Olipas bileet, ei voi muuta sanoa. Caribia tilana oli oikeastaan kaikki mitä voi toivoa, pääsali oli aivan uskomaton! Yleensä en screenihin ja dekoihin kiinnitä huomiota, mutta nyt tuli screeniä seurattua, oli aika hauska se mustavalkoinen opetusvideo missä joku vapaaherra ja hienompi nainen nostelevat polvea
Progehuoneessa tuli alussa hengailtua, seb ja homegrove veivasivat maistuvaa progea
Pääsalin musalinja oli ihan ok, cosmo soitti perusvarmoja kiksuhittejä, ei valittamista. Cosmonautin tosi sähköinen ja elektroninen soundi oli ihan kiva, tosin Radiotrance oli aika syvältä
Tiesin kyllä mitä odottaa käytyäni kyseisen pumpun kotisivuilla..haluaisin kyllä kuulla sen biisin mitä Oakenfold on soittanut, yksikään biisi mitä kuulin ei kyllä läpäise ainakaan meikäläisen seulaa. Mike Koglin oli positiivinen yllätys, odotukset olivat aika alhaalla, olin muistaakseni lukenut aiemmista suomen vierailuista ettei porukka ollu oikeen tykännyt, mutta olihan se ihan maistuvaa energisempää trancea. Tekniikassakaan ei ollut valittamista. Itse en kyllä alkuunkaan pitänyt Saltwaterin bootlegistä, alkuperäinen menee top10-osastolle ja alkuperäistä on kieltämättä hankala ainakaan parantaa.
Jengiä ois kieltämättä saanu olla enemmän, pääsaliin olis menny hyvin ainakin 100 ihmistä lisää. Progehuoneessa taas oli vähän turhankin ahdasta, ehkä ongelma olisi ratkaistu pääsalin anniskelun myötä. Ennakkobileet olivat ihan ok siltäosin minkä aikaa siellä olin, Kuisma soitti ihan hyvää perustrancea. Kinon kohdalla pitää murista kyllä äänentoistosta, en tiedä olenko ainoa jota se haittaa mutta korvat ovat kovilla ainoastaan siellä. Päätapahtuman äänentoistosta ei ole mitään valitettavaa, basso potki kivasti ja melodioista sai selvää. Harmittaa sairaasti Caribian sikariportaan ehdot, ennekin on ollut sellainen olo että Suomessa ahdasmielisyys ja massasta poikkeavan porukan tietynlainen halveksunta on yleistä päättävien ja valtaapitävien kohdalla
Vesa:
Erityiskiitos Akille, oli kerrankin messissä todella asiantuntevaa ja huippua juttuseuraa.
Samoin
Oli aivan sairaan siistiä jutella tyypin kanssa joka tuntee trancen kuin omat taskunsa ja jonka kanssa juttu luistaa
Kaheksan tuntia meni tosi nopeesti, ens kerralla uudestaan!