ois kohden heikko veto colorssilta jos sen tekee.. eihä se osaa ees soittaa tai ainakaa niis seteis mitä ite oon kuullu
ja colorssien bileis on muutenki mielestäni ollu laatu djiitä miks se pitää romuttaa et joku jarea sinne.. ei hyvää päivää...
57 posts, 3 pages, 9,739 views
Elwira:
joo tekniikka ei ole hallussa.
hallucinogen:
Nyt ois kiva kuulla kaikki selvästi henkilökohtaiset kaunat
Jarean setit kyl jyrää monen suomalaisen dj:n setit. IMO.
Ankeus:
---
hallucinogen:
Oot kyllä anqqa ihan oikeessa siinä et vaikka musiikkityyli on eri niin ei jareaa voi verrata tiestöön, pauliin, julesiiin ja corsteeniin....neiti järeähän jyrää ne kuus-nolla
---
hoovee.. Cari Lekebusch*sydän* Jarean tilalle
Jone:
Mitä sitä enää tänne roudaamaan, tulihan se nähtyä jo 24.03.2001.
alex kunnari:
Täytyy kyllä myöntää, että itse olen pudonnut täysin kärryiltä buukkauksissani koskien Colorsin tapahtumia, jos DJ Miss Jarea on tulossa meille soittamaan. Ei ole tulossa on oikea vastaus. En ole koskaan ollut yhteydessä häneen tai häntä edustavaan tahoon enkä edes harkinnut hänen tuomistaan meille. Tällä en tarkoita etteikö hän voisi olla erittäinkin hyvä esiintyjä omassa genressään mutta yksinkertaisesti meidän linjuksemme ei sovi hänen kanssansa yhteen.
Onko muuten toiveita keitä haluaisitte nähdä Colorseissa tulevaisuudessa??
JussiS:
---
hallucinogen:
Nyt ois kiva kuulla kaikki selvästi henkilökohtaiset kaunat
Jarean setit kyl jyrää monen suomalaisen dj:n setit. IMO.
---
Kaunoja tai ei, mut harvoin oon kuullu kenenkään dj:n soittavan Suomessa yhtä huonosti (sekä teknisesti, että rakenteellisesti). Olkoonkin ihan oma mielipiteeni, mutta mielestäni 50% Klubitukseen demojaan postaavista dj:stä pieksee taidoillaan Jarean mennen tullen silmät sidottuna ja vasemmalla kädellä. Oon 4 Jarean settiä kuullu (livenä), joten sikäli kokemuspohjaa löytyy.
[muokattu 19.11.2003 11:29]