488 posts, 25 pages, 177,464 views
nomic:
---
Miazu:
Itse tässä yritän päästä fruityn salaisuuksiin kiinni ja odotan innolla kun se aukee mullekkin:)
---
varmasti aukee jos on mullekkin auennut osittain ;)
mutta sitten tuli iso paha cubase ja valloitti ääni-tehtaat tältä koneelta ...
bad loop:
en mitenkään haluis kusta varpaille tai mitään mutta mutta sitten sun ableton skilzzit on äässist :)
abletonilla pystyy tekee hullui biittei samoin kuin millä muulla sekkarilla .. ja kyllä sä pystyt laukoo 25 klippii samaan aikaan ihan helposti .. kannattas lueskella loistavaa manuaalii mikä o messis.
Funktion:
Seelvä.. Se on hyvä että suora puhe on kunniassa..
Keniro:
Nooh, tällä hetkellä ei oo muuta kun Fl.4 Studio (producers edition) ja suuri läjä bonus sampleja ja plugineja mut piakkoin pitäs kaverilta tulla reaktor, z3ta+ ja absynth.. Prkl kun ois kunnon kone niin vois alkaa niittään reasonilla tosissaan
Charly RePanic:
Mainostanpa tässä samalla, että monella ei taida olla Drumkits from Hell volumet 1-3, jonka yhden volumen pakettikoko oli "joitakin" gt:ja!
rjv:
mielenkiintoista.
mulla vie kai yhteensä kaikki samplet muutaman gigan. menis hermot jos pitäis miljoonan basarin ja snaren joukosta etsiä just ne parhaat soundit.
mulle riittää muutama breikki, yks atmosamplecd, v-station ja z3ta.
enrg:
hiljast on koluta z3ta:n soundeja hetkessä läpi.. ellei puhu sit pelkistä preseteistä.
Mainostanpa tässä samalla, että monella ei taida olla Drumkits from Hell volumet 1-3, jonka yhden volumen pakettikoko oli "joitakin" gt:ja!
itelläni oli tämä sama ongelma. päätinpä sitten käyttää aikaa ja luoda aluksi pääkansiot: snaret, kickit, clapit jne...
sen jälkeen niihin alihakemistot esim: 909, 808, 707, 303 ..että tietää minkälaisia ääniä löytyy mistäkin.
siitäkin voi sitten tietysti jatkaa luomalla vaikkapa kickin 909-kansioon vaikkapa kickin tyylin "pumppaus, napakka, särö jne.."
meneehän tossa aikaa, mutta sen saa siinä vaiheessa takaisin kun itse biisin alkaa etsimään ääniä.
Kellään mitään kokemuksia Cubase sx 3:sta?