89 posts, 5 pages, 27,534 views
Armin:
---
Vaikka takapuoli on iso se ei silti välttämättä oo hyllyvää läskiä
[muokattu 14.11.2003 14:38]
Armin:
Minusta tuntui hyvälle katsoa tätä dokumnenttia (tietenkään se ei tarkoita että olisin samaa mieltä, esim. leikkauksen kannattavuuden kanssa) mutta jotenkin itsetuntoni nousi hiukkasen. Omistan luonnostani laveän lantion ja pyöreän takapuolen jota olen aina inhonnut. Olen syvästi katkera etten mahdu nykymuodin mukaisiin miss sixty-, beaversin farkkuihin (vaikka muuten olenkin pieni) isohkon takapuoleni takia ja muutenkin hyvin istuvat farkut on harvassa. Lahduttaminenkaan ei auta, kokeiltu on, uskokaa pois. Ja olen aina ollut kiitollinen, että takapuoltani tasapainottamassa minulla senttään kapea vyötärö ja rinnat. Mutta siltikin olen aina ahdistunut takapuoli asioista. Joten tämä dokumentti sai ajattelemaan, että ehkä meillä hiukan leveä lanteisimmillakin tytöillä olisi toivoa. Olin tosin aika järkyttynyt leikkauksesta mutta onhan oman rasvan siirtäminen varmaan parmpi ns. luomuvaihtoehto kuin silikoni esim.
Eli oot sitä mieltä että jos ei muijan perä miellytä, niin huoriin vaan? Varmasti vahvistaa suhdetta.mza:Jos sen poikakaveri niin välttämättä haluaa hehtaari perään lykkiä niin olis saanut varmaan aika hyvin saanut tyydytettyä itsensä ja samalla vaikka kaverinsa 14000$ kadun tarjonnan avulla.
Saara:Jotenkin dokumentissa näytetty pepun suurennus leikkaus (tai mikä nyt olikaan) jäi mieleen, koska en ymmärrä miksi ihmiset ottavat silikoneja tai perseen suurennoksia. Miksi joillekkin ihmisille ei kelpaa mitä on jo?
Blackout:
Siksi, että suuri osa länsimaisista ihmisistä on trendipellejen johdateltavissa olevia, ryhmäpaineen edessä antautuvia pahviaivoja.
mikkihiiri:
Niin ja aasialaiset ovat suurimmalta osin hyvinkin syvällisiä henkisesti valveutuneita, jotka ei alistu trendipellejen johdatukseen...
Ps. Brasilialaiset naiset muokkaavat eniten kehoaan maailmassa plastiikkakirurgeilla
mikkihiiri:Niin ja aasialaiset ovat suurimmalta osin hyvinkin syvällisiä henkisesti valveutuneita, jotka ei alistu trendipellejen johdatukseen...
mza:
Olisin kyllä suositellut muijalle kuntosali leikkauksen sijasta. Parissa kuukaudessa olis saanut paljon aikaan, poikakaverin rahatkin olis säästynyt, kunto ja elämän laatu parantunut jäkäti jäkäti jäk...
alien:
peppua on vaikea lähteä kritisoimaan ennen, kuin on todella päässyt kosketuksiin sen kanssa. Tyyliin on monia hyvältä näyttäviä perseitä stretcheissä, mitkä pois ottaessa ovat aika mitään sanomattomia
[muokattu 14.11.2003 11:58]
vaavu:
Liikunnalla saa kuitenkin aikaiseksi aina terveemmän ja kiinteämmän tuloksen kuin millään leikkauksilla. Ongelmana tuossa vain on, että täytyy silloin hyväksyä oma vartalotyyppinsä sellaisena kun se on, ja se juuri taitaa olla se vaikea pala.