äh. pitäisköhän sittenkin lähtee. mie kyl oon \'ulkonäkörajoitteinen\', varsinkin ilman meikkiä ja bikinit päällä. Tai siis miulla ei oo bikineihin alaosaa
Ööööö.
Eivät ne kaikki olleet ihan tulipunaruusuja Turun Conquestissakaan, joten turha jäädä vuoden ennakolta parhaimmista bileistä paitsi tuolla tekosyyllä. Tosin tyttöjä siellä oli arviolta parikymmentä ja yhteisessä höyrysaunassa oli ainoastaan poikaporukkaa (mitä nyt tytöt tirkistelivät oven raosta...).
Tosin minun puolestani suurin osa voisi jäädä tulematta Pasifiqueen, sillä pelkäsin väen paljoutta Conquestissa niin, että olin siellä tavoistani poiketen jo ennen tapahtuman alkua jonossa.
Caribian tilat olivat erinomaiset, mielenkiintoista nähdä miten Serena saadaan verhoiltua samalle tasolle.
Toivottavasti pari asiaa on eri tavalla Serenassa kuin Caribiassa.
1) Ei kannata laittaa tapahtumaa alkamaan silloin kun on viimeinen poistumisaika tilojen muilla käyttäjillä (Caribiassa sisälle otettiin todellisuudessa 21.15, koska kylpylän muut käyttäjät eivät olleet poistuneet 21.00 mennessä, mikä oli kylpylän sulkemisaika.). Tai sitten henkilökunta häätää entiset asiakkaat ajoissa ulos (en laskisi tuon varaan).
2) Testataan niitä kaiuttimia ennen käyttöä, vaikka edellisenä yönä. Vesiputoukset peittävät aika hyvin ääntä.
Musiikkia voi sitten kuulua erityisesti jonopaikoissa (esim. liukumäkien yläpäässä).
3) Toivottavasti mitkään vippivieraat eivät ravaa vaatteet päällä kengät jalassa suihkutilojen lävitse.
Mikä on vuoronumero juoksee tällä hetkellä eli minkä lipun numeron sait ostaessasi sen esim. Street beatista? Minulla näytti olevan juoksevaan numeroon perustuva, joten varmasti teilläkin on. (haluaisin arvioida, mitkä ovat mahdollisuuteni päästä jonoissa säädyllisessä ajassa jos en ole ennen tapahtuman alkua paikalla.)