The one and only Paul Oakenfold

96 posts, 5 pages, 13,493 views

Fentae

Posts: 186

#81 • • Fentae
Ähh... Tollanen pitäis järjestää Hartwall Arenassa! *joo**lmao*
Dalifemme

Posts: 1,629

#82 • • Dalifemme Dementia simplex

vaavu:
Miksi kaikki on niin varmoja että tämä on Hesarilla? Odotetaan nyt ihan kiltisti niitä virallisia tietoja, ennen kuin ruvetaan teilaamaan.



alex kunnari:
Hernan Cattaneo @ Helsinki Club

Hernan Cattaneo is doing a surprise gig at Club Colors after hours on Saturday, August 28th. Argentina's biggest dance export is throwing a lengthy set at Helsinki Club to nicely round off Colors' season opening party with Paul Oakenfold the previous evening.



Vaikuttais ainakin tämän mukaan et Hesarilla on? Go figure..

[muokattu 25.5.2004 19:16]
vaavu

Posts: 1,324

#83 • • vaavu vara-vana

dalifemme77:
---
alex kunnari:
Hernan Cattaneo @ Helsinki Club

Hernan Cattaneo is doing a surprise gig at Club Colors after hours on Saturday, August 28th. Argentina's biggest dance export is throwing a lengthy set at Helsinki Club to nicely round off Colors' season opening party with Paul Oakenfold the previous evening.
---
Vaikuttais ainakin tämän mukaan et Hesarilla on.



Niin, Hesarilla on after party seuraavana päivänä. Eihän tuossa speksata mitään siitä missä Oakie esiintyy.
DiamonDie

Posts: 676

#84 • • DiamonDie mediahippi

vaavu:
Miksi kaikki on niin varmoja että tämä on Hesarilla? Odotetaan nyt ihan kiltisti niitä virallisia tietoja, ennen kuin ruvetaan teilaamaan.





Club Colors @ Helsinki Club, Yliopistonkatu 12, Helsinki. Open 22 - 04, age limit 24.
Ultimate clubbing experience since 1998.

Next up for Colors is a very special evening with Paul Oakenfold on August 27th. Advance tickets are on sale exclusively from Street Beat from May 28th onwards.

patis

Posts: 1,158

#85 • • patis 10
Oli missä oli. Club Colors on minulle riittävä syy jättää tulematta.
Avatar
#86 • • Orza Guest

patis:
Oli missä oli. Club Colors on minulle riittävä syy jättää tulematta.



Mä oon ilmeisesti asunut liian kauan muilla planeetoilla, mut mitä vikaa Colorsissa on? Eikö se Hesari nyt ollutkaan ainoa huono puoli? *ding*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#87 • • Lost-Soul los pallos

alien:
---
patis:
Oli missä oli. Club Colors on minulle riittävä syy jättää tulematta.
---
Mä oon ilmeisesti asunut liian kauan muilla planeetoilla, mut mitä vikaa Colorsissa on? Eikö se Hesari nyt ollutkaan ainoa huono puoli? *ding*


Samaa itsekkin ihmettelen.. Ja ei se hesarikaan niin huono ole. Ihan hyvin kuului musiikit ihan perimmässäkin nurkassa, jossa oli loistavasti tilaa (tämä siis PvD:n käydessä). Siellä taidettiin tanssia Markin kanssa ihan fiiliksissä. Tietenkin onhan se kiva nähdä vähäsen sitä dj:tä, mut ainakin tunnelma on kokopaikassa katossa, jos vaan bilettäjät sen sallii.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#88 • • Orza Guest
Taitaa olla kyse paikan kapasiteetista ja sinne tungetusta väki määrästä, mikä on Colorsin oma idea(?) *täh*
patis

Posts: 1,158

#89 • • patis 10

alien:

Mä oon ilmeisesti asunut liian kauan muilla planeetoilla, mut mitä vikaa Colorsissa on? Eikö se Hesari nyt ollutkaan ainoa huono puoli? *ding*



Ihan yhtä paskaksi paikaksi kaapelitehdas muuttuu jos sinne ängetään 2xmaks.kapasitetti ihmisiä. Onko se sitten kaapelitehtaan vika?

Tiestoa olin Hesarilla kuuntelemassa ja saa kyllä aikamoinen ihme tapahtua ennenkuin seuraavaan Club Colors-tapahtumaan saavun.
Avatar
#90 • • Orza Guest

patis:
Ihan yhtä paskaksi paikaksi kaapelitehdas muuttuu jos sinne ängetään 2xmaks.kapasitetti ihmisiä. Onko se sitten kaapelitehtaan vika?

Tiestoa olin Hesarilla kuuntelemassa ja saa kyllä aikamoinen ihme tapahtua ennenkuin seuraavaan Club Colors-tapahtumaan saavun.



Yeps. Tätä mä vähän arvelinkin. Vois kyllä kieltämättä tiputtaa sitä lippujen määrää tai sit vain kylmästi siirtyä isompiin tiloihin. Mut mun kohdalla se ei vielä kuitenkaan riitä syyksi jättää Cattaneo:a ja Oakieta väliin *plur*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#91 • • Lost-Soul los pallos

patis:
Tiestoa olin Hesarilla kuuntelemassa ja saa kyllä aikamoinen ihme tapahtua ennenkuin seuraavaan Club Colors-tapahtumaan saavun.


Paul van Dyk:iä olin kuuntelemassa ja itselläni oli tilaa joka suuntaan täysin riittävästi (veikaten metri joka suuntaan, jos sitä yhtä olioo ei lasketa mukaan)
Jos osaa valita paikan, ni kyl sitä tilaa löytyy

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#92 • • Orza Guest

Lost-Soul:
---
patis:
Tiestoa olin Hesarilla kuuntelemassa ja saa kyllä aikamoinen ihme tapahtua ennenkuin seuraavaan Club Colors-tapahtumaan saavun.

---

Paul van Dyk:iä olin kuuntelemassa ja itselläni oli tilaa joka suuntaan täysin riittävästi (veikaten metri joka suuntaan, jos sitä yhtä olioo ei lasketa mukaan)
Jos osaa valita paikan, ni kyl sitä tilaa löytyy



Totta. Oikea asennoituminen ja hyvä paikka tietty auttaa. Mä vaikka seison paikallani, mikä kuulostaa tosin aika utopistiselta *hahjust*
hallucinogen

Posts: 8,190

#93 • • hallucinogen Edain

alien:
Yeps. Tätä mä vähän arvelinkin. Vois kyllä kieltämättä tiputtaa sitä lippujen määrää tai sit vain kylmästi siirtyä isompiin tiloihin. Mut mun kohdalla se ei vielä kuitenkaan riitä syyksi jättää Cattaneo:a ja Oakieta väliin *plur*


lippujen määrän tiputtaminen tuskin onnistuu ilman et hintaa nostettaisiin sopivassa suhteessa ja 25e arvoisen lipun nostaminen johonkin 30e tai yli on kyl aika riskii.
Jatkoille hesari sopii varmasti hyvin koska en usko et sitä 800 ihmistä enempää jaksaa jatkoille asti mutta toivon mukaan merikaapelihalli ois käytössä kun Oakie soittaa *hymy* Siitä lystistä maksaa 25e oikein mielellään.

[muokattu 26.5.2004 01:08]

--
pikku-*possu*

alex kunnari

Posts: 604

#94 • • alex kunnari
Club Colors presents Paul Oakenfold


Päätapahtuma:

Line up:
Paul Oakenfold
Alex Kunnari
Käpä

Paikka:Maestro
Kapasiteetti: 1250
Ikäraja: 18 v.
Ennakkoliput: Street Beat
Ennakkolippun hinta: 25
Aukiolo-aika: 21:00 - 04:00
Päivä: perjantai 27.8.2004

Bussi TRE-HKI-TRE
Juha / [email protected]
0400-466835
Hinta 35e, sisältää lipun päätapahtumaan.


Ammu-jatkot:

Line up:
Hernan Cattaneo
Jokke

Paikka:Helsinki Club
Päivä: lauantai aamu 28.8.2004
Ennakkoliput: Street Beat
Ennakkolippun hinta:
10 ennakkoon/ovelta (vain aamu tapahtumaan)
5 (Päätapahtuman lipun kanssa)
5 (Erick Morillon lippua vastaan vain ennakkoon Street Beatista)
Aukiolo-aika: 05:00 - 11:00

www.clubcolors.net

[muokattu 27.5.2004 06:42]
vaavu

Posts: 1,324

#95 • • vaavu vara-vana

alex kunnari:
Club Colors presents Paul Oakenfold

Paikka:Maestro
Kapasiteetti: 1250



Noniin, noniin. ;)

Mikä tila sopiikaan Oakielle paremmin kuin Maestro.
pyhimys

Posts: 622

#96 • • pyhimys

pyhimys:
Oakenfold on yliarvostettu sanon minä (eri mieltä saa olla) *igor*. Vaikuttaa aika ylimieliseltä ja ei kuitenkaan mikään erikoinen *eiei*



pyhimys:
Minulle on ihan sama, jos joku haluaa säilyttää illuusion jumalaisesta Oakiesta (en sano, että sinulla olisi tällainen kuva), mutta enpä ymmärrä mitä tuossakaan herrassa on niin erikoista. Voihan olla, että heittää hyvänkin keikan ja miksaa livenäkin hyvin, mutta jos nuo keikkasummat pyörii noissa arvelluissa summissa, niin on aika huono hinta/laatu suhde.



Nyt on pakko kuitata tähän : mitäs minä sanoin *muhaha*