72 posts, 4 pages, 20,616 views
Täytyy sanoa että olen tuossa asiassa tosi paska..itse oletan ihmisten pitävän lupaukset mutta mitä omiini tulee..no jos en sit oo luotettava nii ainakin rehellinen..heh
...Niinpä. Ihmiset on täydellisen epätäydellisiä, kai. Ehkäpä se joka rikkoo lupauksen ei aavista, että asia oli tärkeä? Harva kuitenkaan haluaa loukata. Ihmiset vaan on toisinaan niin ajattelemattomia.
Kamalinta on jos menee lupaamaan jotain lapselle..ne ei sitten millään unohda että mitä niille on luvannut ja jos sen unohtaa niin sus siunakkoon mikä meteli siitä syntyy!! Iskee vastaan kyllä sellainen taistelurintama ja tahto että oksat pois..
Klubimaailmassa (siis järjestäjä- ja dj-porukassa) lupauksen pitäminen on lähinnä vitsi. Suoraan sanottuna kusetetaan, valehdellaan, syytetään muita, tehdään ohareita jne.
Suomessa olen itse törmännyt vain muutamaan klubijärjestäjään, joilla homma toimii niinkuin sen pitäisi, eli järjestelyt ovat kunnossa ja sovituista asioista pidetään kiinni. Myös järkyttävän paljon dj'tä, jotka peruvat keikkansa tuntia aikaisemmin "yllättävän sairastumisen" tai muun vastaavan takia. Syödään kuormasta vain oman edun tavoittelun nimissä. Tämä saattaa tietysti johtua siitä, että alalla on valtavasti aloittelevia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä miten tuollaiset asiat saattavat vaikuttaa muiden toimintaan.
Onneksi kyseiset tyypit oppii tunnistamaan joukosta.
ikävää jos/kun näin on