paras suudelma?

389 posts, 20 pages, 156,628 views

Ninka

Posts: 564

#321 • • Ninka
nyt kelpais ihan mikä vaan noista *nauru*...ja kaikkihan ne tuntuu aina hyvälle *pus* ... kuhan kukaan ei pakota

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

2000

Posts: 420

#323 • • 2000 Opetuslapsi
Heräsin tänään aamulla kun neito tuli suihkusta läpimärkänä, istui päälleni ja suuteli minua samalla kun vesi valui hiuksista ja.... Noh, huonompiakin herätyksiä on ollut =o)

--
2 nasty 4 U

lank

Posts: 2,164

#324 • • lank www.djlank.com

2000:
Heräsin tänään aamulla kun neito tuli suihkusta läpimärkänä, istui päälleni ja suuteli minua samalla kun vesi valui hiuksista ja.... Noh, huonompiakin herätyksiä on ollut =o)



Yööks märkä akka heti aamusta runnoo päälle ja valuttaa kylmää vettä.
Ei montaa huonompaa herätystä varmaan voi olla *piis*
darkfr

Posts: 232

#325 • • darkfr d:play
ei voi tietää kyllä. kaikki taitaa mennä kyl *hymy* mitkä on mieleen jääny nii on sit niit hirveitä suudelmii.

--
4/4

Bellezaaa

Posts: 573

#326 • • Bellezaaa Afrodite*
Sellanen pehmeä suudelma, joka pistää jalat veteläks ja vatsanpohjan nipistelemään ja samal päässä pimenee...*plur**hihu*
Femi

Posts: 651

#327 • • Femi
pehmee, mutta halukas. ehkä jollakin tapaa "kunnioittava" suudelma. Siitä aistii sen halun, mutta se ei mene liian pitkälle, ennen kuin sen jälkeen *hih*
Avatar
#328 • • ^Pinski^ Guest
intohimonen, kostee, mut ei liian *kuolaa*, sellai mihin liittyy tietynlainen hellä kosketus..hmm..ja tottakai oman kullan kanssa *plur* tän parempaa kuvailuu mun tänhetkinen mielikuvitus kykene *nauru*
*KittenGirl*

Posts: 58

#329 • • *KittenGirl*
sellainen suudelma joka alkaa pienillä varovaisilla pusuilla, ja muuttuu intohimoisemmaksi kokoajan enemmän.. parasta on se kun poikaystäväni silittää kädellä niskaani ja tulee kylmiä väreitä *plur*
pirpeli

Posts: 5,533

#330 • • Edited pirpeli
Riippuen tilanteesta... joko:
Lyhyt söpö pusu...
Pitkäääääään kestävää kiusoittelua, intohimoa...tutkimusmatkailua toisen kasvoilla..suulla...niskassa...korvilla...Ei liikaa kosteutta..
Kiihkeä, raaka, huulet rusentava....
Tai sitte sellasta höpsöttelypusuttelua...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

rose

Posts: 1,047

#331 • • rose vakaasti epävakainen
Mun elämän tragedia on, että tapasin aivan järjettömän hyvän suutelijan kun olin 17, eikä sen jälkeen oikeen mitkään muiskuttelut ole tuntunut miltään *hmph* Ei niitä suudelmia voi oikeen kuvailla. Ne vaan oli parhaita. Mutta sen jälkeen eniten innostavia on ollut sellaiset pehmeät ja pitkät ja hellät. Ei todellakaan mitään kuolahirviöitä*eiei* Ja pusut kavereilta *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

rainy

Posts: 208

#332 • • rainy
Eskimopusut! *sydän* *vink*
Gleba

Posts: 549

#333 • • Gleba
kaikki on kivoja jos pussaaja on oikee.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Kuukunen

Posts: 244

#335 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Sellaset suudelmat on parhaita missä käytetään kieltä ja ehkä vähän näykitään. Ja silleen leikitellään. Sen lisäksi myös rajut suudelmat ovat ihania. Varsinkin seksissä...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Nectarine

Posts: 475

#336 • • Nectarine Rouva T
sellaiset ihanan pehmeät suudelmat mitä saan Rakkaalta ennen nukkumaan menoa *sydän*

--
Prinsessa Ruusunen

Gleba

Posts: 549

#337 • • Gleba

Nectarine, 2.2.2006 16:06:
sellaiset ihanan pehmeät suudelmat mitä saan Rakkaalta ennen nukkumaan menoa *sydän*



*hikoil* *pihkassa*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Twist

Posts: 925

#338 • • Twist Team Kemuttajat
Kuopasu *pus**tirsk*
Sand3

Posts: 1,157

#339 • • Sand3 satuolento
suukot ja suudelmat on mulle kaikki kaikessa...se on vain niin ihanaa kun joku antaa pehmeillä huulilla mulle suukon *plur* ja pystisin varmaan pusuttelemaan melkein koko päivän *sydän* suukot ja suudelmat menee parisuhteessa ehdottomasti top kolmoseen...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

remotion

Posts: 5,283

#340 • • remotion nostatus guru
paras suudelma... tulee sydämmestä ja syvästä rakkaudesta, mielelleen hitaasti ja pitkittyneesti.