Miss Jarea Colorssiin??

57 posts, 3 pages, 9,733 views

typ0

#21 • • typ0 syntax error
jos jarea soittaa colorsseis nii mut voi buukata soittaan pääesiintyjäks vaik seuraaviin labyrintteihi...
ois kohden heikko veto colorssilta jos sen tekee.. eihä se osaa ees soittaa tai ainakaa niis seteis mitä ite oon kuullu
ja colorssien bileis on muutenki mielestäni ollu laatu djiitä miks se pitää romuttaa et joku jarea sinne.. ei hyvää päivää...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hallucinogen

#22 • • hallucinogen Edain
Miksaamiseen en ota kantaa mutta jarean tyyli lämmittään, soittaa samalla tavalla kun britti hard house dj:t ja en oo oikeen suomalaisilta kuullu samanlaista soundia, vaikka samoja biisejä voi seteistä löytyä.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#23 • • hallucinogen Edain

Elwira:
joo tekniikka ei ole hallussa. *joo*

En miksaamisesta juuri mitään ymmärrä mutta muutama ärsyttävä laukka on jäänyt mieleen jarean seteistä, vois colors kyllä vaihtaa jarean lashesiin *iloinen*

--
pikku-*possu*

typ0

#24 • • typ0 syntax error
yhdyn elwiiraan xD lashes ois rok

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

hallucinogen

#25 • • hallucinogen Edain
Anne Savage ja Dana viel uudestaan niin ois kunnun tyttötrio *iloinen*

--
pikku-*possu*

DJ Nixu

#26 • • DJ Nixu Master

hallucinogen:
Nyt ois kiva kuulla kaikki selvästi henkilökohtaiset kaunat *nauru*
Jarean setit kyl jyrää monen suomalaisen dj:n setit. IMO.

ja tuo on ihan totta *joo*

--
Dj for life

DJ Nixu

#27 • • DJ Nixu Master
Totta Lisa Lashes ois hyvä....mutta onko varaa??
*täh* ....kyllä pitäis olla jos sinne Tiesto saadaan...

--
Dj for life

Jussi Soro

#28 • • Jussi Soro choon!

hallucinogen:

Kaunoja tai ei, mut harvoin oon kuullu kenenkään dj:n soittavan Suomessa yhtä huonosti (sekä teknisesti, että rakenteellisesti). Olkoonkin ihan oma mielipiteeni, mutta mielestäni 50% Klubitukseen demojaan postaavista dj:stä pieksee taidoillaan Jarean mennen tullen silmät sidottuna ja vasemmalla kädellä. Oon 4 Jarean settiä kuullu (livenä), joten sikäli kokemuspohjaa löytyy.

[muokattu 19.11.2003 11:29]
super-enkuli

#29 • • super-enkuli
Lisa Lashes olis tän tytön makuun. Oon imuttanut netistä varmaankin noin kymmenen Jarean settiä, yx niistä on päässyt poltettavaksi asti. Muut olleet täysin paskoja. Huonot rakenteet ja miksaukset. Itse ymmärrän hyvin vähän miksauksen päälle, mut jos mäkin huomaan, et paskasti miksattu niin mitä se kertoo....

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

hallucinogen

#30 • • hallucinogen Edain
Itse on pari hyvää kuullu jarealta ja olisinko imuttanut joku 7 ehkä, en oo ihan varma *ding*
Mut niissäkin seteissä on kyllä heikot hetkensä mut biisien puolesta ja tyylillisesti iskee. Mikserin ja levareiden käsittelytaidosta en ala puhumaan kun en mitään siitä tiedä *nauru*

--
pikku-*possu*

Timce

#31 • • Timce

Ankeus:
---
hallucinogen:
Oot kyllä anqqa ihan oikeessa siinä et vaikka musiikkityyli on eri niin ei jareaa voi verrata tiestöön, pauliin, julesiiin ja corsteeniin....neiti järeähän jyrää ne kuus-nolla *pelle*

---

hoovee.. Cari Lekebusch*sydän* Jarean tilalle

En vois olla enempää samaa mieltä. Lekebuschille keikkaa ja vähän äkkiä!

edit: ja mitä Jareaan tulee..EI KIITOS!!

[muokattu 1.12.2003 14:03]

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

alex kunnari

#32 • • alex kunnari
Täytyy kyllä myöntää, että itse olen pudonnut täysin kärryiltä buukkauksissani koskien Colorsin tapahtumia, jos DJ Miss Jarea on tulossa meille soittamaan. Ei ole tulossa on oikea vastaus. En ole koskaan ollut yhteydessä häneen tai häntä edustavaan tahoon enkä edes harkinnut hänen tuomistaan meille. Tällä en tarkoita etteikö hän voisi olla erittäinkin hyvä esiintyjä omassa genressään mutta yksinkertaisesti meidän linjuksemme ei sovi hänen kanssansa yhteen.

Onko muuten toiveita keitä haluaisitte nähdä Colorseissa tulevaisuudessa??

p.s Helsinki Club ei ole maailman paras paikka tehdä klubi iltaa se tiedetään mutta ollaanpa realisteja niin montako hyvää tilaa on jäljellä koko kaupungissa.. sekä 500 hengellä ei todellakaan paikka ole täynnä. Ferryssä sekä Julesissa oli enemmän kuin 500 henkeä paikalla ja ei varmasti ollut tungosta.

Street Beat julkaisee meidän kevään ensimmäisen esiintyjän piakkoin.. ; )

[muokattu 2.12.2003 05:42]
hallucinogen

#33 • • hallucinogen Edain
Jos kukaan ei keksi Armin van buurenia rahdata Suomeen piakkoin niin tehkää edes te sitten tämä kulttuuriteko *iloinen*

--
pikku-*possu*

Jone

#34 • • Jone Archibald Haddock

hallucinogen:
Jos kukaan ei keksi Armin van buurenia rahdata Suomeen piakkoin niin tehkää edes te sitten tämä kulttuuriteko *iloinen*

Mitä sitä enää tänne roudaamaan, tulihan se nähtyä jo 24.03.2001. *vink*
remotion

#35 • • remotion nostatus guru
no huh. Ne kaikka brittiläiset polkkamuijat on kyllä niin v. rumii et ei rajaa ja vielö kaikki ihan saman näkösii, kui te ny semmosiin voitte ihastuu*ding*
hallucinogen

#36 • • hallucinogen Edain

Jone:
Mitä sitä enää tänne roudaamaan, tulihan se nähtyä jo 24.03.2001. *vink*

Mä olin surkeilla ”treffeillä” tuolloin ja olin melkeen lähdössä tonne mut sit ajelinkin takas böndelle joten oishan se kiva uus mahis päästä kuuntelee arminia *iloinen*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#37 • • hallucinogen Edain
Mut sunnuntait on kyllä ihan hanurista et jos colors jatkaa sunnuntaisin niin toivon et joku muu tuo Arminin Suomeen koska ei oo kamalasti mahiksia päästä sunnuntaisin bilettään.

--
pikku-*possu*

Gnizhak

#38 • • Gnizhak iku

alex kunnari:
Täytyy kyllä myöntää, että itse olen pudonnut täysin kärryiltä buukkauksissani koskien Colorsin tapahtumia, jos DJ Miss Jarea on tulossa meille soittamaan. Ei ole tulossa on oikea vastaus. En ole koskaan ollut yhteydessä häneen tai häntä edustavaan tahoon enkä edes harkinnut hänen tuomistaan meille. Tällä en tarkoita etteikö hän voisi olla erittäinkin hyvä esiintyjä omassa genressään mutta yksinkertaisesti meidän linjuksemme ei sovi hänen kanssansa yhteen.

Onko muuten toiveita keitä haluaisitte nähdä Colorseissa tulevaisuudessa??

Joo, mut kun jareaa ei tueta niin miten ois Portia Surreal
sit vois oikeesti joutaa paikalle, ainakin ihmettelemään :>

tsiigatkaa esim. top 10 :D

[muokattu 30.12.2003 04:07]

--
Don't Just Stand There

super-enkuli

#39 • • super-enkuli
Itse haluaisin kuulla kunnon techno-pauketta. Ei taida ihan kuulua Colorssin tyyliin...???

myöhemmin lisää...

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

jayel

#40 • • jayel

JussiS:
---
hallucinogen:
---

Kaunoja tai ei, mut harvoin oon kuullu kenenkään dj:n soittavan Suomessa yhtä huonosti (sekä teknisesti, että rakenteellisesti). Olkoonkin ihan oma mielipiteeni, mutta mielestäni 50% Klubitukseen demojaan postaavista dj:stä pieksee taidoillaan Jarean mennen tullen silmät sidottuna ja vasemmalla kädellä. Oon 4 Jarean settiä kuullu (livenä), joten sikäli kokemuspohjaa löytyy.

[muokattu 19.11.2003 11:29]

Ei se tekniikka vaan ne tissit (niistähän sitä rakennetta löytyy)... hyvä trolli tämä topicci! *hahjust*