Lupauksen pitäminen: Korvaamatonta(?)

72 posts, 4 pages, 20,620 views

milla

#41 • • milla
mulle on lähes. ei pidä luvata jossei ole varma että voi pitää lupaustaan..

edit: typo

[muokattu 24.1.2003 15:32]
#42 • • imelä Guest
isälläni oli aina tapanaan luvata tähdetkin taivaalta, mitään en koskaan kuitenkaan saanut saanut. alitajunnassa varmaan itselleni kehittynyt pakollinen tarve pitää kiinni kaikesta. mulle pienimmätkin lupaukset on merkittäviä, ja jos joutuu perumaan esim sovitun tapaamisen jonkun ystävän kanssa, tuntuu pahalta, kuin puukottaisi toista selkään.
Germitbiili

#43 • • Germitbiili Ihmepoika
Lyhyesti ja ytimekkäästi voisi sanoa että pidä lupauksesi niin sinuun luotetaan.......mitä enemmän rikot lupauksiasi niin sitä vähemmän sinuun luotetaan!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

juice

#44 • • juice Team Sika
"härkää sarvista, miestä sanasta"
nöyrää, mutta menköön...
avb

#45 • • avb - Sylvester -
Minä en menisi lupaamaan mitään mitä en pusty pitämään.
Aika on opettanut olemaan rehellinen ja vastuuntuntoinen.
FreeFall

#46 • • FreeFall music addict
Enpä kauheesti lupaile mitään, ku oon laiska ja en välttämättä jaksa pitää mitättömiä lupauksia niin en tee niitä.
Jos tärkeämpi asia kyseessä ja oon luvannu hoitaa sen niin AINAKIN YRITYS on 100% mutta joskus sitten ei vaan voi mitää !!!*igor*
Tärkeille ihmisille tärkeät lupaukset on AINA pidettävä tai yrityksen pitää olla 100%!!!
*piis*

--
Lintuperspektiivi

Nadifa

#48 • • Nadifa
Kyllä. Luottamus on erittäin tärkeää. Usein rehellisyys voi kuitenkin pelastaa tilanteen, kun kuulee motiivit toiminnalle. Yksi petetty luottamus nollaa kymmenen pidettyä. Itse voi arvioida keneltä kannattaa edes odottaa lupausten pitoa ja kenellä ei loppupelissä ole niin väliä. Asiat tärkeys järjestykseen.
She

#49 • • She
ON! Tärkeintä!!*joo*
#50 • • emppu Guest
Lupauksia on tehty varmaa miljoonii. Tekijöinä niin minä kuin kaveritkin. Aina niitä silti rikotaan. That sucks*dissaa**dissaa*
Howdy

#51 • • Howdy Oldie
Pitäis ne pitää ....

--
Käpy vailla vertaa

¡ Previous post about a year ago !
styrOx

#52 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
no siis kyl mä pidän lupaukseni...yleensä ja jos en pysty ilmoitan siitä kyllä että ei onnaa...

paitsi mitä nyt aikast useesti oon tapaamista jokusen minuutin myöhässä...

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

sapeli

#53 • • sapeli jokukukamikä?
Ihmiset muuttuu ja olosuhteet muuttuu - siksi en paljoa pahastu jos joku muu pettää itselleni lupauksen. Tosin oon myös huomannut että ihmiset on harvoin mun kanssa tästä asiasta samaa mieltä ja siispä lupaan aniharvoin mitään, koska tiedän että vaikka sillä hetkellä tarkoittaisin sitä, ei lupaus olisi ehkä enää pidettävissä tulevaisuudessa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Bio

#54 • • Bio The Bullies / Pinky
Mulla on ollu yks kaveri noin 10 vuotta ja sit tää meni mokaamaan.. hyvät ystävät on kyl todella harvassa.
#55 • • ALIEN Guest

sasu:
Minkälainen on ihminen, joka pettää lupauksensa ja samaan hengenvetoon valehtelee ettei koskaan mitään ole luvannutkaan?

Jos se tekee sen tahalteen niin ihan vitun paska ihminen ja jos vahingossa niin se on vain tyhmä.. molemmissa tapauksessa silti hiukan tai vähän enemmän välinpitämätön. En hyväksy.
Aziz Combat Fighter

#56 • • Edited Aziz Combat Fighter

ALIEN:
---
sasu:
Minkälainen on ihminen, joka pettää lupauksensa ja samaan hengenvetoon valehtelee ettei koskaan mitään ole luvannutkaan?

---

Jos se tekee sen tahalteen niin ihan vitun paska ihminen ja jos vahingossa niin se on vain tyhmä.. molemmissa tapauksessa silti hiukan tai vähän enemmän välinpitämätön. En hyväksy.

..tai sit se ihan oikeasti ei ole luvannut mitään, ja itse vaan luulee, olettaa ja arvioi. Tehoton kommunikaatio *sydän* Tai sit on vaan tullu luvattua liikaa.

”Mut sähän lupasit ettet ikinä jätä mua..”
Claquesous

#57 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Tämä on taas tällainen hymistelythreadi. Oikeasti kuka tänne laittaa, että ”Minä en pidä lupausten pettämistä minään. Petän lupaukseni ihan aina.”

--
32. of December

#58 • • ALIEN Guest

Ana:
”Mut sähän lupasit ettet ikinä jätä mua..”

*nauru*
Howdy

#59 • • Howdy Oldie
itse ainakin pyrin välttämään lupaamasta asioita mistä ei voi olla varma että ne voi pitää, yleensä jos lupaan niin pidän sen mitä sanon. Joskus olosuhteet on vain sellaset ettei pysty, mutta silloinkin pitää ilmoittaa toiselle rehellisesti että nyt ei onnistu.
*hymy* kyllä se elämä on opettanut että mitä ihminen on jos ei lupaustensa summa. Jos ei pidä lupauksiaan niin ei kukaan luotakkaan .. onko se sitten mukavaa, joskus sitä voi olla muiden varassa syystä tai toisesta ja silloin tarvitsee ystäviä ..

--
Käpy vailla vertaa

Marjo

#60 • • Marjo pupuTupuna
lainaan venäläistä sananlaskua vapaasti:
”Jos vaasin rikkoo, voi sen liimata ehjäksi, muttei se koskaan ole entisensä.”
pointtia ei ole vaikea tajuta. *nauru*