Trinity 19.6.2004 @ Helsinki

587 posts, 30 pages, 70,978 views

MaSari

#221 • • MaSari space jammer
oij, YLIHUOMENNA!!!! En ole niin pitkään aikaan ollu bileissä, saatika stten hardibileissä, tai kenties isoissa bileissä et kohta iskee puutostauti *igor* Oon tosissaan niin onnellinen et pääsee taas tamppatamppa! *iloinen*

Onks kellää hajuu kuinka iso kapasiteetti tolla on? Paljonko mahtuu sisään?

[muokattu 17.6.2004 13:15]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Pablo

#222 • • Pablo

MaSari:
oij, YLIHUOMENNA!!!! En ole niin pitkään aikaan ollu bileissä, saatika stten hardibileissä, tai kenties isoissa bileissä et kohta iskee puutostauti *igor* Oon tosissaan niin onnellinen et pääsee taas tamppatamppa! *iloinen*

[muokattu 17.6.2004 13:15]

Kuulin olevan kapasiteettia niin paljon että ovella myydään kyllä kaikille halukkaille lippuja - ne ei siis lopu kesken. En tiedä sitä että paljonko sinne sitten tosiasiassa mahtuu...
Jusuplussa

#223 • • Jusuplussa UG-///

MaSari:

vitusti *iloinen* ..kaipa tonne nyt 2500-3000 menee(?)
Pablo

#224 • • Pablo

yusu:
---
MaSari:

---

Sellainen käsitys mullakin on asiasta! *vink*
#225 • • ALIEN Guest

Pablo:
---
yusu:
---
MaSari:

---

---

Sellainen käsitys mullakin on asiasta! *vink*

kyl Labyrinth - Gatecrasheriin meni muistaakseni 4000.... vai oliko se nyt se laby 2001.. *ding*

[muokattu 17.6.2004 13:29]
itis

#226 • • itis Morning Star
Valoshow... joo enempi valoja ku pienessä kylässä... vähän isommassakin, uvta stroboja isoja lasereita, shokkeja, ...jne valot taitaa olla sellaset ettei katsomista ainakaan puutu.... saattaa olla et jengin pään päällä lentelee kans jotain pikku ylläreitä jotka toivottavasti aiheuttaa ihmettelyä. Tulos olis ainakin muutama temppu mitä en ole kuullut et olis suomessa kukaan koskaan aikaisemmin edes yrittänyt bileissä. Jää nähtäväksi miten onnistuu. Monivärilaserin pitäs olla tääl kans

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Individual

#227 • • Individual HYPNO!

Itis:
saattaa olla et jengin pään päällä lentelee kans jotain pikku ylläreitä jotka toivottavasti aiheuttaa ihmettelyä. Tulos olis ainakin muutama temppu mitä en ole kuullut et olis suomessa kukaan koskaan aikaisemmin edes yrittänyt bileissä. Jää nähtäväksi miten onnistuu.

Näin yleisön kannalta olisi varmaan ihan kiva, että jos pään yläpuolella lentelee jotain, niin temppu mieluummin onnistuu kuin epäonnistuu, mutta tottakai kaikkea kannattaa kokeilla.
itis

#228 • • itis Morning Star

Individual:
---
Itis:
saattaa olla et jengin pään päällä lentelee kans jotain pikku ylläreitä jotka toivottavasti aiheuttaa ihmettelyä. Tulos olis ainakin muutama temppu mitä en ole kuullut et olis suomessa kukaan koskaan aikaisemmin edes yrittänyt bileissä. Jää nähtäväksi miten onnistuu.

---

Näin yleisön kannalta olisi varmaan ihan kiva, että jos pään yläpuolella lentelee jotain, niin temppu mieluummin onnistuu kuin epäonnistuu, mutta tottakai kaikkea kannattaa kokeilla.

*joo* mä luulen et se olis kiva. Eipä tullut mieleen ajatella sitä tuolta kantilta *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

#229 • • pia^^ Guest
Joo taidan ryöstää pankin että paikalle pääsen *nauru*, on sen verra tiukka rahatillanne... paikalle yritän päästä silti *jiihaa*
Zwek

#230 • • Zwek
<mainos>

Mun uusi trancemiksaus 'Kurvi' tulee tapahtumaan myyntiin. Levyllä on 11 biisiä ja pituutta hieman yli 68 minuuttia. Levyn voi bongata Trinity-kojusta tai tulla vetää mua hihasta.

Hintaa 5

</mainos>
KaveriTavara

#231 • • KaveriTavara pyryharakka
ei enää kauaaa *jiihaa*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Trinity

#232 • • Trinity
Ikävä kyllä dösäkyytejä ei saatu järjestettyä Lahdesta. Liian vähän ilmottautuneita.

Very sorry. Toivottavasti pääsette silti paikalle =)
hallucinogen

#234 • • hallucinogen Edain

trolli:
Huomenna!*aplodit**kuolaa**jiihaa**piis*

Tosiaankin *iloinen* Huomenna rytisee niin perkeleesti ja vaiks nykyään toi tanssiminen on ollu vähän laiskanlaista niin taitaa olla silleen et huomenna tää poika on lattialla kun guffy alottaaa ja lähtee pois kun BK lopettaa *plur* tosin pakko sitä hyvää crowmooriä käydä tempaseen muutamat tuopit ettei nestevajaus pääse yllättämään *hih*

--
pikku-*possu*

Individual

#235 • • Individual HYPNO!

hallucinogen:
---
trolli:

---

Tosiaankin *iloinen* Huomenna rytisee niin perkeleesti ja vaiks nykyään toi tanssiminen on ollu vähän laiskanlaista niin taitaa olla silleen et huomenna tää poika on lattialla kun guffy alottaaa ja lähtee pois kun BK lopettaa *plur* tosin pakko sitä hyvää crowmooriä käydä tempaseen muutamat tuopit ettei nestevajaus pääse yllättämään *hih*

Sounds like a plan*aplodit**juonittel*
JustinSan

#236 • • JustinSan Nullius in verba
Mua alkaa vähän pelottaa, liikaa hypetystä *hikoil*
Saas nähä miten selviin huomiseen, yleensä aina kun on jotain isompaa ja fiinimpää bilettä tiedossa, onnistun hankkimaan itselleni jonkin fyysisen debilitaation tunnelmaa pilaamaan *nauru*
Mutjoo, huomen *jiihaa*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Saara

#237 • • Saara #2970
Huomenna.... perhosia vatsassa. Sama tunne kuin lapsena just edellisenä iltana ennen ku pääsi lintsille tjsp. *hymy* Jänskää!

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Hard House Lady

#238 • • Hard House Lady
Muistakaa kaikki jos vaan kynnelle pystytte kayda katsomassa TinTin setti! Jos mies soittaa samalla lailla kuin mita Lontoossa, niin luvassa on tosi hyvaa musaa!
Mizfir

#239 • • Mizfir pittuinen
*plur**sydän*

--
-Mannanen-

MaSari

#240 • • MaSari space jammer

Individual:
---
hallucinogen:
---
trolli:

---

---

Sounds like a plan*aplodit**juonittel*

Joo, joo, joo! Liityn tähän suunnitelmaan *iloinen* Mun pää halkee kohta kahtia kun ajoittain tuntuu siltä ettei millään_malta_odottaa.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*