96 posts, 5 pages, 14,130 views
ei ole tulossa!! ainakaan tänä vuonna...
Ens vuonna tosin tulee, ainakin jos herran sanaan on luottamista. Jutskailin tossa elokuussa äijän kaa ibitsalla...
Dj Mauton:Ens vuonna tosin tulee, ainakin jos herran sanaan on luottamista. Jutskailin tossa elokuussa äijän kaa ibitsalla...
Mä haluun nähdä sen päivän kun Oakie on Suomessa. Keikkapalkka taitaa olla aika mahdoton este äijän tulemiseen...
Toivossa on tietty hyvä elää :)
Nojoo, enpä usko että Oakia saadaan Suomeen lähiaikoina, kun ei herra taida paljon Euroopassa (edes UK:ssa!) soitella. Pari kertaa oon "eksynyt" Oakin keikalle ja pienoisia pettymyksiä olleet. Eli PvD vaan kehiin!
-a-
-a-
Haha, tai sit ARMIN *nauraa* eivaan, Oakien setit ollu joo aika harvassa, ja muutenkin myös minä näkisin joko Arminin tai PvD:n täällä, mutta uskon sit ku näen..
-M
Noo joo totta toikin... Uskoisin että joku Trance Energy olisi muutenkin "suotuisampi" paikka kuulla kyseisiä herroja...
Mark:
-a-
Haha, tai sit ARMIN *nauraa* eivaan, Oakien setit ollu joo aika harvassa, ja muutenkin myös minä näkisin joko Arminin tai PvD:n täällä, mutta uskon sit ku näen..
-M
Arminhan on jo muutamaan otteeseen täällä vieraillutkin (Hype, Illusions ja Labyrinth). Tosin voisin kyllä herraa uudestaankin kuulla.
[muokattu 16.1.2003 13:02]