Syysmasennus

69 posts, 4 pages, 22,241 views

nvd

Posts: 69

#21 • • nvd
Mä taidan kuulua kans siihen porukkaan jolle syysmasennus on aika tuntematon käsite. Ja pimeyshän nyt on ihan parhautta. Onneks se lumi lähti pois niin sai nauttia vielä vähän pidempään.. ;) Jotenkin aina välillä hämää, kun tuntuu, että suurimmalle osalle ihmisistä pimeyden masentavuus on itsestäänselvyys ja kaamoksesta voi korkeintaan selvitä, ei missään nimessä nauttia.

Tosin on se valokin sitte kivaa kun sitä on :)
Tiinuliinu81

Posts: 510

#22 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mulla tulee syysmasis aina ja pahasti. Tuntuu ettei mikään auta, eikä näy mitään positiivista edessä. Lumen tulon jälkeen se helpottaa..*hymy**enkeli*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

WuZuul

Posts: 181

#23 • • WuZuul
Oiskohan syys masennusta tai ”Vuosi 2003”-masennusta, tiedä häntä.. Masentaa kokoajan mutta kyllä toi syksy on siihen vaikuttanut. Pitää vaan yrittää tehä jotain mielenkiintosta, kattoa leffoja ja syödä hyvää sapuskaa, käydä kruisii tolla kipolla pitkin Helsinkiä ja tietenkin bilettää. Tekis kyl vaan mieli käpertyä jonnekin mutta...*eiei* Eiköhän se tästä.. Toivottavasti *hih*

--
Wannabe bilekone.

QB

Posts: 392

#24 • • QB huora ja madonna.
minulla ei varsinaista syysmasennusta ikuna ole, mutta tarvitsen paaaljon enemmän unta syksyllä/talvella kuin kesällä. *nukkuu* johtuisiko sitten pimeydestä....... *ding* aurinkoisina päivinä olen energisempi! *iloinen*

--
The world is a tragedy to those who feel, but a comedy to those who think.
-Horace Walpole-

Armin

Posts: 411

#25 • • Armin surffitukka

[HRD]ance:
Ihastuminen on kyl parasta lääkettä, se virkistää aivan tajuttomasti. Suosittelen kaikille*hali*



Sanos muuta *ihkuil* *plur**pihkassa**plur**sydän*
Mr. Sinner

Posts: 408

#26 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Eipä oikein syysmasis iske tänä vuonna ku on elämä kaikin puolin hyväs kondkiksessa. Ainoostaan välillä käy pimeys ja harmaus pikkasen vituttamaan mut eipä onneks pistä mieltä matalaks. Paitsi sunnuntaisin krapulas*nauru*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

WuZuul

Posts: 181

#27 • • WuZuul

[HRD]ance:
Mun mielestä syysmasennukseen auttaa kun heittäytyy täysin hulluksi. *ding* Nojoo... Ihastuminen on kyl parasta lääkettä, se virkistää aivan tajuttomasti. Suosittelen kaikille*hali*



Juu, jos se vaan olis molemminpuolista. Taidan vaan olla niin lemmenkipee et ihastun aika helposti ja sitten ei kiinnostakkaan ja taas ollaan perseellään. Onneks alkaa jo tottua *igor*

--
Wannabe bilekone.

Katrina

Posts: 605

#28 • • Katrina
Mulla on syysmasennusta. Suhde päättyi, olen rahaton eikä opiskelutilannekaan näytä hyvältä. Tupakka ja alkoholi on alkanut maistua ja terveydentilakin on vaihteeksi heikko. *ding*
Ei tämä nyt kovin vahvalta näytä ja silleen.

Ehkäpä kohta alkaa jouluaika minullakin. Jospa vaikka lumi ja pakkanen tekisi ihmeitä?
mehto

Posts: 99

#29 • • mehto

Katrina:
Mulla on syysmasennusta. Suhde päättyi, olen rahaton eikä opiskelutilannekaan näytä hyvältä. Tupakka ja alkoholi on alkanut maistua ja terveydentilakin on vaihteeksi heikko. *ding*



Jees, tuli sitä lunta..Eikä masennuksesta enää tietoakaan. Kyllä loma teki eetvarttia!

Suosittelen liikuntaa, se piristää aina. *pupu*

[muokattu 23.11.2003 23:09]

--
...clubbing since 1993 ...

päivänsäde

Posts: 1,049

#30 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
PYH.. KAIKKI ON ASENTEESTA KIINNI.. suhteet sun muut voi mennä poikki kesällä ja keväälläkin ja ei sillon voi syyttää syysmasista..

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

mehto

Posts: 99

#31 • • mehto
En mä sitä syytäkään, se vain sattui tapahtumaan syksyllä.

Ja syysmasennukssta ei ole enää tietoakaan. Kiitän siitä lyhyttä lomaani ja uutta lunta.

[muokattu 23.11.2003 23:10]

--
...clubbing since 1993 ...

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#32 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
niin, eikös syysmasennus ole hormonaalista, eikä ulkoisista vastoinkäymisistä riippuvaa?

mullakin on opiskelut näin alkuun ihan perseellään, mutta en pistä sitä ihanan syksyn piikkiin *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ella_

Posts: 1,329

#33 • • ella_
luulen etten oo koskaan oikeastaan ollut edes masentunut.. siis sillä tavalla pidempää aikaa.. mutta kyllä syksyt on silti aika raskaita kun täytyy painaa pitkää päivää ja jos aurinko ei esim viikkoon näyttäydy.. ja kun on vielä kylmää ja märkää.

mut jouluihmisenä se syksyn kurjuus menee joulua odotellessa.. ja onhan toisen kainalossa aina lämmin *plur*

--
Elementary, my dear.

eewol

Posts: 1,125

#34 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Mua ainakin auttaa eteenpäin elämässä musiikki!!*sydän*

Jos rupee masentaan niin pistän jonkun ”ilosen rallin, minkä kansa tuntee omakseen”
soimaan ja johon rupee taas hymyä ja viilistä irtoomaan!!

*joo**nauru**pelle**hahjust**iihhih**plur**pihkassa*

Elämä on liian lyhyt masiksiin!!! *nauru*

[muokattu 18.11.2003 14:55]
Metsäpiru

Posts: 418

#35 • • Metsäpiru metsäpiruilee
plah, mie oon depressiivinen paska *uuh*
anqqa

Posts: 4,034

#36 • • anqqa tirehtööri

Magia:
plah, mie oon depressiivinen paska *uuh*



join the club

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#37 • • Lost-Soul los pallos

eewol:
Mua ainakin auttaa eteenpäin elämässä musiikki!!*sydän*

Jos rupee masentaan niin pistän jonkun ”ilosen rallin, minkä kansa tuntee omakseen”
soimaan ja johon rupee taas hymyä ja viilistä irtoomaan!!


Mä oon yrittäny tota samaa, mut sit aina huomaankin laittaneeni jotain todella surullista

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Cofu

Posts: 135

#38 • • Cofu
Jes! joka vuotinen riesa *igor*. Muutama vastoin käyminen ja kymmenen kertaa pahempana. Väsyttää,vituttaa ja mikään ei kiinnosta, eikä mihinkään huvita lähteä, ulkona on pimeetä ja harmaata. Lumentulo piristää aina*blush*, edes ihan pikkusen. Aurinko kun alkaa taas pilkistelemää ni kyllä taas elämä maistuu *iloinen*.

Mut tänään sato taas lunta *justjoo*, eiku pihalle vaan ihmettelemää vasta sataneen lumen kauneutta.
Avatar
#40 • • pipa Guest
Mul tuli kans vähä masennus...tarttis seksii ja viinaa lisää! mut must on kivaa ku tulee pimeetä..