Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 70,715 views

Sinza

#242 • • Sinza
Nyt viime tingassa vahvistui tänne lähtö *iloinen**aplodit*! Vieläköhän Rouzasta saisi tänään ennakkolippuja *justjoo*?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Steven Hoaks

#243 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ohhoh... Tulevat tapahtumat topikki ja yli 13sivua.

En haluaisi pilata tunnelmaa mutta joillakin taitaa olla liian suuret odotukset *justjoo*

Mulla oli samanlainen *jeePLURjahuuIHANAA* Fiilis ennen E10V bileitä ja bileet meni jo jonottaessa penkin alle kun odotin niin paljon.

Siitä asti olen odottanut aina pahinta niin bileet varmasti onnistuu *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

blender

#244 • • blender Arcade | KAIKU

Steven Hoaks:

En haluaisi pilata tunnelmaa mutta joillakin taitaa olla liian suuret odotukset *justjoo*

Mulla oli samanlainen *jeePLURjahuuIHANAA* Fiilis ennen E10V bileitä ja bileet meni jo jonottaessa penkin alle kun odotin niin paljon.

hehe kaikkii paskoo housuihin siin ovel jo *nauru*

nooh ainakin paikan puolesta tällä luulis olevan hyvät edellytykset hienoihi bileisii ( + tietenki line upit)
Individual

#245 • • Individual HYPNO!

blender:
---
Steven Hoaks:

---

hehe kaikkii paskoo housuihin siin ovel jo *nauru*

Toivottavasti eivät nyt sentään... *nauru*
Edit: Oliskohan tulpat viisas veto ottaa mukaan? MITÄH....*nauru*

[muokattu 18.6.2004 14:23]
UnityF

#246 • • UnityF joo just se

Sinza:
Nyt viime tingassa vahvistui tänne lähtö *iloinen**aplodit*! Vieläköhän Rouzasta saisi tänään ennakkolippuja *justjoo*?

kannattaa käydä kysymässä ainakin pari mun lahtelaista kaverii on mun mielestä tänään hankkimassa lippuu sieltä.. *hymy*
UnityF

#247 • • UnityF joo just se

Individual:

Edit: Oliskohan tulpat viisas veto ottaa mukaan? MITÄH....*nauru*

mä ajattelin ottaa mukaan.. ei ne paljon siel taskussa kummiskaan paina jos tuntuu sitlä että niitä ei tarvii... lisa lashesin keikalla musiikki oli niin lujalla että nyt on opin jotain.. eihän siihen menny kuin 4 vuotta et tajus kuulo on tärkee asia.. ei ollu kivaa kun mun korvat soi ekaa kertaa elämäni aikana .. ja ne soi pari päivää..*uuh*
Kävelevä katastrofi

#248 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Joo sama juttu 1 pv lissun keikan jälkee mulla soi korvissa, ekaa kertaa ja se oli hirveetä!!!Taidan alkaa harkita tulppien käyttöä*hih*
mut jee huomenna ne sitten vihdoinkin on!!!*sydän*

[muokattu 18.6.2004 14:41]

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Steven Hoaks

#249 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Heh... Ette varmaan oo ollut Nessin Valomiehenä *pahis* Sen jälkeen ei soi korvissa vaan ei kuule pariin päivään yhtään mitään... Kumpi on parempi *justjoo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sinza

#250 • • Sinza

UnityF:
kannattaa käydä kysymässä ainakin pari mun lahtelaista kaverii on mun mielestä tänään hankkimassa lippuu sieltä.. *hymy*

Ok, thanks *iloinen*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

-xx-

#251 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

blender:
nooh ainakin paikan puolesta tällä luulis olevan hyvät edellytykset hienoihi bileisii ( + tietenki line upit)

Todellakin! puitteet ja laitteet on kunnossa, siellä tulee näyttämään ja kuulostamaan hyvältä ISOSSA mittakaavassa *aplodit*

Tietysti on aina jokaisen omasta fiiliksestä ja kunnosta kiinni miten bileissä viihtyy,
Kaapelilta ainakin löytyy paljon bileporukkaa yhden katon alta *joo*
Kaik yhes koos nauttimaan jostain mitä tämä maa ei ole ennen kuullut tahi nähnyt *jiihaa*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Vexe

#252 • • Vexe

Sinza:

On lippuja. Kävin hakemassa omani 5min sitten.
sapeli

#254 • • sapeli jokukukamikä?
Hei nyt joku joka tietää: onko ne liput ovelta 20e vai 25e, ja jos näin, onko ennakko tuo 20e? Hesarin Nyt-liitteessä lukee 25e, ja ikävä sanoa mutta Klubituksen tiedoissa on ollut useasti just tälläisiä pikkuvirheitä... Ja jos ennakko on 5e halvempi niin ehdinkö vielä tänään Streetbeatiin?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-xx-

#255 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
liput on 20 euroa ennakkoon (+ booking fee 1 ege ainakin streetissä),
25 euroa ovelta

Ja tänään ehtii ja kannattaa hommata oma kappale :)

edit: ja joku kerkes ensin ja muisti streetin booking feen *hih*

[muokattu 18.6.2004 15:39]

--
kiitos ja anteeksi ^^

sapeli

#257 • • sapeli jokukukamikä?
Plääh... Ois se kasiin auki, mut mun pitäis maksaa 1.70e että pääsee keskustaan, joten loppujen lopuks säästöä ei kertyis kuin pari hassua euroa... *igor* Paitsi, oishan mulla muutakin asiaa keskustassa. Taidanpa sittenkin lähteä.

Kiitos tiedoista! (Ja toivon että näitä korjailtaisiin silloin tällöin tuonne kalenteriinkin... nää voi olla ikäviä tunnelmanpilaajia joillekin...)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-xx-

#258 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Street Beat näyttäisi olevan auki seuraavasti:
Mondays to Fridays 10.00 - 20.00
Saturdays 11.00 - 17.00

Lippuja saa myös Honestystä, joka ilmoittaa aukioloajoikseen:
ma-pe 11-19, la 11-16

[muokattu 18.6.2004 15:40]

--
kiitos ja anteeksi ^^

UnityF

#259 • • UnityF joo just se

eewol:
Ite kävin just hakeen.. On niit viel!

ihanaa... *jiihaa* siellä nähään... *hymy*
Rocca

#260 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
toivottavasti se bussi nyt onnistuu...tai jotain eip oo viel ainakaan tullu kieleteistä vastausta *aplodit*...mut olis sit kans kiva saada ajat koska lähetään ja silleen *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!