242 posts, 13 pages, 58,115 views

) et meinas pää räjähtää, kiksusormi on nyt ihan puhki. Lavakarismaakin oli herralla paljon, oli niin ilonen vesseli ja näytti et sekin ois nauttinu tosta. Tabikin siellä ku heilutteli kiksusormee ja raapi päätä ku katteli Thrillseekersin soittavan, niin ihan rohkeesti vaan ottais ens kerral opiks.
Suomalaiset deejiit ku tuntuu vaan pyörittävän muutamaa nuppia mikseristä, niin Thrillseekers (oon kyl luullu et niit on useampikin kaveri) näytti vähän toista tyyliä.
Oli vähän täyttä mutta tuskin tulee joka kerta olemaan noin paljon tungosta.
etenkin viimeiset biisit Orkidealta 

ja toivottavasti seuraavat hallut ovat pian 
Maestro oli paikkana oikeen mukava, toimi ainakin mulle paljon paremmin kuin hesperia. Pirun ruletti vaan alkoi himottaa 

)
[Nuclear]:
Alko jo tuntumaan tätä iltaa ennen, et oisin nykyään vanha ja väsynyt ku ei aikasemmis bileis enää oikein tanssijalka jaksanu nousta,
ei taideta hirveesti oltu samois bileis. tuollahan paas istumaankin aina jos halusi. ja kertaakaan salin lapi liikkuessa ei tullut tilannetta ettei koko massaa olisi voinu ohittaa lahes salamanlailla. kannattaa treenailla esim stokkanhullujenpaivien maratonia ylimmasta kulmasta rullaportaita alakerroksen toiseen kulmaan. nopein voittaa..ainoa mikä harmitti oli se tungos ettei tahtonut päästä oikein tanssi lattialle...
ville 10.12.2003
olkoon vaikka itse jeesus soittamassa tampereella, mutta hallmarkkia ei voi jättää väliin ... tämä jo pelkästään siitä syystä, että Hallmark ei ole mielestäni järjestänyt koko olemassaolonsa aikana yhtään bilettä, joka ei olisi toiminut enemmän kuin hyvin (decot, pa, valot, ihmiset, tunnelma, paikka jne jne)
Se että täällä soittaa Thrillseeker on vaan kiva lisä itse bileisiin

Propsit myös muille esiintyjille, jotka täyttivät ennakko-odotukset enemmän kuin loistavasti.
ja tuhansittain tuttuja ympärillä.