Hallmark - The 4th Birthday Celebration 28.2.2004 @ Helsinki

242 posts, 13 pages, 44,496 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#161 • • [Nuclear] el aprendiz

yana:
maestro oli joo jarjettoman siistiks saatu. ja se laserikin oli siistihko salin takaosasta tsekattuna, itse kyl diggailen enemman useampien yhden varisavyn laserin setista kuin yhdesta varilaserista..
paitsi tietysti jos varilaserilla ajetaan esim jotain värikuvia piirteleviä setteja. pitaa varmaan hankkia ton ohjainsofta ja tsekata miten helppo sita on ohjelmoida... piirtolaseriin ainakin saa mitatahansa kuvia tosi simppelisti.


Mua ei kyl noi värilaserit juurikaan nappaa. Siisteimmät on just yksvärilaserit (illuissa ollu ihan kiva) ja piirtokuviot. Jotenkin tuntu et tuol kyl laser osu silmiin kohtalaisen hyväl prosentil vaikka paikkaa vaihtelinkin.

eip mul allekirjoittaneellakaan oo jaksanut muutamaan kuukauteen lahje nousta kekkereissa, mut en kyl oo missaan vaiheessa edes kuvitellu et olis vanha väsyny=D
ollu vaa nihkeit kekkereit :b


No nyt mäkin löysin sen vastauksen sitten...*hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hSU

Posts: 23

#162 • • hSU ...
Ihmettelen vaan miksei Maestrossa ole järjestetty aiemmin tämäntapaisia bileitä (eihän? *ding*). Paikka oli kutakuinkin paras mihin olen ikinä törmännyt, runsaasti tilaa isolla tanssilattialla, toimiva ilmastointi eikä muutenkaan valittamista juuri missään. Toivottavasti täällä järjestetään lisää kekkereitä tulevaisuudessa..

Itse hallut oli myös upeat, loistava loppu pitkään kestäneelle himassa laiskottelulle kun ei oo bileisiin jaksanut lähteä *hih* Thrillseekers oli mielestäni illan parasta antia, äijällä näytti selvästi olevan hauskaa ja osasi ottaa pienen laukkamokankin huumorilla.. Orkideakin soitteli vaihteeksi vähän erilaista tavaraa mihin on totuttu, mutta ainakaan itse en oikein enää jaksanut tanssia kun tuli Thrillseekersin settiä tamppailtua ihan tosissaan *jiihaa*
caitrin

Posts: 159

#163 • • caitrin ö_____ö
Aivan loistobileet!!! Parhaimmat hallut ikinä!! *jiihaa*
Maestro oli paikkana aivan hulppee, tilaa tanssia ja happi ei loppunu kesken... Plussaa liukkaasta parkettilattiasta, tamppaaminen sujui huomattavasti helpommin ku Hesperian pehmeellä lattiamatolla. Lisää bileitä tonne!
Ens viikonloppuna sit Pacifiquet.. jos ne on yhtään samaa luokkaa ku nää kekkerit niin meikäläisen bilekevät on kruunattu. *plur*
ville

Posts: 3,780

#164 • • ville olen oikeasti ujo

hSU:
Ihmettelen vaan miksei Maestrossa ole järjestetty aiemmin tämäntapaisia bileitä (eihän? *ding*).



Voisin kuvitella, että paikkaa ei ole ennen remottia saanut teknobileillä vuokrata ja nyt oli ensimmäinen kokeilukerta.

Henkilökunta kyllä katoi piikkitukkia/kiksukarvaa/vesitilaajia/muutenvaaninnostuneita sen näköisenä, että oli taidettu iltapäivälehtien mielipiteet teknosta&huumeista sisäistää vähän turhankin hyvin ....

Toivottavasti vaan eivät häiriintyneet liikaa ja bileitä saisi pitää myös jatkossa :)
Avatar
#165 • • kikko Guest
Myös alottelijan näkökulmasta tiirailtuna oli ihan helvetin hyvät bileet! Paikka tuntu sopivan tarkotukseen ku banaani suuhu ja jotenki koko hommasta huoku eräänlainen tyyli ja laadukkuus kautta linjan.. Ite tykkäsin Tabista ku hullu puurosta, Thrillseekersikin oli pirun hyvä mut jotenkin tuntu et toi Tabi iski parhaiten, johtuu ehkä siitä ku oli eka kerta ku koin sen setin.. Orkidea oli kans ihan jees.

En tiedä millasia Hallmarkit on ennen ollu mut tähän keikkaan oon tosi tyytyväinen.
~caro~

Posts: 184

#166 • • ~caro~
aiwan mahtawat bileet!!!! *sydän**sydän**sydän*
:D

Posts: 3,707

#167 • • :D

ville:
Henkilökunta kyllä katoi piikkitukkia/kiksukarvaa/vesitilaajia/muutenvaaninnostuneita sen näköisenä, että oli taidettu iltapäivälehtien mielipiteet teknosta&huumeista sisäistää vähän turhankin hyvin ....


Ainakin siinä lavasta oikealla puolella olevalla tiskin takana fiilisteltiin musiikin tahdissa.
Että ainaki osa henksusta diggas menosta :)


Mutta noi muuten, kuten varmaan ensimmäinen postaus kertoi, oli todella hyvät filikset. Hauskaa nähdä miten noin iso joukko menee pähkinöiksi lattialla. <3 hrillseekers dude kyllä tiesi mitä tekee, rokkas kyllä niin hyvin, että jopa itse kukin löysi itsensä pomppimasta. o/

Orkidea kyl rokkas myöskin hieman rapeamalla saundilla. Jouduinkin laittamaan oikein juustohöylän pois. ;) Erittäin loistava lopetus kyl. Ei voi moittia. Ja ilmeisesti aikalailla samanlaisen setin oli soittanu aiemmin illalla Tampereella.
Poistuttiin narikkaan joskus 0315, että kerkee takas Lahteen ajoissa. Narikka toimi erittäin nopeasti sisään tultaessa ja poistuessa.
Hyvästä menosta johtuen ja ahtaudesta en juurikaan hirveita jaksannut kuvailla, mut muutama kehnokuvatus olis : http://bile.luola.net/hallmark4v28020224/

[muokattu 29.2.2004 15:58]
vaavu

Posts: 1,324

#168 • • vaavu vara-vana
Summa summarum, osasin kyllä odottaa että Halluista tulee hyvät bileet (harvemmin Hallun synttärit ovat pettäneet odotuksia). Nyt kuitenkin kävi päinvastoin ja todellisuus ylitti kaikki odotukset: kyseessä olikin aivan loistavat bileet.

Jo puoli yhdeltätoista sisälle oli hurja jono, ja jo siitä pystyi päättelemään illan väkimäärän. Sisällä piti vähän aikaa vaan kierrellä paikkaa ja ihmetellä huuli pyöreänä miten tämänkaltainen mesta voi olla näin hyvin piilotettu keskelle Helsingin keskustaa. Tanssilattia oli lähestulkoon täydellinen: iso ja avara, hyvin ilmastoitu, tanssimiseen tarkoitettu puulattia ja paljon tilaa. Tanssitilan lisäksi pousailu- ja istumatilaa oli myös erittäin runsaasti: paikasta löytyi kaikenlaisia sopukoita ja syvennyksiä, varsinkin jos vähän kierteli ympäriinsä.

Ihmisiä oli paljon, hetkittäin tungokseksi asti, mutta kaiken kaikkiaan tanssi- ja istumatilaa kyllä löytyi aina kun sille tarvetta oli (paljon paremmin kuin esimerkiksi Hesperiassa aikoinaan). Tärkeintä oli kuitenkin ihmisten fiilis - erityisesti tanssilattialla meininki oli kyllä aika katossa. Erityisesti loppuillasta kun pahin tungos helpotti, tanssilattialla oli kyllä aikamoinen fiilis päällä.

Ainoa pieni miinus oli vessoihin jonottaminen. Paikan 4+3 koppia naistenvessoissa olivat vähän liian vähän tuolle väkimäärälle. Tosin asiaa vielä pahensivat kanssaihmiset jotka jäivät asumaan sinne vessoihin. Oli hetkittäin aika turhauttavaa kun kolmesta kopista oli kierrossa vain yksi kerrallaan. :|

Oli kiva nähdä tuttuja ja tutustua pariin uuteenkin ihmiseen - erityisesti oli kiva tavata Blondie ja pieni ihmistaimi. Tuolla vaan porukkaa oli niin paljon, että kenenkään kanssa ei ehtinyt pitempään jutella. Itse asiassa oli paljon mahdollista, että saattoi harhailla koko illan mestoilla törmäämättä etsimäänsä henkilöön, niin iso tuo alue oli ja niin paljon paikalla oli porukkaa.

Kaiken kaikkiaan oli kyllä arvoisensa synttärit Hallulla. Toivon oikein kovasti että paikassa saadaan jatkossakin järjestää jotain.
Avatar
#169 • • yana Guest

ville:
Mukavaa oli myös huomata, että uutta porukkaa oli liikkeellä runsaasti eli eiköhän kiksun uusi kultakausi ala kohta lähestyä kliimaksiaan



galaxit rajahtaa. kiksukarvatehtailijat lihovat. teinien hampaissa vahemman reikia runsaasta tuttienpureskelusta johtuen. \o/ ... se . ON . kiksun uusi toinen tuleminen talla planeetalla. vuonna 2004 \o/
caitrin

Posts: 159

#170 • • caitrin ö_____ö

ville:

Henkilökunta kyllä katoi piikkitukkia/kiksukarvaa/vesitilaajia/muutenvaaninnostuneita sen näköisenä, että oli taidettu iltapäivälehtien mielipiteet teknosta&huumeista sisäistää vähän turhankin hyvin ....



Enpäs kyl huomannu et henkilökunta ois jotenki kummastellu menoa.. mun mielestä henkilökunta oli ihan asiallista.. lisäksi sitä oli tarpeeks, baaritiskillä ei kauaa tarvinnu drinkkejä venata.
*noorah*

Posts: 37

#171 • • *noorah*
*sydän*mielettömät kemut!!*sydän*
patis

Posts: 1,158

#172 • • patis 10
Alkuperäinen tarkoitus oli viettää ilta selvinpäin mutta kiitos Annen Stolichnaja-boolin olin taas kännisä kuin käki. Mistä johtuen jäi tuo musiikista nautiskelu hieman vähemmälle + tanssilattia oli niin täynnä etten oikeen jaksanut vaivautua tanssimaan. Sen verran mitä tuli musiikkiin kiinnitettyä huomiota niin oli ehkä hieman liian tusinakiksua mun makuun. Thrillseekers kuulosti aivan samalta kuin Tabi olisi jatkanut ja Orkidea tuli missattua melkeen kokonaan.

Porukkaa oli mun makuun liikaa, ois tuolta varmaan jonkun tanssittavankin paikan löytänyt jos olisi etsinyt.

Maestro oli kyllä todella positiivinen yllätys. Hesperian pahin heikkous oli liian pieni tanssilattia mitä ongelmaa ei Maestrossa ollut, varsin optimaalisen kokoinen klubi-iltaa ajatellen.

Laseri oli ihan kiva, enkä kuullut kenenkään sokeutuneen vaikka tuolla suoraan yleisöön sohittiinkin.

Toivottavasti saadaan Maestroon lisää bileitä, muitakin kuin Hallmarkkeja.

Pari kuvaa löytyy sigun linkistä.
Dragonfly

Posts: 542

#173 • • Dragonfly Mariarawr
mahtavaaihanaaihanaamahtavaa *nauru* hallut kiteytettynä yhteen sanaan? ainut asia mikä siellä mätti oli se että en ollu varautunu lähtemään sinne mutta kavereiden hiillostuksesta lähdin tosiepätamppausmaisessa vaatetuksessa, eli jalat ei tykänny hirveesti ja siksi oli varmaan puolet ajasta vain kiusaamassa tuttuja *nauru* mut kivaa oli ja maestro oli ihan *sydän* *plur* sopi hyvin piletyspaikaks.. *piis* ja kiitos kaunis orkidealle ja thrillseekersille *super**plur* ja iso kiitos myös tutuille *hih* *hali* *plur*

--
Uguu~

Individual

Posts: 10,942

#174 • • Individual HYPNO!
Ekat Hallut ja kyllä meiksikin tykkäs! Eli edellämainittuihin kommentteihin ei ole
paljon muuta lisäämistä kuin se , että todellakin soisi Maestrossa saatavan järjestää
jatkossakin bileitä.
Puitteet olivat kyllä kunnossa.
Ja oli kiva huomata, että ennakkolipulla pääsi jo klo 22 uhkaavasti kasvavan jonon
ohitse, vaikkei membercard:ia ollutkaan ( vielä silloin...) .

[muokattu 29.2.2004 16:29]
Spanks

Posts: 789

#175 • • Spanks Löysä P***a
oli kyl ihan jees bileet... ainoat miinus puolet oli 40 minsan jonotus sisään ja juomien hinnat jotka oli taivaissa... paikka oli mainio bileitä varten... big hand

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Avatar
#176 • • Cera Guest
Oli ihanaa!
Mielettömän upeat kemut mielestäni <3
Sopivasti taisin löytää tanssilattialtakin itseni.

sanoisin vain, kiitos. ja hyvää syntymäpäivää.
toivottavasti maestrossa tosiaan tulee olemaan lisää bileitä.


ps. pääsin nukkumaan mielettömän kävelymatkan jälkeen kahden ihanan kuuman kissan viereen.... kiitos siitäkin <3 x)
en ois varmaan selviytynyt jos ois pitänyt raahautua kotiin.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#177 • • Lost-Soul los pallos

vaavu:
Itse asiassa oli paljon mahdollista, että saattoi harhailla koko illan mestoilla törmäämättä etsimäänsä henkilöön, niin iso tuo alue oli ja niin paljon paikalla oli porukkaa.


Tuo ainakin tapahtui itselleni.. Piti löytää veli jostain, mutta vasta tapahtuman loputtua se tupsahti jostain esiin..

Paikka oli mukava yllätys varsinkin, kun itse lähdin aika varautuneena. Alussa pieni miinus tuli ovella, kun itse olin paikalla jo n.15-20min ennen ovien avautumista ja sitten kun ovet avattiin niin kaikki muut pääsivät ohitseni, koska en jostain ihmeellisestä syystä omista member korttii.. Silloin oli lähellä, että olisin lähtenyt kokonaan pois.
Tanssilattia oli erittäin hyvä ja tilaa löytyi. Thrillseekers soitti aivan upean setin ja hänen iloisuus tarttui itseenikin. Fiilis nousi taivaisiin ja varmaan jokunen vieressä ollut sai siitä vähän kärsiä. Anteeksi siitä.

hSU:
Thrillseekers oli mielestäni illan parasta antia, äijällä näytti selvästi olevan hauskaa ja osasi ottaa pienen laukkamokankin huumorilla..


Mielestäni sillä oli sellainen ilme että ”vedetään tälleen, eihän tää nyt ketään haittaa”..

edit: En tiedä huomasiko monikaan, mutta kun joku kaatoi juomansa ns. oleskelutiloihin, niin silloin henkilökunta kävi nopeasti hakemassa jonkinlaisen mopin ja pyyhki ne melkein heti pois.. Mielestäni tuo on aika harvinnaista ja erittäin loistavaa

[muokattu 29.2.2004 17:09]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kap-pu

Posts: 1,167

#178 • • kap-pu the amazing suction cup boy
itse olin taas kerran ”juhlamielellä”, joten perseenvetkutus ja kiksun kuuntelu jäivät aika vähälle. ehdin kuitenkin todeta jo aikaisemmin mainitun tanssilattian liukkausasteen loistavuuden. ei tule kaatuiltua, mutta moonwalkit menee mennen tullen!

paikka oli helkkarin jees, mitä nyt vähän kylmä (yllätys) siinä alkuvaiheessa. härskit viinahinnat kyl vähän karsivat kehuja.

parasta bileissä oli kuitenkin aivan saatanallinen määrä tuttuja. oli kiva nähdä! ^___^

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kisumisu

Posts: 532

#180 • • kisumisu

ville:
---
hSU:
Ihmettelen vaan miksei Maestrossa ole järjestetty aiemmin tämäntapaisia bileitä (eihän? *ding*).
---


Voisin kuvitella, että paikkaa ei ole ennen remottia saanut teknobileillä vuokrata ja nyt oli ensimmäinen kokeilukerta.




Voi tietty olla omistajan linjastakin kiinni *ding* Tulevaa ohjelmistoa *kuolaa*

05.03.04 Seisova aalto pe 22:30
06.03.04 Mamba la 22
10.03.04 Hunks ke 21
12.03.04 Hit Wheel pe 22:30
13.03.04 Vesa Matti Loiri la 22
19.03.04 Glitter Bee pe 22:30
20.03.04 Gizy & Groove Company la 22:30
26.03.04 Vesa Oksanen & Fantasy pe 22:30
16.04.04 Glitterbee pe 22:30
17.04.04 Dinturist la 22:30
23.04.04 Vesa Oksanen & Fantasy pe 22:30
24.04.04 Pauli Hanhiniemen Perunateatt. la 23
30.04.04 Mamba pe 22:30
08.05.04 Suomipoppia la 21
12.05.04 Anita Hirvonen & La Strada&XL ke 21
15.05.04 Frederik la 23
22.05.04 TikTak la 23
26.05.04 Kari Tapio ke 21
29.05.04 Virve Rosti&Menneisyyden Vangi la 22
05.06.04 Samuli Edelmann la 23