lepäillessä ja kavereille seuraa pitäessä. BK:n setti taas ei ollut oikein minun makuun sopivaa musiikkia, vaikka silloinkin tuli heiluttua tanssilattialla. Callyn & Juicen setti oli hauskaa tanssittavaa ja eturivissä tanssineen yllätti iloisesti jaellut ilmaislevyt, jonka kyseinenkin henkilö sattui saamaan setin loputtua*nauru*

Muuta huonoa oikeastaan tapahtumassa en omalta osaltani kokenut kun sen ettei vettä todella saanut viedä tanssilattialle enää myöhemmin illasta. Kun tanssii innokkaasti, niin janohan siinä tulee. Jossain välissä oli sitten vaan jätettävä tanssiminen kesken ja lähdettävä tankkaamaan vettä toiselle puolelle, että jaksaisi jatkaa tanssimista. Muuten paikat oli kyllä järjestetty ihan kivasti ja lava+valot oli kivat samoin kuin esitanssijat.

Pahoitteluni kaikille niille joittenka varpaat muusasin tai muuten tönin innokkaasti hyppiessäni.

--
Lebe nicht am Morgen!!!

Nemes

#451 • • Nemes Balearium

sapeli:
---
climate:
Kun ei oo näyttöä, niin ei saa suorittaa tollasta - näin MUTU-tuntumalta? :-D

---

No kyllähän ne kovasti selitti että ”järjestyksenvalvojat on raportoinu että sä oot käyttäytyny oudosti - ja miks sä oot rampannu tota väliä niin usein?”... Onhan toikin jonkinlainen näyttö - 'reasonable doubt'? Kuka tietää.

tai sattuu vaan oleen paljo tuttuja ja juttelee kaikkien kans niin kai ne luulee et on hirvee diilaan ;)
BUTCHER-KK

#452 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
HUH! *hikoil*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

lumen

#453 • • lumen lumelääke

cheat:

touché! naulan kantaan! hyvä cheat! *joo*

bileet oli aiwan loistawat! *jiihaa*

nimimerkillä:
klo 20 paikalle saapunut *vink*

[muokattu 21.6.2004 13:45]

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Nemes

#454 • • Nemes Balearium

lumen:
---
cheat:

---

touché! naulan kantaan! hyvä cheat! *joo*

bileet oli aiwan loistawat! *jiihaa*

nimimerkillä:
klo 20 paikalle saapunut *vink*

[muokattu 21.6.2004 13:45]

tätä samaa kans ihmetelly... ja tää ihmisten tuleminen bileisiin niin myöhään on myös vittumaista dj:iille jotka soittaa alkuillasta...
Kanifarmari

#455 • • Kanifarmari
Fiilis oli katossa, kun pääsin bileisiin! Oli ihanaa nähdä pitkästä aikaa joitain tiettyjä henkilöitä*hymy* Pääsali oli upea*aplodit* Mutta sitten kaikki meni vituiksi järjestäjistä riippumattomista syistä*eiei* Ja vituttanu monta päivää jo*eiei* Ja bileistä jäi vain vitutus päähän. Mupsu*sydän* halusi aikasin nukkumaan, joten en kuullut edes Wertin settiä, mutta eipä sinänsä haittaa, koska setti olisi kestänyt vain kolmen biisin verran*jiihaa**dissaa*
OverDose

#456 • • OverDose Team Emmätajuu
Meikäläinen diggas kyl hipoista *sydän*

Moni on tuntunut valittavan securityn käytöstä bileissä. Itte en ainakaan mitään simputusta osakseni saanut vaikka ravasinkin jatkuvasti narikan ja baaritiskin ja bileareena väliä. Pupillitkaan ei varmaan olleet ihan normaalit enää loppuillasta. (johtui ihan muista kuin huumehista shiish *nauru*)

Niin, enemmän olisi kyllä väkeä voinut olla. Tuntui kyllä ikävältä katsoa kun hyvät bileet pauhas ”osittain hukkaan”. Voi siis teitä jotka ette pihiyttänne saapuneet paikalle. *släp*

Valot olivat top 5 koskaan näkemäni ja esitanssijat mukavasti nostattamassa tunnelmaa *hali* m.gee & Tikru *hali*

--
Once Upon a Time...

Hyzenthlay

#457 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oli kyl loistavat bileet *plur* Mun mielestä väkeä oli just sopivasti, enkä edes ajatellut, että nää bileet vetäisi koko kaapelitehtaan täyteen, 2500-3000 ihmistä kun on aika paljon...

Cally & juice oli todellakin mun makuun, ja siitä on kyllä vähän aikaa kun on viimeksi tollaista kuullut *jiihaa* trance areenalla käväisin vain alkuillasta nopeasti, joten pääosa illasta tuli vietettyä merikaapelihallissa. Valot oli hienot! Tosin myös minä jäin odottamaan, että se keinutyttö olisi tehnyt jotain temppuja *ding*

Tarttuipa ihana chillilevykin mukaan *sydän* ja oli kiva tutustua taas uusiin ihmisiin :)

edit: tuli mieleen, että olikohan vähän ylireagointia pistää ambulanssi päivystämään oven eteen? *ding*

[muokattu 21.6.2004 14:20]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Maihku

#458 • • Maihku neiti hankala
mulla oli oikein hauskaa,vaikkakin loppuillasta aloin olee hyvässä*känni*.Ihanan paljon tuttuja ja uusiakin tuttuja oli*sydän*eipä oikeen mitään valittamista bileistä jäänyt*hymy*hyvää musiikkia ja ihania ihmisiä*joo*
#459 • • pia^^ Guest
Oli kyll aiva ihanat bileet. Uusiin ihmisii tutustu nii paljo et on pakko pyytää anteeks jos en kaikkien nimii muista *nauru* . Paikalla oli myös ja vanhoja kamuja ja niihin oli kiva törmätä *joo* . En näin jälkikätee keksi oikee mitää kauheen negatiivist asiaa pileist. Tietty porukkaa ois voinnu olla enemmä paikalla.
Steven Hoaks

#460 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ennustukseni kävi toteen, että näitä bileitä hehkutettiin aivan liian paljon syyttä! Chill puoli oli melko vaisu ja Trance puoli lähinnä naurettava...

Näin entisenä polkka Dj:nä sanon että BK jäi mun osalta melko vaisuksi esiinyjäksi. Miksaus oli melko ala-arvoista eikä minkäänlaista kikkailua näkynyt/kuulunut... Samanlaista polkka settiä olisi voinut kuulla monelta nettiradio kanavalta.

Vaikka kavereita oli enemmän kun tarpeeksi paikalla ja uusi kamerakin hankittu, niin oli jatkuvasti ärsyttävä tekemisen puutteen olo...

Ainoana plussana oli varmasti känniläiset/sekavat kaverit ja melko upeet pääareenan valot.

Osa negatiivisestä palautteesta taitaa mennä kyllä erittäin voimakkaan päänsäryn piikkiin, joka alkoi bileissä jo klo23:n aikaan eikä loppunut vielä seuraavana päivänäkään *poks*

Älkää viitsikö heti hyökätä kimppuuni kynsin ja hampain koska tämähän on vain minun mielipiteeni *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?