P A C I F I Q U E 6.3.2004 @ Espoo

1,035 posts, 52 pages, 172,856 views

*Tomzah*

Posts: 69

#381 • • *Tomzah*
Hei kertokaas joku tyhmälle et maksaako se hotellihuone 70e per henkilö vai huone? Tuntuu vaa aika kalliilta jos se henkilöö kohden ois noin paljon...
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#382 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

*Tomzah*:
Hei kertokaas joku tyhmälle et maksaako se hotellihuone 70e per henkilö vai huone? Tuntuu vaa aika kalliilta jos se henkilöö kohden ois noin paljon...



70 per huone
ella_

Posts: 1,329

#383 • • ella_
montako huone majoittaa?

--
Elementary, my dear.

Avatar
#384 • • yana Guest

*Tomzah*:
Hei kertokaas joku tyhmälle et maksaako se hotellihuone 70e per henkilö vai huone? Tuntuu vaa aika kalliilta jos se henkilöö kohden ois noin paljon...



kertokaa missa oppii lukemaan? ”Pacifique customers are offered a special price of 70 / double room.” tarkottaaks taa niinku et sinne mahtuu 6 tyyppii ja maksaa kynpin

[muokattu 17.2.2004 19:04]
Kolera

Posts: 4,256

#385 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

yana:
---
*Tomzah*:
Hei kertokaas joku tyhmälle et maksaako se hotellihuone 70e per henkilö vai huone? Tuntuu vaa aika kalliilta jos se henkilöö kohden ois noin paljon...

---


kertokaa missa oppii lukemaan? ?Pacifique customers are offered a special price of 70? / double room.? tarkottaaks taa niinku et sinne mahtuu 6 tyyppii ja maksaa kynpin

[muokattu 17.2.2004 19:04]



Siinähän mainittiin että kertokaa tyhmälle. Lukutaito varmasti on kuitenkin hallussa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

*Tomzah*

Posts: 69

#386 • • *Tomzah*
hotelli korpilammen sivuilla lukee et puolihoitopaketti on 70e/hlö/vrk...et mun mielest tää pacifiquen tarjooma paketti on sama...? Nooh, älkää vaivatko päätänne kuitenkaa enenpää, vuokraan huoneen silti makso mitä makso!*iloinen*
Avatar
#387 • • Mieshuora Guest
NYT ON LIPUT *kuolaa*
tic tac tic tac tic tac
tulis jo toi päivä *ding*
Pitkäst aikaa kunno pippaloihi *possu*
Claquesous

Posts: 3,206

#388 • • Claquesous viidettä kolonnaa

[Nuclear]:

Toisaalta, en yhtään ihmettelis et omistaja on yrittänyt säästää ja tilannu halvalla ja nopeesti, niin tulos on tossa. Halvalla ei saa hyvää. *vink*



Totta. Ehkä näin loppupeleissä todennäköisempää, kuin syntipukkien hakemista. Niinhän se meni, että venäläiset vain suunnittelivat rakennuksen ja turkkilaiset rakensivat sen. Ei kukaan varmaankaan tahallaan suunnittele taloja, jotka romahtaa...

--
32. of December

Karvinen

Posts: 699

#389 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Lippu laatikossa turvassa, jännittää entistä enemmä... huh huh... ei jaksa odottaa sinne pääsyy... *hikoil* 16 yötä jäljellä!!!

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Jaspa

Posts: 64

#390 • • Jaspa
Mita tota nyt jannittamaan.. *nauru* Tayshoito Serenassa tulee kylla todella tarpeeseen kuukauden A'damissa riehumisen jalkeen. Vasta pari viikkoa ollut ja kunto alkaa olemaan todella pohjalla. *känni*
Karvinen

Posts: 699

#391 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Jaspa:
Mita tota nyt jannittamaan.. *nauru* Tayshoito Serenassa tulee kylla todella tarpeeseen kuukauden A\'damissa riehumisen jalkeen. Vasta pari viikkoa ollut ja kunto alkaa olemaan todella pohjalla. *känni*



Taidat olla jo vanha tekijä *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

T-rex

Posts: 262

#392 • • T-rex ku(i)va tomaatti
lippu on jo melkein käytännössä taskussa! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. *plur* Uskomattomat bileet tulossa, ei jaksa odottaa niin kauan *poks*

Eikun jaksanpas *nauru*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avatar
#393 • • CrisPiina Guest
Uuhhlallaahh!! lippu...(misssä mun lippu missä mun lippuh??) uh täs! minne mä en olis sitä jo jättäny.. ostamisen jälkeenki tipahti striitbiitkin lattialle useemmaks tunniks! Damn I\'m stupid blondieh! shitten.. huone (ou mai gosh huone) wiih, varattu! matkalaukku *juonittel* ...täyteen biksui hameita arskoja vesileluja... KENGÄT.. errr..läpsyt ostettava.. lisää listaan! ...joutuu kyl oleen tyypilline neiti nyt! pyyhkeet, bilekamat..hhm..röökit..? ääk mis siel poltetaan tupakkia *uuh* noh jatkuuh.. meicit.. räpylät..eijeii.. hhm kyyti, jooP.. aim sou there...laukkuineeni *jiihaa*
Avatar
#394 • • marwel Guest
Lippu on,hotelli huone on,kaikki on jees!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#395 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mites on ihmisillä operaatio pacifique onnistunut? *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

FreeMan

Posts: 48

#396 • • FreeMan
Mitenköhän ton Age-limitin kanssa, kun itse olen 19 vuotias, ennen ei ole tullut ongelmia mitenköhän nyt ?
Avatar
#397 • • rapid Guest

marwel:
Lippu on,hotelli huone on,kaikki on jees!


Sama täällä!!!
jangler

Posts: 60

#398 • • jangler

FreeMan:
Mitenköhän ton Age-limitin kanssa, kun itse olen 19 vuotias, ennen ei ole tullut ongelmia mitenköhän nyt ?


Kiinnostaa myös meikäläistä. Ei tosin omalta kohdalta, mutta seurassani olisi useampia 19-vuotiaita tyttöjä *iloinen* (täyttävät tänä vuonna 20).

Onhan tuosta aiemmin mainittu, että olisi ”ennakkolipulla hyvät mahdollisuudet päästä sisään” mutta toivoisin asiaan jotain virallista politiikkaa - tai edes epävirallista, kunhan järjestysmiehet vaan on ohjeistettu sen mukaisesti. Ikävä jos liput on hankittu mutta joku porukasta ei sitten pääsekään sisälle.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#399 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kyllä sinne 19-vuotiaat tytöt ihan varmasti sisään pääsevät..

t: itsekin 19

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#400 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
kyllä sinne 19-vuotiaat tytöt ihan varmasti sisään pääsevät..

t: itsekin 19



...ja minkä ihmeen takia tossa pitäisi tehdä mitään eroa sukupuolten välillä? Kummallista kuinka naisilla on pokkaa puhua noin ja likipitäen samaan hengenvetoon avautua alisteisesta asemastaan yhteiskunnassa. Henkilökohtaisesti toivon, että kaikki ”alaikäiset” tuollaisella asenteella varustetut nuoret naiset jätettäisiin hankeen ruikuttamaan bikineissään.

[muokattu 23.2.2004 15:19]