Miinusta:
- Todella liukkaat lattiat ja juoksevat kännipääliköt. Erittäin huono yhdistelmä ja vähän väliä sai nähdä kun joku oli lattialla keräämässä osiaan takaisin pystyyn.
- Itse odotin valaistukselta selkeästi liikaa. Jotenkin tuntui, että vasta loppupuolella joku keksi, että valojakin voi käyttää paljon. Pimeässä ei kuitenkaan tule samanlainen tunnelma, mitä itse olin hakemassa tuolta.
- Välillä erittäintörkeästi käyttäytyvät kanssa ihmiset. Onhan se vesi ihan kivaa, mutta ei sitä tarvi roiskia jokapaikkaan.
- Heti aluksi sai nähdä, kun joku talutettiin sammuneena pois (ja tapahtuma oli kulunut n. 10min). Siinä vähän fiilis laski.
- Lopussa ilma muuttui erittäin kuumaksi ja sen takia itse aloin voimaan pahoin. (Nähtävästi ketään muuta tuo ei haitannut)
Plussaa:
- Musiikki oli erittäin hyvää, vaikka välillä korvia alkoi särkeä äänenvoimakkuus.
- Ruokaa sai hankittua mielestäni halvalla. Ranskalaiset ja 0.5l limu 4e ei mielestäni ollut hirveän paha hinta. Tosin jono ei tuntunut silloin liikkuvan yhtään kun itse koitin saada sapuskaa ja saman huomion siinä taisi Ville ja Vaavukin tehdä ;)
- Silloin kun valoja käytettiin, paikka näytti erittäin upealta.
- Heti alussa (ennen ku näki tuon sammuneen talutuksen) kun näki altaan tyhjänä ja pieni savu siinä päällä, niin tuli jotenkin mystinen olo.
Ei ehkä ihan parhaimmat kemut, mutta kyllä ihan kivaa oli. Alussa fiilis oli loistava, kun ihmisiä ei ollut liikaa ja pääsi helposti kulkemaan.
Sitten vielä yksi kappale tunnistus. Altailla ihan viimeisten joukossa tuli erittäi makoisa pimputtelu. Tuli vähän mieleen jonkun zeldan taustamusiikki. Jos joku tajusi mistä kappaleesta on kyse, niin olisi erittäin kiitollinen siitä tiedosta