96 posts, 5 pages, 14,178 views
vaavu:
Miksi kaikki on niin varmoja että tämä on Hesarilla? Odotetaan nyt ihan kiltisti niitä virallisia tietoja, ennen kuin ruvetaan teilaamaan.
alex kunnari:
Hernan Cattaneo @ Helsinki Club
Hernan Cattaneo is doing a surprise gig at Club Colors after hours on Saturday, August 28th. Argentina's biggest dance export is throwing a lengthy set at Helsinki Club to nicely round off Colors' season opening party with Paul Oakenfold the previous evening.
dalifemme77:
---
alex kunnari:
Hernan Cattaneo @ Helsinki Club
Hernan Cattaneo is doing a surprise gig at Club Colors after hours on Saturday, August 28th. Argentina's biggest dance export is throwing a lengthy set at Helsinki Club to nicely round off Colors' season opening party with Paul Oakenfold the previous evening.
---
Vaikuttais ainakin tämän mukaan et Hesarilla on.
vaavu:
Miksi kaikki on niin varmoja että tämä on Hesarilla? Odotetaan nyt ihan kiltisti niitä virallisia tietoja, ennen kuin ruvetaan teilaamaan.
Club Colors @ Helsinki Club, Yliopistonkatu 12, Helsinki. Open 22 - 04, age limit 24.
Ultimate clubbing experience since 1998.
Next up for Colors is a very special evening with Paul Oakenfold on August 27th. Advance tickets are on sale exclusively from Street Beat from May 28th onwards.
patis:
Oli missä oli. Club Colors on minulle riittävä syy jättää tulematta.
alien:
---
patis:
Oli missä oli. Club Colors on minulle riittävä syy jättää tulematta.
---
Mä oon ilmeisesti asunut liian kauan muilla planeetoilla, mut mitä vikaa Colorsissa on? Eikö se Hesari nyt ollutkaan ainoa huono puoli?
alien:
Mä oon ilmeisesti asunut liian kauan muilla planeetoilla, mut mitä vikaa Colorsissa on? Eikö se Hesari nyt ollutkaan ainoa huono puoli?
patis:
Ihan yhtä paskaksi paikaksi kaapelitehdas muuttuu jos sinne ängetään 2xmaks.kapasitetti ihmisiä. Onko se sitten kaapelitehtaan vika?
Tiestoa olin Hesarilla kuuntelemassa ja saa kyllä aikamoinen ihme tapahtua ennenkuin seuraavaan Club Colors-tapahtumaan saavun.
patis:
Tiestoa olin Hesarilla kuuntelemassa ja saa kyllä aikamoinen ihme tapahtua ennenkuin seuraavaan Club Colors-tapahtumaan saavun.
Lost-Soul:
---
patis:
---
Paul van Dyk:iä olin kuuntelemassa ja itselläni oli tilaa joka suuntaan täysin riittävästi (veikaten metri joka suuntaan, jos sitä yhtä olioo ei lasketa mukaan)
Jos osaa valita paikan, ni kyl sitä tilaa löytyy
alien:
Yeps. Tätä mä vähän arvelinkin. Vois kyllä kieltämättä tiputtaa sitä lippujen määrää tai sit vain kylmästi siirtyä isompiin tiloihin. Mut mun kohdalla se ei vielä kuitenkaan riitä syyksi jättää Cattaneo:a ja Oakieta väliin
pyhimys:
Oakenfold on yliarvostettu sanon minä (eri mieltä saa olla) . Vaikuttaa aika ylimieliseltä ja ei kuitenkaan mikään erikoinen
pyhimys:
Minulle on ihan sama, jos joku haluaa säilyttää illuusion jumalaisesta Oakiesta (en sano, että sinulla olisi tällainen kuva), mutta enpä ymmärrä mitä tuossakaan herrassa on niin erikoista. Voihan olla, että heittää hyvänkin keikan ja miksaa livenäkin hyvin, mutta jos nuo keikkasummat pyörii noissa arvelluissa summissa, niin on aika huono hinta/laatu suhde.