Millennium ”conquest.” 21.2.2004 @ Turku

151 posts, 8 pages, 21,069 views

Jone

Posts: 8,258

#81 • • Jone Archibald Haddock

yana:
bussiin ilmoittautui liian vahan porukkaa joten se ei talla kertaa lahde.
yhdella tyypilla on lahto kiinni kuljetuksesta joten jos jollain on autossa enemmankin tilaa niin saa vastailla :)



Kukahan tää ”yks tyyppi” on? Jos kyseessä oot sinä, niin joo, autossa on tilaa. Soittele päivällä, lähdetään Turkuun iltapäivällä Jussin ja Annen kanssa.
Zimeon

Posts: 310

#82 • • Zimeon
warm-upit olivat kyllä mahtava :D Ei jaksa odottaa että pääsee itse päätapahtumaan 10h päästä *jiihaa**jiihaa*
Avatar
#83 • • Edited SolidPlastic Guest
...
Zimeon

Posts: 310

#84 • • Zimeon
Millenium Conqesti oli kyll aivan mahtava tapahtuma, ehkä vähän kallis mutta oli kyllä rahansa arvoinen loppujen lopuksi. Pääsali oli hienosti valaistu mutta mun mielestä siellä oli kyllä vähän liiankin valoisaa. Ehkä olisi voinut ottaa vähän perusvalaistusta pois esimerkiksi rautapalkeista tanssilattian yläpuolella ?

Tiukka vartiointi vähän yllätti aluksi mutta onhan se ymmärrettävää koska caribialla oli omiakin asiakkaita paikan päällä. Juomien huimat hinnat myös kismitti pahasti kun en ollut varautunut niin kalliisiin juomiin.

*jiihaa* Pääsalissa ilmastointi toimi ja siellä jaksoi tanssia oikeen kiukulla kauankin aikaa, varsinkin kun hyvää musiikkia riitti :) Pienempi sivuhuone oli myös mahtava vaikka siellä hiki tulikin *hikoil* Hyvää musiikkia kyllä oli molemmissa ! Baarinpuolenen lava oli kyllä omasta mielestä aivan turha ja liian pieni.

Lopputunnelma bileistä on hyvin positiivinen vaikka mielestäni caribialla on vielä paljon oppimista tällaisten tapahtumien järjestelystä. Eiköhän millenium impact ole vielä parempi ? :) Toivokaamme niin.

*aplodit*
Bio

Posts: 4,429

#86 • • Bio The Bullies / Pinky
juu.. mahtavat pippalot oli! sai kunnolla jammailla pitkästä aikaa.
hyvää seuraa ja hyvää musiikkia.

diffás: mä muuten tulin morjestaa sua, kun valokuvailit tanssilattialla.. jos ihmettelet kuka ihmeen heebo tuli puhumaan.
Priest

Posts: 86

#87 • • Priest Mitnick
Ihan jee jee häröilyä tuli väsättyä ja porukka oli aivan liekeissä.

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

kriba

Posts: 173

#88 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Jees täytyy sanoa et oli hyvät kekkerit. Itse tuli alotettua fiiliksiä jo altailla, jossa myös soitettii oikein mukavaa ja menevää settiä mikä jo väkisinki alko pakottaa itse bileiden puolelle. Kylpylän puolella oli myös yllättävän paljon hengenpelastajaa ja turvaäijää mikä aluksi vähän ihmetytti mut parempi varmasti näin.
Itse pääasiassa viihdyin pääsalin ja pikkuhuoneen välillä. Baarissa ei juuri tullu oltua muutenkuin katsastamassa porukkaa. Valot toimi, äänentoisto oli hyvä kaikissa saleissa, dekot mitä oli, oli siistejä mut olisin kaivannu ehkä vähän enemmän.
Loppujen lopuksi kuitenkin oikein hyvät bileet, tuli hyvä mieli ja hauskaa oli koko rahan edestä että Impactiin olis varmaa pakko mennä *jiihaa*
meow

Posts: 1,170

#89 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
*sydän* vittu mulla oli kivaa *sydän*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

anqqa

Posts: 4,035

#90 • • anqqa tirehtööri
kyl *plur* kylpylä rokkas, vaikka väen vähyys yllätti isosti, ois kannattanu tulla. no, enemmän tilaa itselle.. 994 rokkas kanssa, pääsali oli varsin mehukas, upeat valot, ainaki omaan korvaan äärimmäisen hyvä äänentoisto ja ainakaan ei ollu liian ahdasta isollakaan väkimäärällä =) anniskelualueen rajaus tietty hieman poks, mutta yllättävän hyvinhän seki toimi, eikä kaikkialla haissu tupakka niin pahasti.

eipä tosiaan enää niin paha takaisku se feenixin poisjäänti, kun kerran tällästä on tilalla *sydän*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#91 • • [Nuclear] el aprendiz
Odotukset oli aika suuret, mut alku oli ainakin pettymys: kylpylän puolella ihmisiä alle kourallinen. Musa oli ihan leppoisaa ja valaistus myös ihan mukava, mut ihmisiä ois saanu olla rutkasti enemmän, ihmiset istuili ja köllötteli altaissa (kuten allekirjoittanut) joten ei ne kyllä bileiltä missään määrin tuntuneet.

Seuraavaks sitten olikin 994-hallin vuoro, turvatarkastus oli mun mielestä todella asiallinen ja nopea. Biletilana paikka oli kyl ihan mainio, sai valita mielensä mukaan ollakko hallibileis vai sitten ”klubityylisessä”. Toisaalta väkimäärän vähyys näky myös hallissa, mut suomalaiset tuntien syynä olisi voinut olla se, ettei siellä ollut alkoholitarjoilua. Baarin puolella missä sitä oli riittikin jengiä hyvin, suomalaiset menee sinne mistä viinaa saa. *ding*

Hallin valot oli kyl omaperäisimmät ja upeimmat mitä oon lyhyen bileurani aikana nähny, screenin ympärillä olevat valomasiinat oli kyl kivannäköset, kuten ne siinä lavan reunallakin olevat. Dekot sit taas ei istunu yhtään, näytti mun silmään enemmänkin psykebileitten dekoilta ja sit jotenkin tuntu ettei ne ollu mitenkään ”yhteneväiset” (eikä ne kattokruunut auttanu kyl asiaa yhtään *vink*). Meinasin jo lähteä pettymyksen takia pois kunnes herra Koglin tuli lavalle, joka sitten pyörittikin sellasta settiä et meinas tulla paskat housuun. *plur* Settiin yhdistettynä upeet valot ja kivat videomatskut, niin oli kyl nannaa. Toi tunti puoltoista mitä jaksoin Koglinia kuunnella pelasti kyl illan, ilman sitä oisin ollu kyl tosi pettyny bileisiin. Tosin tuntuu ettei nykyään oikein mitkään bileet tunnu hyviltä...hallin ilmanvaihto oli kyl tosi mukava, vakiovarusteeks vaan joka paikkaan, niin olisin kovin tyytyväinen. Istumapaikkoja riitti kans paikassa kiitettävästi. Paikka kokonaisuutena on kyl kiitettävän arvoinen, oma fiilis ei vaan ollu oikein kohdallaan.

edit: niin ja pääasalin äänentoisto oli kyl loistava, tietoakaan mistään hallibassosta tai muistakaan häiriöistä.

[muokattu 22.2.2004 15:18]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

:D

Posts: 3,707

#92 • • :D

Bio:
mä muuten tulin morjestaa sua, kun valokuvailit tanssilattialla.. jos ihmettelet kuka ihmeen heebo tuli puhumaan.



nyt ihmettelen vielä enempi. :) et ollut ainut uusi kasvo joka tuli puhuttelemaan :)

mutta aiheesta on myös muutama kuva http://bile.luola.net/millut21022004

valitamme liiallista yleisökuvien määrää ja noin muutenkin heikkoa tasoa.
kuvaaja oli aika väsy. ;)
UzU

Posts: 2,361

#93 • • UzU [33100]

Zimeon:
Tiukka vartiointi vähän yllätti aluksi mutta onhan se ymmärrettävää koska caribialla oli omiakin asiakkaita paikan päällä. Juomien huimat hinnat myös kismitti pahasti kun en ollut varautunut niin kalliisiin juomiin.

Baarinpuolenen lava oli kyllä omasta mielestä aivan turha ja liian pieni.



Jos tarkoitat tuota tiukkalla vartioinnilla allasosaston puolta niiin siellä ei kyllä tietääkseni ollut muita kuin bilejengiä. Ja muualla vartiointi oli ihan normaalia tasoa. Eli poket ovilla joista ei saanut viedä juomaa tilasta toiseen.

Juomien hinnat olivat osittain jopa monien baarin tason alla. Ainakin altailta sai Breezereitä 5e. Tosin Club Caribian sidukka oli kyllä hintavaa.

Baaripuolen lava liian pieni.. hmm. Kuinka niin? Itse en nähnyt että se olisi ollut edes täynnä missään vaiheessa. Joten se riitti vallan mainiosti...

Mut toinen tykkää tyttärestä ja toinen - tiedät kyllä mistä.


Oli aivan loistavaa ettei pääsaliin saanut viedä juomia tuopeissa. Parketti pysy varmasti paremmin kunnossa ja oli kiva tanssia kun lattia ei ollut täynnä roskia. Ihmiset kun eivät tunnu tietävän mikä roskis on. Myös pääsalin viileys oli kiva yllätys.

Allasosasto - perfect :) (ette tiedä mitä missasitte)

Impactia odotellessa. *sydän*

ps. Jone - muistathan editoida mulle shortsit jalkaan kaikkiin niihin kylpyläkuviin. Ne Caribia uikkarit oli aika kauheet :D t: Vuoden uimapukumalli :P

[muokattu 22.2.2004 16:43]
raisin

Posts: 129

#94 • • raisin semirusina
Oli niin hyvät ja kivat bileet ettei tosiaan harmita enää ettei Feenixiin enää pääse.
Jeejee...ja Impactiin*sydän*.
Ainiin...allasosastosta: Ihanan letkeetä...*sydän*

[muokattu 22.2.2004 16:42]

--
hyiiiii.

Zimeon

Posts: 310

#95 • • Zimeon

UzU:
---

Jos tarkoitat tuota tiukkalla vartioinnilla allasosaston puolta niiin siellä ei kyllä tietääkseni ollut muita kuin bilejengiä. Ja muualla vartiointi oli ihan normaalia tasoa. Eli poket ovilla joista ei saanut viedä juomaa tilasta toiseen.

Juomien hinnat olivat osittain jopa monien baarin tason alla. Ainakin altailta sai Breezereitä 5e. Tosin Club Caribian sidukka oli kyllä hintavaa.

Baaripuolen lava liian pieni.. hmm. Kuinka niin? Itse en nähnyt että se olisi ollut edes täynnä missään vaiheessa. Joten se riitti vallan mainiosti...

Mut toinen tykkää tyttärestä ja toinen - tiedät kyllä mistä.
[muokattu 22.2.2004 16:43]



Allasosastolla en käynyt niin siitä en osaa sanoa. Turvatoimet olivat hyvin asialleiset ja homma sujui kun rasvattu. En vaan ehkä ole tottunut niin tiukkiin turvatoimiin mutta ei se haitannut lainkaan :) Hinnat olivat kyllä normaalinhintaset eri baareihin verrattuna mutta häppäreitä olisin ehkä toivonut alkuun. köyhä opiskelija kun olen ;)

Baaripuolella en käynyt paljoa mutta sillon kun tuli käytyä niin se oli aivan täynnä, ehkä vaan osuin väärään aikaan paikalle ? Tilaa oli kyllä muuten tarpeeksi.

Impactiin seuraavaksi, sen verran hyvä fiilis jäi conqestista :D

[muokattu 22.2.2004 17:03]
wabitti

Posts: 9

#96 • • wabitti
oli kyllä aivan loistava meno :)
Mika Juhani

Posts: 275

#97 • • Mika Juhani
Fiilis allasosastolta kiittää ja kumartaa :)

--
Toukka aka Mika Juhani

kaaputin

Posts: 610

#98 • • kaaputin pällikääliö
Iso kiitos taas millennium organisaatiolla. Bileet olivat uskomattoman hyvät kuten ne yleensä tuntuvat olevan. Järjestelyt pelasivat, artistit oli upeita ja mlnm henki oli läsnä

kiitos!!!

--
elämä on <3

mniittymaki

Posts: 1,641

#99 • • mniittymaki
Ei tässä voi muuta sanoa kuin : K I I T O S !!!

Kaikin puolin mahtava kokemus kaikkine etkoine ja jatkoineen...
Kiitti taas kaikille tutuille, ens Millenniumeissa taas nährään :)


.m
MaSari

Posts: 1,986

#100 • • MaSari space jammer
Voi huh mikä viikonloppu!

Perjantaista lähtien olen ollu ihan transsissa. LOISTAVAT pre-partyt ja vielä paremmat conquestit! *sydän* Harmi ettei kunto kestänyt enää after-partyihin. Tilaisuudet oli kyl upeasti organisoidut; voisin sanoa että parhaimpia bileitä missä oon lyhyen klubitus-urani aikana ollut! Kiitos, kiitos ja kiitos *aplodit*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*