The one and only Paul Oakenfold

96 posts, 5 pages, 13,597 views

Tapi

Posts: 1,437

#21 • • Tapi Dreamstate
Mark:


Jeb, tiedetään, eikös ollu laserpointissaki joskus...?


Muistaakseni -99. Meitsin ekat bileet!
¡ Previous post about a year ago !
alex kunnari

Posts: 604

#22 • • alex kunnari
Paul Oakenfold to Helsinki

One of the most influential DJs of all time, Paul Oakenfold, is to play his first ever gig in Finland at Club Colors' autumn season opening party on August 27th. The official street date for advance tickets, available exclusively from Street Beat, is May 28th, although a very limited amount of tickets is already on sale for 25 euros at the Colors night with Erick Morillo @ Helsinki Club on May 16th. More details coming soon - watch this space!

http://www.streetbeat.ac/catalog/news.php
hallucinogen

Posts: 8,190

#23 • • hallucinogen Edain
Hesari kuuseen ja se pirun kaapeli käyttöön kun tällasia nimiä tulee *iloinen*

--
pikku-*possu*

ezzy

Posts: 8,060

#24 • • ezzy Droid-pappa
ei kyllä voi tajuta miten tollaisten nimien roudaaminen hesarille voi olla kannattavaa puuhaa *ding*

ei voi tukea, vaikka oakien kahdesti olen nähnyt livenä ja helvetin hyvän setin heitti molemmilla kerroilla, jopa goaa encorena :)

I <3 fluoro
Lost-Soul

Posts: 3,107

#25 • • Lost-Soul los pallos

ilarip:
taas näistä jauhetaan. tarkotus ei ole mitenkään dissata ketään jnejne. mutta montakohan vuotta noita pvd/oaki on jo odoteltu suomeen ?


pvd oli just suomessa, ni miks ei oakenfold... noh.. Toivossa on hyvä elää, mut tuskimpa se sieltä tänne tulee

edit:

alex kunnari
Paul Oakenfold to Helsinki

One of the most influential DJs of all time, Paul Oakenfold, is to play his first ever gig in Finland at Club Colors´ autumn season opening party on August 27th. The official street date for advance tickets, available exclusively from Street Beat, is May 28th, although a very limited amount of tickets is already on sale for 25 euros at the Colors night with Erick Morillo @ Helsinki Club on May 16th. More details coming soon - watch this space!


Uskon vasta sitten ku se siellä on.. Tosin paikka vois olla vähän parempi..

[muokattu 10.5.2004 00:09]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

hallucinogen

Posts: 8,190

#26 • • hallucinogen Edain
Perjantaina jengiä on varmasti sen verran liikkeellä et kaapeli ois tosi hyvä veto *iloinen* Ja kun ei toi Oakenfold nyt ihan joka kissanristiäisissä ainakaan täällä Suomessa soita *nauru*

--
pikku-*possu*

pyhimys

Posts: 622

#27 • • pyhimys
Oakenfold on yliarvostettu sanon minä (eri mieltä saa olla) *igor*. Vaikuttaa aika ylimieliseltä ja ei kuitenkaan mikään erikoinen *eiei*
Ozie

Posts: 1,389

#28 • • Ozie
Oho, aika pahan on pistäny Colorsilta *aplodit*
mniittymaki

Posts: 1,641

#29 • • mniittymaki
Tää on kyl pakko mennä tsekkaa :)

.m
Avatar
#30 • • kelasin Guest

alex kunnari:
Paul Oakenfold to Helsinki

One of the most influential DJs of all time, Paul Oakenfold, is to play his first ever gig in Finland at Club Colors' autumn season opening party on August 27th. The official street date for advance tickets, available exclusively from Street Beat, is May 28th, although a very limited amount of tickets is already on sale for 25 euros at the Colors night with Erick Morillo @ Helsinki Club on May 16th. More details coming soon - watch this space!

http://www.streetbeat.ac/catalog/news.php



ja just kun mun 20v. synttärit ois tosta 2 päivää eteenpäin *poks*
Jone

Posts: 8,258

#31 • • Jone Archibald Haddock
Sääli et mestana on Hesari ja järjestäjänä Colors. En voi tukea minäkään. :/
subu

Posts: 1,174

#33 • • subu Suski
Tää on nähtävä*jiihaa*!
Kannattaisin kans tota kaapelii mielummin ku hesarii ahtauden takii*igor*
Avatar
#34 • • Orza Guest
ehdoton pakko! *sydän* Hesari saa luvan kelvata ja setiltä odotan ihan vitusti!
Avatar
#35 • • Orza Guest

Avernian:
Hesarille en kyllä mene, vaikka (tai ehkä paremminkin jos) siellä on Oakenfold. Aivan liian pieni paikka päästäkseen tanssimaan kun on ihmisiä vetäjä DJ.



eli tanssi tulee ennen musiikkia *justjoo* mulle ainakin riittää pelkkä paikallaan seisominen, jos setti on sitä tasoa, mitä olen kuullut Oakielta vuosien varrelta.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#36 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no voi jeesus sentään *ding* hesari? miksei vaikka ale pub?

ps. kaapelia kannatetaan *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#37 • • Orza Guest

Hyzenthlay:
ps. kaapelia kannatetaan *piis*



vähintään! *joo*
patis

Posts: 1,158

#38 • • patis 10
Oakenfold = yes please
Hesari & Colors = no thanks
hrdkvr

Posts: 3,929

#39 • • hrdkvr KURGO
Dj Mauton:
Ens vuonna tosin tulee, ainakin jos herran sanaan on luottamista. Jutskailin tossa elokuussa äijän kaa ibitsalla...


Mä haluun nähdä sen päivän kun Oakie on Suomessa. Keikkapalkka taitaa olla aika mahdoton este äijän tulemiseen...


tais dj mauton olla oikeassa ja oakie sanansa mittainen, tosin olen pyhimyksen kanssa samaa mieltä että tämä kaveri se on kyllä kykyihinsänähden turhan ylipalkattu.. onhan se pätevä , mutta... äh *eiei*

--
-keep it hard-

TonySt

Posts: 4,166

#40 • • TonySt mediamoguli

hardikaveri:
Dj Mauton:
Ens vuonna tosin tulee, ainakin jos herran sanaan on luottamista. Jutskailin tossa elokuussa äijän kaa ibitsalla...


Mä haluun nähdä sen päivän kun Oakie on Suomessa. Keikkapalkka taitaa olla aika mahdoton este äijän tulemiseen...


tais dj mauton olla oikeassa ja oakie sanansa mittainen, tosin olen pyhimyksen kanssa samaa mieltä että tämä kaveri se on kyllä kykyihinsänähden turhan ylipalkattu.. onhan se pätevä , mutta... äh *eiei*



DJ Mauton on aina oikeassa *joo*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***